Daar hebben we hem weer hoor, hitsige boer!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Filmpie ergens of er daadwerkelijk iets gebeurd is?
Ontopic; Jonge ik ben graag op de hoogtequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Daar hebben we hem weer hoor, hitsige boer!
ontopic : niets gebeurd
ohja Rift :
Safari kan de server niet vinden.
Safari kan de pagina 'http://www.riftplanesoftelara.nl/' niet openen omdat de server 'www.riftplanesoftelara.nl' onvindbaar is.
Zoiets iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef kaos- het volgende:
offtopic : werkt nu wel.
Anyway, ik zeg groepsmissie! Als ik daar de productie in handen had wist ik het echt wel.
Binnen 1 minuut met z'n allen in de wc staan met alleen je ondergoed aan. Wie het lukt krijgt 250 euro, wie het niet lukt moet 1000 euro inleveren.
Zal een spektakel worden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef iBenny het volgende:
Ik vind nog steeds dat Sharon gebeld moet worden, dat ze een vlot moet bouwen en daar de hele nacht op verblijven in het zwembad
Sowieso heeft dat kind een trauma, dat kan je haar niet aandoen. Daarbij is het 'snachts rete koud. Neh man, die shit is te hardcore.quote:
Dan gewoon 24uurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Sowieso heeft dat kind een trauma, dat kan je haar niet aandoen. Daarbij is het 'snachts rete koud. Neh man, die shit is te hardcore.
Dat is dus overdag EN 'snachts. Maak het nog ff erger.quote:
aaa merci!!quote:
Bolloquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:25 schreef bollokus het volgende:
GOEEEEEEEDEMORGEN!
zo tijd voor een bakkie
Allen met tranen in mijn ogen wakker wakker geworden toen ik op de caps zag dat die loser bij Laura in bed lagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaa merci!!
niks meer gebeurt zie ik?! moi!
Hoop snel dan kunnen ze mijn domeinnaam overkopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |