Dat kan op zich best, maar ik denk niet dat een nieuw persoon in de groep bewoners opgenomen word en snel weggestemd worden ( Hai Jurien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nieuwe speler is natuurlijk bull. Dan zouden ze haar 3 weken lang afgeschermd moeten hebben van de buitenwereld en internet? Sorry, dat koop ik echt niet.
Ik heb altijd al een zus willen hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, wij zijn zusjes: Parvati Mandeline
Het is weer zover. Godsklere wat is Joanna toch een vreselijk kindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef mspoez het volgende:
Joanna zit op te scheppen over haar geliefde. `Wat hij heeft gedaan kan niemand.
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het is weer zover. Godsklere wat is Joanna toch een vreselijk kindZou het heerlijk vinden om haar een keer te smacken
Dat zou ze nog leuk vinden ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Hier hebben jullie een 100 miljoen miljard garnalen en die moet Joanna gaan pellen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Hier hebben jullie een 100 miljoen miljard garnalen en die moet Joanna gaan pellen!
Lol, ik ook, alleen een broer hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zus willen hebben
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Ik heb alleen een broertjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik ook, alleen een broer hier.![]()
Heyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...
PSIES!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...
Het vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd. Sorry Charmedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat schuim ziet er niet echt vers meer uit...ik zou het niet drinken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij was van de koffie verkeerd toch?;)
lekker !!! alles goed, koffie verkeerd, cappucino, wiener melange thanks he !!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij was van de koffie verkeerd toch?;)
ik ben ook geen echte rotterdammerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd. Sorry Charmed![]()
Rotterdammes zijn raar in discussies! Al doet een rotterdammer een kartonnen pak lidl het lekkerst vinden kun je wijnkenners all over the world zoeken die tegen spreken.. dan nog zou dat kutkartonnen pak lidl wijn het beste wijn evah zijn..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel vaak gelijk in trouwens.
quote:
Maar hij kan niks!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef mspoez het volgende:
Joanna zit op te scheppen over haar geliefde. `Wat hij heeft gedaan kan niemand.
Volgens mij wordt die vriend gek thuis voor de tv! Ze kraakt hem alleen maar af.. Tenzij hij ook niet weet hoe de tv aan gaat!quote:
Ow je kan niet sporten als je ongesteld ben???? Humzz ik dacht al gisteravond, waar is mijn tampon gebleven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
Die reacties van Joan en Sofia.![]()
" Maar ik ben net ge-meek-upt"
" Ik ben ongesteld, straks glijd alles er uit "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |