Lees boven jequote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Laura fluisterde net tegen Guido "ik ben echt boos gewoon"
en maar lachen
Is ze al aan het hyperventileren?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
Ik voorspel dat het voor Sofia allemaal weer te veel wordt en vanavond voor de dertiende keer naar huis wil.
Ze mag donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
Ik voorspel dat het voor Sofia allemaal weer te veel wordt en vanavond voor de dertiende keer naar huis wil.
Geeft niet...Monique is blij...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Stranger het volgende:
Oh jee, Laura klapt haar knie weer achter haar schouder, she's not amused.
Dat gekrab is niet normaal hoor. Hoe kan je er mee leven.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die Maik heeft in dit half uurtje meer gezegd dan in die 3 weken bij elkaar.
Kijk Mo toch eens overdreven lachen en blij zijn.. Haar intense liefde is uit de dood opgestaan..
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
L tegen G: 'Moest daarom ons geheim geraden worden?'
*bam*
Dat is idd het slimme trukje geweest, maar neemt niet weg dat mensen voor niets hebben gestemd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef dasaliz het volgende:
ik vind het leuk. en als je bedenkt dat ze een televisieprogramma moeten maken is het een goede twist.
(en eigenlijk heeft iedere sms'er waar voor zijn geld gekregen want je stemt toch om mensen in het huis te houden? even terzijde... want het klopt natuurlijk van geen kanten)
terug naar on topic: dit levert wel leuke momenten op....
nu volgende week servio eruit
Can't waitquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
ja het is even niet in haar staatje en mvr is pist off.ik zou zeggen ga maar naar huis!!!!!!!!!!!!quote:
Over Sofia nog maar niet gesproken. Die hoor en zie je niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Injetta het volgende:
Philip kijkt ook not amused en Joanna haar kleine hersentjes werken ook op volle toeren om dit te verwerken. Alex kijkt ronduit geschokt.
Zorgt dit wellicht tot voor de reuring die we toch graag willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |