Ja...dat moet wel lukken denk ikquote:
Weet je het zeker, ze gaan zo neukenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:48 schreef beauterham het volgende:
Jo begint best te vervelen, in het begin behoorde ze tot 1 van de favorieten bij mij.
Denk dat ik mijn werk maar ga afsluiten en eens wat nachtrust ga pakken.
Ik hield me inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:47 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ye, kan het niet helpen dat de laatste zo'n faalhaas is
oh...okquote:
Als Hidi het zegt dan klopt hetquote:
Als je je tieten stilhoud vertel ik het jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef beauterham het volgende:
Heeft hidiho dan een direct lijntje naar de rode telefoon?
Zwaartekracht dat lukt niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je je tieten stilhoud vertel ik het je
Druk eens 1x op Esc toetsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je je tieten stilhoud vertel ik het je
Ja die mag een nachtje opzitten. En het zal mij een worst wezen ik ga mijn bed in Ik hoop dan ze instort. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die mag een nachtje opzitten. En het zal mij een worst wezen ik ga mijn bed in Ik hoop dan ze instort. Zo ben ik dan ook wel weer
Daarom doe ik hetquote:
quote:
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
Bij BB en DGK gingen ze nog weleens tegen de camera lullen
Ja, dat was lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...
Daar zaten ook geen schoonmakers achter de knoppen van de camera'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar zaten ook geen schoonmakers achter de knoppen van de camera's
Schoonmakersquote:
quote:
Komt omdat ze gewent zijn snel te vegen en boenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:06 schreef beauterham het volgende:
Wat draaien ze toch hard aan die knoppen van die camera's. Begin een beetje zeeziek te worden.
Ze heeft net een clou in de wc neergelegdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef beauterham het volgende:
Gaat Johan nu gewoon slapen? Toch geen missie?
lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze heeft net een clou in de wc neergelegd
En niet door getrokken zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
*Proest!* Die moet ze bewaren, als ze het huis uit is, is die heul veul geld waard (dat denken ze zelf dan he)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
Weer een exclusief item voor d'r webshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:09 schreef beauterham het volgende:
[..]
*Proest!* Die moet ze bewaren, als ze het huis uit is, is die heul veul geld waard (dat denken ze zelf dan he)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen ligt in bed....
[ afbeelding ]
En daarmee besluit ik deze SST dag officiëel als beëindigd, slaap lekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dan ga ik ook maar, over 3 uur gaat mijn wekker weer *zucht*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen ligt in bed....
[ afbeelding ]
En daarmee besluit ik deze SST dag officiëel als beëindigd, slaap lekker![]()
en.....
[ afbeelding ]
Ik hou de boel nog wel ff in de gatenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:14 schreef beauterham het volgende:
[..]
Ja dan ga ik ook maar, over 3 uur gaat mijn wekker weer *zucht*
Doe maar want er komen nu rare geluiden uit mijn speakers...geen idee wie er zo snurkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hou de boel nog wel ff in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |