Joycequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Mylene het volgende:
Nieuwe bewoonsters erin voor Sofia, intrede laten doen in een live uitzending, ook weer om de kijkcijfers op te krikken.
Dan ben ik benieuwd wat voor afwijking die heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Joyce schijnt super lekker te zijn!
"Ik Skwirt..."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor afwijking die heeft
Verdubbeld? Serieus? Tjonge, dan zijn we met meer dan ik dacht.quote:
J.O.Y.C.E.!!!11!!! ( en nee dit is niet de idiotlink, veilig te klikken!)quote:
Oh dat kan Aafke ook, heeft ze gister uitgebreid zitten vertellen terwijl ze aan het eten waren.quote:
Dat wil al snel met 100kquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verdubbeld? Serieus? Tjonge, dan zijn we met meer dan ik dacht.Goedemorgen trouwens.
![]()
Ja, moet je doen in Portugal...vooral in die kleine dorpjes...als je van vibraties houdt..en banden plakken...quote:
Da's geen geheim dan...voor een nieuwe speler wel...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh dat kan Aafke ook, heeft ze gister uitgebreid zitten vertellen terwijl ze aan het eten waren.
Ohw ja, die... die mag er van mij ook wel inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
J.O.Y.C.E.!!!11!!! ( en nee dit is niet de idiotlink, veilig te klikken!)
Nieuwe speler is natuurlijk bull. Dan zouden ze haar 3 weken lang afgeschermd moeten hebben van de buitenwereld en internet? Sorry, dat koop ik echt niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's geen geheim dan...voor een nieuwe speler wel...
Binnen 5 min als het nog ff kanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Sofia zegt dat het beter is als ze een donderdag gewoon kan vertrekken.
Hey, wij zijn zusjes: Parvati Mandelinequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn naam is: Chitrangda Mandeline
EEN donderdag ? dus maakt niet uit welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Sofia zegt dat het beter is als ze een donderdag gewoon kan vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |