En Maik elke dag een schone BH!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef iBenny het volgende:
En Servio moet bij elk getal die genoemd wordt 'Bingo!' roepen
Ze moeten gewoon een bingo-avond organiseren!! En daarmee kun je dingen als eyeliner winnen, maar als de hoofdprijs ook een clue.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef iBenny het volgende:
En Servio moet bij elk getal die genoemd wordt 'Bingo!' roepen
Of wacht.. Maik moet gewoon als opdracht van elke vrouw een BH stelen!quote:
Dit vermoeden is... Juist.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even, zijn er anderen die dit hoorden?
Das ook een goeie, jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een bingo-avond organiseren!! En daarmee kun je dingen als eyeliner winnen, maar als de hoofdprijs ook een clue.
Sowieso vind ik het echt dom dat ze al gelijk weer dat hele oog volschminkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef Mylene het volgende:
Aafke doet meteen weer een lading oog makeup op. Ze vraagt aan Sharon of ze wat mag lenen. Zij antwoordt niet uit dit potjes is het hartstikke besmettelijk.
Maik heeft twee verschillende kleuren ogen en dat had de vader van Gerard ook en die bleek een deel van zijn hersenen te missen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even, zijn er anderen die dit hoorden?
Ja die was echt leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef versabommie het volgende:
En Karim zou nog een keer dezelfde bollywood opdracht moeten krijgen! Die was juist zo leuk
Ja die was echt geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef versabommie het volgende:
En Karim zou nog een keer dezelfde bollywood opdracht moeten krijgen! Die was juist zo leuk
Eigenlijk moeten wij gewoon SST gaan produceren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook een goeie, ja
En monopoly het huis in als verwijzing naar Gerard.
Spelletjes avond met Monopoly en Hotelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook een goeie, ja
En monopoly het huis in als verwijzing naar Gerard.
Bedankt, zo had ik het niet begrepenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Maik heeft twee verschillende kleuren ogen en dat had de vader van Gerard ook en die bleek een deel van zijn hersenen te missen.
Filmavondje, de bewoners mogen kiezen uit drie titels en die titels zijn dan natuurlijk gewoon aanwijzingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spelletjes avond met Monopoly en Hotel
Wat denk je? Ze moet weer aandacht hebben...De nominaties komen er aan...quote:
tja.. hij heeft toch het gelijk aan zijn zijde dan ?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Wat denk je? Ze moet weer aandacht hebben...De nominaties komen er aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |