Dan zijn ze idd wel dingen aan het aanpassen in het huis denk ik.quote:
Zo zijn er hier veel begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Ik ben ook nieuw...tenminste, ik plaats een reactie, dat is nieuw voor mij. Ik bezoek FOK al vanaf BB1. Een rasechte FOKForumLurker dus. Ik heb zo vaak dubbel gelegen om de reacties hier. TOP! Beter dan de liveshows enz.
Nu even over de nominaties. Ik hoop dat Laura eruit gaat, daar zit niets in.
Een topper vind ik Gerard.
En Joana behandelt Flip als een zak stront. Ik snap niet dat die gozer zich zo laat behandelen. Het is een knappe meid, maar daar is alles mee gezegd.
Die is al uitgerangeerd...Kreeg niet eens meer een kroeg vol van paar honderd man en was afgelast...why thell do I know this crap...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die verlaagt zich toch niet tot zoiets
De rest van het huis word alvast afgebroken, en dan strax suprise!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef AMD-XP het volgende:
wtf zijn ze opgesloten in de slaapkamer? .. why??
De vorige keer dat ze in de mannenslaapkamer gingen sporten olv Aafke zag ik geen verschil, er is natuurlijk dat carnavals feestje geweest, er zal wel het eea opgeruimd/gerepareerd moeten worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef Danny het volgende:
Ben benieuwd wat er in het huis gebeurt. Nieuwe meubels? Simpele reparatie? Schoonmaken van de camera's? Nieuwe clues? Ze zitten natuurlijk met een reden in die slaapkamer opgesloten
Zijn opeens in een ander huis! Dat zou echt vet zijn.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef Urb het volgende:
[..]
De rest van het huis word alvast afgebroken, en dan strax suprise!...
Het blog van Alphons, zendbaas Net5!quote:
Hebben ze in ik meen Frankrijk wel gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:52 schreef WinBot het volgende:
[..]
Zijn opeens in een ander huis! Dat zou echt vet zijn.....
Nee , komen ze in de studio bij Verbaan en zijn ze stiekum al overgevlogen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:52 schreef WinBot het volgende:
[..]
Zijn opeens in een ander huis! Dat zou echt vet zijn.....
Kleuter...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het blog van Alphons, zendbaas Net5!
Hoi en welkom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Ik ben ook nieuw...tenminste, ik plaats een reactie, dat is nieuw voor mij. Ik bezoek FOK al vanaf BB1. Een rasechte FOKForumLurker dus. Ik heb zo vaak dubbel gelegen om de reacties hier. TOP! Beter dan de liveshows enz.
Nu even over de nominaties. Ik hoop dat Laura eruit gaat, daar zit niets in.
Een topper vind ik Gerard.
En Joana behandelt Flip als een zak stront. Ik snap niet dat die gozer zich zo laat behandelen. Het is een knappe meid, maar daar is alles mee gezegd.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee , komen ze in de studio bij Verbaan en zijn ze stiekum al overgevlogen...
bijna....I'm gettin smarter...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het blog van Alphons, zendbaas Net5!
Volwassen reactie!quote:
quote:
rechtermuis....eigenschappen....LEZEN dusquote:
Kan niet, die zitten in tierol!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Vanavond met de Cherso Crew live in Secret Story, effe kijkcijfers opkrikke daaro!
40 minutes ago via Twitter for BlackBerry® in reply to JosEggink
Dj wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Vanavond met de Cherso Crew live in Secret Story, effe kijkcijfers opkrikke daaro!
Huh? Linkje? Ik snap niks van Twitterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Aangezien het behang er van de muur valt is er zat te doen. Van de week waren Laura en Guido effe aan het klooien aan de wand waar het oog hangt en ze hadden de stukken wandbekleding zo los en de verlichting verwerkt in de wand was ook kapot.quote:
dat is wel een erg goedekope en vervelende oplossing zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Live opgenomen!quote:
Och Hagenezen bij de Rotterdamse diva kan een leuk effect geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is wel een erg goedekope en vervelende oplossing zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |