Ik ken hem ook ergens vanquote:
Als uitgestemde lutser weer met je porum weer terug te keren is ook niet grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zou zeggen deal with it. Niets is wat het lijkt, toch?
Guido stijgt weer een plaatsje bij me.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat mensen hebben gestemd en nu hun geld voor niets kwijt zijn.
Dat wilde we toch graag...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Papiergeld het volgende:
Leuk die discussie nu, precies wat zich op fok afspeelde de laatste dagen
Daar zou het best eens op uit kunnen draaien: Mo en Maik tegen de rest van het huis.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ruzies !!!!![]()
![]()
Denk trouwens dat de pro-Maik groep één lid (Mo) heeft...
Dan helpen we hem gewoon het huis weer in tochquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
Lol, het gepeupel komt in opstand, Guido mag wel uitkijken, straks wordt er iemand boos op hem.
Een van die twee gaat er toch uit donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Die zitten alle twee als een genaaid schaap te kijken.![]()
![]()
![]()
Maar ik hou nog wel van je hoorrrrrquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel mensen met principes
We leven gelukkig in een vrij land, dus ja je mag je eigen mening hebben.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja viel mij ook op, heel die groep interesseert hem geen reet, hij kijkt steeds naar zijn eten, als hij maar kan bikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef pullup het volgende:
Wel mooi hoe Maik lekker rustig doorgaat mat kanen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik haat het om te zeggen maar bij mij ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef minzo het volgende:
Guido stijgt bij mij nu echt, hij durft het ook gewoon te zeggen
Ik lach me ziek, als Mo er donderdag uitvliegt. En niet terugkomtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Een van die twee gaat er toch uit donderdag
Hij heeft ook niks meer te verliezen op zich. Qua geheim of geld tenminste.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef minzo het volgende:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooi hequote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat wilde ik nou even horenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar ik hou nog wel van je hoorrrrr![]()
me2quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik haat het om te zeggen maar bij mij ook
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Stability het volgende:
zou servio eindelijk door hebben nu, dat HIJ er anders uit had gelegen? of is die betonnen plaat nog dikker geworden in die tijd?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik lach me ziek, als Mo er donderdag uitvliegt. En niet terugkomt
Wat een stom spel, ik dacht dat we hier gewoon 13 weken elkaar gingen kriebelen.quote:
Gaat denk ik niet lang duren...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar zou het best eens op uit kunnen draaien: Mo en Maik tegen de rest van het huis.
Daar stijgt ie mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef minzo het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Wat een stom spel, ik dacht dat we hier gewoon 13 weken elkaar gingen kriebelen.
En Joanna, want die kon er toch ook zo slecht tegen dat twee verliefde mensen uit elkaar worden gehaald?quote:
Denk het niet...en zo mag iedereen zeggen wat hij/zij zou doen..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Als Guido eruit was gestemd zou hij nee gezegd hebben tegen zo'n aanbod?
ik denk dat l zich graag genaait voelt!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat G & L nog het meest boos zijn, omdat ze zich voor de zoveelste keer genaaid voelen
En terechtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat G & L nog het meest boos zijn, omdat ze zich voor de zoveelste keer genaaid voelen
Ach wordt er toch nog genaaid door zequote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
whehequote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Joanna, want die kon er toch ook zo slecht tegen dat twee verliefde mensen uit elkaar worden gehaald?
Natuurlijk niet, maar daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
En Servio zou toch met liefde ruilen van plek?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Joanna, want die kon er toch ook zo slecht tegen dat twee verliefde mensen uit elkaar worden gehaald?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ach wordt er toch nog genaaid door ze
Ja, die moest ook janken..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Wat een stom spel, ik dacht dat we hier gewoon 13 weken elkaar gingen kriebelen.
Daar heeft ze best wel gelijk inquote:
Niemand had nee gezegd, maar dat de makers zo'n aanbod bedenken is wat kwalijk is.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
In de andere series is dat ook gebeurd toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand had nee gezegd, maar dat de makers zo'n aanbod bedenken is wat kwalijk is.
Oh dat gedeelte heb ik niet meegekregen!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Over de deal mocht ie niet praten. Dat hij de hoofdprijs moet delen als hij wint.
Er even aan voorbij lopend dat dit een spel is waar je een ton mee kan winnen, natuurlijk worden er dan smerige spelletjes gespeeld, wat dacht ze dan? Dat ze Kumbaya ging zingen bij een kampvuur?quote:
Hij heeft heel de tijd geen eten gehad hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Stability het volgende:
blijft ie de hele avond vreten ofzo? ik heb vandaag nog geen andere beelden gezien ,dan een vretende smakkende maik
Had jij de hele dag stream op Maik??quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Stability het volgende:
blijft ie de hele avond vreten ofzo? ik heb vandaag nog geen andere beelden gezien ,dan een vretende smakkende maik
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Het leukst is om naar mensen te kijken die zich genaaid voelen
Het is geen geluidsdichte ruimte, dus hij kan best wat hebben opgevangen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken dat hij allemaal dingen heeft gehoordbijv in de KvdW
Zal dat zo zijn? Ben ik ook wel benieuwd naar
Jup die teleurgestelde gezichten, heerlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Verklaart de happy facesquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn zo paranoia, ze denken dat maik alles heeft kunnen zien en horen.
dan heb je zeker geen streams van hem gezien? nou ik heb alleen vretende maiks gezien,als ie op de stream wasquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hij heeft heel de tijd geen eten gehad hoor
Daar wachtten we wel even op hoor ... gaat zeker gebeurenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef md89 het volgende:
Nou hup allemaal in groepjes splitsen en lekker roddelen
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is geen geluidsdichte ruimte, dus hij kan best wat hebben opgevangen.
Tuurlijk niet.....des te minder spelers des te meer kans hebben ze zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef mYsca het volgende:
Lijkt echt paar mensen blij te zijn. Merendeel vindt het niet leuk.
nee, tuurlijk niet, maar als ie erop was, was ie aan het kanenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Had jij de hele dag stream op Maik??
Ik voel een nieuw programma ideequote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Jup.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
[..]
dan heb je zeker geen streams van hem gezien? nou ik heb alleen vretende maiks gezien,als ie op de stream was
Andere series?...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
In de andere series is dat ook gebeurd toch?
Op stream 5 zat hij de hele tijd. (Rode knop UPC)quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Had jij de hele dag stream op Maik??
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
So truequote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Stranger het volgende:
Als ze al groep vermakelijker waren geweest, was dit niet nodig geweest
Dus Laura moet niet ZEIKEN, eigen schuld dikke fakking bultquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Stranger het volgende:
In andere is het ook zo gegaan volgens mij ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere series?...
Niet op deze manier geloof ik. En dan nog is het kwalijk om mensen voor niets te laten stemmen en om slechts één bewoner zo'n tweede kans te doen en de rest niet.
Maar die discussie is geweest, wij kunnen er toch niets aan veranderen en mss krijgen de kijkcijfers hierdoor wel een boost.
Echt welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
thnks maatje!quote:
Typisch toch, hij verteld hele verhalen maar je weet zo dat hij liegt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef xxbritt het volgende:
Maik lul nou mee joh, niet saai alles eerlijk gaan vertellen.
Ze fluistert het alleen in Guido z'n oor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef xxbritt het volgende:
Laura kan boos zijn wat ze wilt, maar ze gaat er toch nooit wat van zeggen dus het heeft geen nut.
Lees boven jequote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Laura fluisterde net tegen Guido "ik ben echt boos gewoon"
en maar lachen
Is ze al aan het hyperventileren?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
Ik voorspel dat het voor Sofia allemaal weer te veel wordt en vanavond voor de dertiende keer naar huis wil.
Ze mag donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
Ik voorspel dat het voor Sofia allemaal weer te veel wordt en vanavond voor de dertiende keer naar huis wil.
Geeft niet...Monique is blij...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Stranger het volgende:
Oh jee, Laura klapt haar knie weer achter haar schouder, she's not amused.
Dat gekrab is niet normaal hoor. Hoe kan je er mee leven.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die Maik heeft in dit half uurtje meer gezegd dan in die 3 weken bij elkaar.
Kijk Mo toch eens overdreven lachen en blij zijn.. Haar intense liefde is uit de dood opgestaan..
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
L tegen G: 'Moest daarom ons geheim geraden worden?'
*bam*
Dat is idd het slimme trukje geweest, maar neemt niet weg dat mensen voor niets hebben gestemd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef dasaliz het volgende:
ik vind het leuk. en als je bedenkt dat ze een televisieprogramma moeten maken is het een goede twist.
(en eigenlijk heeft iedere sms'er waar voor zijn geld gekregen want je stemt toch om mensen in het huis te houden? even terzijde... want het klopt natuurlijk van geen kanten)
terug naar on topic: dit levert wel leuke momenten op....
nu volgende week servio eruit
Can't waitquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
ja het is even niet in haar staatje en mvr is pist off.ik zou zeggen ga maar naar huis!!!!!!!!!!!!quote:
Over Sofia nog maar niet gesproken. Die hoor en zie je niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Injetta het volgende:
Philip kijkt ook not amused en Joanna haar kleine hersentjes werken ook op volle toeren om dit te verwerken. Alex kijkt ronduit geschokt.
Zorgt dit wellicht tot voor de reuring die we toch graag willen?
die kans zit er wel inquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
*bam*
Thanks voor het posten, ik kan het maar niet verstaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Flow3r het volgende:
Nu zegt Laura: moest daarom ons geheim geraden worden , proest
ohh, die is pissiggg
Wat heeft hun geheim te maken met terugkomst van Maik?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
*bam*
Nope.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
nominaties waren nog niet bekend he? ik ben vanmiddag weg geweest, misschien domme vraag ,maar ik weet het dus echt niet?
Tuurlijk wel, zodra de mannen ook op de mannen mogen stemmen!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is idd het slimme trukje geweest, maar neemt niet weg dat mensen voor niets hebben gestemd.
Servio wordt niet meer genomineerd ben ik bang
nopequote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
nominaties waren nog niet bekend he? ik ben vanmiddag weg geweest, misschien domme vraag ,maar ik weet het dus echt niet?
Idd, zijn gvd niet op scouting kamp.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Serinde het volgende:
Laura laat zich wel kennen hoor. Niet zeiken, ga nou eens het spel spelen!
Nominaties worden morgen bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
weet ik niet. vanmiddag lagen een paar dames (sherron, monique...) op bed (duh!) en hadden het over servio en hoe onbetrouwbaar hij was..... klonken mij als twee stemmen in mijn oren. En twee is voldoende denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Servio wordt niet meer genomineerd ben ik bang
Inderdaad die is helemaal stil gevallen...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef md89 het volgende:
[..]
Over Sofia nog maar niet gesproken. Die hoor en zie je niet.
Morgenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
Heel SST draait om G&L, jeweettog..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heeft hun geheim te maken met terugkomst van Maik?
Karimquote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Karim en Aafke zitten er het minst mee geloof ik.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
Karim is relaxed. Ik betrap mezelf erop dat ik hem toch steeds leuker ga vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Serinde het volgende:
[..]
Karim is relaxed. Ik betrap mezelf erop dat ik hem toch steeds leuker ga vinden
Voila.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zie ik hier nog geen cap van een triomfantelijke Maik?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag deze in het capstopic, OMG![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat niemand die saai lul magquote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zie ik hier nog geen cap van een triomfantelijke Maik?
Hij lijkt daar op karbonkelquote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karim kan het spelen, maar Aafke maakt hier absoluut geen punt van. Die vindt het alleen maar humor. Aafke is de meest flexibele van het hele stel.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Dies van mij!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gebeurd niet vaak hequote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef bamby het volgende:
Zit meer de streams te volgen nu als de cos lol.
Jah gebeurd een keer wat.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef bamby het volgende:
Dit is bij de andere SST ook gebeurdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Stranger het volgende:
Hoezo? Ze is terecht kwaad!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Serinde het volgende:
Laura laat zich wel kennen hoor. Niet zeiken, ga nou eens het spel spelen!
Ik heb de streams niet aanstaanquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef bamby het volgende:
Ja ben ik het mee eensquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karim kan het spelen, maar Aafke maakt hier absoluut geen punt van. Die vindt het alleen maar humor. Aafke is de meest flexibele van het hele stel.
Nee hoor, ze moeten zich daar gaan realiseren dat het geen vakantie is maar dat ze daar zijn om mee te strijden voor een prijs van 100.000 euro en hun kluis.quote:
jij zou blij zijn als er weer iemand terug komt?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet aanstaan
En Laura moet zich niet zo druk maken. Doosje
Karim omhelsde Maik ook gemeend enthousiast, dan is het wel een HEEL goede acteur en dat geloof ik niet, dan was hij vast bekender geworden als Bollywood-sterquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karim kan het spelen, maar Aafke maakt hier absoluut geen punt van. Die vindt het alleen maar humor. Aafke is de meest flexibele van het hele stel.
Mooi gezien; Hoe flexibeler; des te meer kans ver te komen in het spel !quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Flashboxquote:
Daarom terecht kwaad, het is een spel en er komt een concurrent extra er bijquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten zich daar gaan realiseren dat het geen vakantie is maar dat ze daar zijn om mee te strijden voor een prijs van 100.000 euro en hun kluis.
Ja anders zijn ze wel heel simpelquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten zich daar gaan realiseren dat het geen vakantie is maar dat ze daar zijn om mee te strijden voor een prijs van 100.000 euro en hun kluis.
En toen zijn muziekje kwam en alex het door had speelde hij ook echt SLECHT toneel. naja het was geeneens toneel te noemenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim omhelsde Maik ook gemeend enthousiast, dan is het wel een HEEL goede acteur en dat geloof ik niet, dan was hij vast bekender geworden als Bollywood-ster
Nee, maar ik vind dat ze zich wel heel erg leert kennen. En ik zou nooit aan zo'n programma meedoen, doe je dat wel, weet dan ook dat "het leven niet eerlijk is" en SST zeker niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
jij zou blij zijn als er weer iemand terug komt?
Uhm...dat is toch des te meer reden om kwaad te zijn dat een concurrent terugkomt na te zijn weggestemd?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ken jij bekende Bollywood sterren?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim omhelsde Maik ook gemeend enthousiast, dan is het wel een HEEL goede acteur en dat geloof ik niet, dan was hij vast bekender geworden als Bollywood-ster
Als je hier al niet tegen kan moet je je twijfels hebben bij het vervolg, ik vermoed dat het nog veel smeriger en achterbakser gaat worden naar mate het spel vorderd.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef minzo het volgende:
[..]
Daarom terecht kwaad, het is een spel en er komt een concurrent extra er bij
Zij had die cap gemaakt.quote:
Een spelprogramma waar je veel geld mee kan verdienen mag wel eerlijker zijn dan dit. Al wint Maik het toch nooit, dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat ze zich wel heel erg leert kennen. En ik zou nooit aan zo'n programma meedoen, doe je dat wel, weet dan ook dat "het leven niet eerlijk is" en SST zeker niet.
een paar liter drank en je hebt idd een hok met ruziequote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Inderdaad, daar slaan ze de plank weer eens behoorlijk mis.
Dat lijkt me ook niet meer dan terecht inderdaad maar het maakt het voor ons niet minder vermakelijk om er naar te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef marky het volgende:
Ik vind het opzich wel een eerlijk reaktie dat je niet meteen helemaal hosanna bent toch echt wel effe een bezinkmoment.
en ddan sexenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Darklight het volgende:
Geen drank dus, die liggen over een half uur weer allemaal op bed
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en ddan sexenmisschien met een ei erbij?
Het leuke is dan, dat de rest dat natuurlijk ook niet weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een spelprogramma waar je veel geld mee kan verdienen mag wel eerlijker zijn dan dit. Al wint Maik het toch nooit, dat is dan wel weer zo.
Ze doet net alsof het tegen haar persoonlijk is ipv het te relativeren en zich te bedenken dat zij er ook wel een keertje een voordeeltje uit kan slepen op deze manier, maar nee, ze zit te sippen alsof ze haar ijsje hebben gepikt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm...dat is toch des te meer reden om kwaad te zijn dat een concurrent terugkomt na te zijn weggestemd?
Gerard toch ook wel een paar keer bedenkelijke blik gezien. Eigenlijk bij allemaal wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard en Sharon maakten er ook geen punt van.
Is niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
Maar dat tieten geheim ? Of heb ik wat gemist
Heej!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij had die cap gemaakt.
Van Karim moet ze afblijven, ik zag hem het eerst
Dat moet nog geraden worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
Maar dat tieten geheim ? Of heb ik wat gemist
Je bent gewoon weer te laatquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, dat kon niet meer begreep ik
Dat is waar, Laura denkt het te kunnen winnen met niks doen...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het leuke is dan, dat de rest dat natuurlijk ook niet weet.
Laura speelt m.i. het spel nog steeds niet echt, daarom irriteert het me dat juist zij zo haar boosheid uit. Ze lijkt op een mokkend kindje op de caps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |