Ik sta in de wachtrij, mag nog niet posten! Wel goede mod's daarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, een insider! Vraag eens of ze iemand kennen die veelal met een ontbloot bovenlijf met daarop een mandala rondloopt, en een gitaar heeft waar ie vanalles mee doet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef versabommie het volgende:
Ik weet niet of ik mezelf morgen nog in de spiegel durf aan te kijken![]()
Beste Bommie,
Bedankt voor het registreren bij IF Forum - Bollywood, India, Indiase Cultuur & Suriname. Om de registratie te kunnen voltooien, is nog één laatste stap nodig.
ben nu officieel een sst groupie![]()
Goeie tekst. Het raakt je...quote:Read more: http://www.earlytollywood(...)s.html#ixzz1G06TUJNx
Parugulu theeyake pasidanaa
falithamu ledani thelisunna
nedainaa repainaa jarigede epudainaa
nee gundello koorchunna guttantha gamanisthu unna
Vasthunna nene vasthunna
vaddanna vadilesthana
Panimala naakedurochi
paruvala vuchu biginchi
padi chache pichini penchi
kattave nanu lakkochi
kundelai kuppinchi
andale guppinchi
indaaka rappinchee
pommanake nanu vidilinchee [ vasthunna][parugulu]
Ulikipade oohale sakshi
usurane oopire sakshi
beduruthunna choopula sakshi
aduruthunna pedavula sakshi
nammale nalinakshi
nijamedo gurthinchi
nee pantham chalinchi
nene nee thikkani penchi [vasthunna][parugulu]
Jeevan Dicklisuckka, aangenaamquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben Harishankar vedartham, ben ik nog wel welkom?
Waarschijnlijk krijgt ze nu te horen dat over 24 uur er een psycholoog is waarna ze bedenktijd krijgt om een 24 uur aan te vragen ben ik bang..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef superkokje het volgende:
ben mobiel dus kan het allemaal niet goed volgen maar begrijp ik het goed dat bommie zich bekeerd heeft tot hindou
En dat doet ze dus elke dagquote:
ze IS doodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:11 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Elke keer als ze in bed ligt denk ik weer dat ze dood is.
matras!quote:
Joycequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Mylene het volgende:
Nieuwe bewoonsters erin voor Sofia, intrede laten doen in een live uitzending, ook weer om de kijkcijfers op te krikken.
Dan ben ik benieuwd wat voor afwijking die heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Joyce schijnt super lekker te zijn!
"Ik Skwirt..."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor afwijking die heeft
Verdubbeld? Serieus? Tjonge, dan zijn we met meer dan ik dacht.quote:
J.O.Y.C.E.!!!11!!! ( en nee dit is niet de idiotlink, veilig te klikken!)quote:
Oh dat kan Aafke ook, heeft ze gister uitgebreid zitten vertellen terwijl ze aan het eten waren.quote:
Dat wil al snel met 100kquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verdubbeld? Serieus? Tjonge, dan zijn we met meer dan ik dacht.Goedemorgen trouwens.
![]()
Ja, moet je doen in Portugal...vooral in die kleine dorpjes...als je van vibraties houdt..en banden plakken...quote:
Da's geen geheim dan...voor een nieuwe speler wel...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh dat kan Aafke ook, heeft ze gister uitgebreid zitten vertellen terwijl ze aan het eten waren.
Ohw ja, die... die mag er van mij ook wel inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
J.O.Y.C.E.!!!11!!! ( en nee dit is niet de idiotlink, veilig te klikken!)
Nieuwe speler is natuurlijk bull. Dan zouden ze haar 3 weken lang afgeschermd moeten hebben van de buitenwereld en internet? Sorry, dat koop ik echt niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's geen geheim dan...voor een nieuwe speler wel...
Binnen 5 min als het nog ff kanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Sofia zegt dat het beter is als ze een donderdag gewoon kan vertrekken.
Hey, wij zijn zusjes: Parvati Mandelinequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn naam is: Chitrangda Mandeline
EEN donderdag ? dus maakt niet uit welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Sofia zegt dat het beter is als ze een donderdag gewoon kan vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |