indd ik zou haar als ik hem was direct aan de kant gooienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die vriend gek thuis voor de tv! Ze kraakt hem alleen maar af.. Tenzij hij ook niet weet hoe de tv aan gaat!
Echt ranzig hoor gaan sporten in de slaapkamer met zoveel man.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:35 schreef versabommie het volgende:
Zo airco uit, verwarming aan hebben ze halverwege toch niet door
psies! Geeft de mokkels weer wat te klagenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt ranzig hoor gaan sporten in de slaapkamer met zoveel man.
mogen ze niet naar buiten dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan wordt er tenminste nog eens iets vochtig daar.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ook!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
indd ik zou haar als ik hem was direct aan de kant gooien
Deze heeft er zin in, zie je zo:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Geeft de mokkels weer wat te klagen
nee, dat gaat niet stinken!quote:
jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef waxmask het volgende:
Is het weer carnaval? Gerard verkleed als Berry van Aerle?
is het toch ook? kleutertje van 30quote:
Pic voor het nageslacht:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef waxmask het volgende:
Is het weer carnaval? Gerard verkleed als Berry van Aerle?
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn ze aan het doen? Dansen? Dom bewegen? Sporten?
Psies.. die gaat overal 100% voor.. is ook volgens mij de enige normale. Zei ik vorige keer al, al die rls'en falen op het punt dat normale weldenkende mensen die wel willen werken geen 3 maanden vrij kunnen nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |