Dat kan op zich best, maar ik denk niet dat een nieuw persoon in de groep bewoners opgenomen word en snel weggestemd worden ( Hai Jurien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nieuwe speler is natuurlijk bull. Dan zouden ze haar 3 weken lang afgeschermd moeten hebben van de buitenwereld en internet? Sorry, dat koop ik echt niet.
Ik heb altijd al een zus willen hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, wij zijn zusjes: Parvati Mandeline
Het is weer zover. Godsklere wat is Joanna toch een vreselijk kindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef mspoez het volgende:
Joanna zit op te scheppen over haar geliefde. `Wat hij heeft gedaan kan niemand.
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het is weer zover. Godsklere wat is Joanna toch een vreselijk kindZou het heerlijk vinden om haar een keer te smacken
Dat zou ze nog leuk vinden ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Hier hebben jullie een 100 miljoen miljard garnalen en die moet Joanna gaan pellen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Hier hebben jullie een 100 miljoen miljard garnalen en die moet Joanna gaan pellen!
Lol, ik ook, alleen een broer hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zus willen hebben
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Ik heb alleen een broertjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik ook, alleen een broer hier.![]()
Heyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...
PSIES!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |