Zo héél slecht is dat niet toch? Natuurlijk wel nog steeds onder de maat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
308.000 ...heb ik hier ergens gelezen...
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #6quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:34 schreef kaos- het volgende:
Weet iemand al de kijkcijfers van gisteren ?
Foei.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik lees weer mee vandaag
Heb toch geen zin om te werken
ja precies, maar ik denk dat ze nog even een kans krijgen om met de billen bloot te gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef taxisjoof het volgende:
of alex en tante sidonia anders mag zei eerst vertrekken
Laura en billen bloot? Nah. Misschien als je er een fles rum ingiet, maar zelfs dan nog betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ja precies, maar ik denk dat ze nog even een kans krijgen om met de billen bloot te gaan
denk ook niet dat gaat gebeuren, dus grote kans dat ze haar laten verdwijnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Laura en billen bloot? Nah. Misschien als je er een fles rum ingiet, maar zelfs dan nog betwijfel ik het.
Hij gaat het dan toch stiekem weer proberen he. Wat ziet Laura toch in die vent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:03 schreef superkokje het volgende:
Zag ik het nu goed dat Faalex bij Laura in bed is gekropen
volgens mij niks, een gesprek en een beetje aandachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij gaat het dan toch stiekem weer proberen he. Wat ziet Laura toch in die vent.
Een stijgende lul, iets dat Guidson haar niet kon geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
volgens mij niks, een gesprek en een beetje aandacht
DAt hoop ik dan maar wat een looser is die vent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij gaat het dan toch stiekem weer proberen he. Wat ziet Laura toch in die vent.
Ik wil wel ruilen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Focking 9 uur (daar 8 uur ofzo) en ze liggen nog te maffen
Filmpie ergens of er daadwerkelijk iets gebeurd is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt hoop ik dan maar wat een looser is die vent.![]()
Maar op de caps ligt hij onder de dekens in een sowieso voor de duur van 20 min
geen idee wil ik ook niet wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Filmpie ergens of er daadwerkelijk iets gebeurd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |