quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Het leukst is om naar mensen te kijken die zich genaaid voelen
Het is geen geluidsdichte ruimte, dus hij kan best wat hebben opgevangen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken dat hij allemaal dingen heeft gehoordbijv in de KvdW
Zal dat zo zijn? Ben ik ook wel benieuwd naar
Jup die teleurgestelde gezichten, heerlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Verklaart de happy facesquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn zo paranoia, ze denken dat maik alles heeft kunnen zien en horen.
dan heb je zeker geen streams van hem gezien? nou ik heb alleen vretende maiks gezien,als ie op de stream wasquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hij heeft heel de tijd geen eten gehad hoor
Daar wachtten we wel even op hoor ... gaat zeker gebeurenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef md89 het volgende:
Nou hup allemaal in groepjes splitsen en lekker roddelen
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is geen geluidsdichte ruimte, dus hij kan best wat hebben opgevangen.
Tuurlijk niet.....des te minder spelers des te meer kans hebben ze zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef mYsca het volgende:
Lijkt echt paar mensen blij te zijn. Merendeel vindt het niet leuk.
nee, tuurlijk niet, maar als ie erop was, was ie aan het kanenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Had jij de hele dag stream op Maik??
Ik voel een nieuw programma ideequote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Jup.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
[..]
dan heb je zeker geen streams van hem gezien? nou ik heb alleen vretende maiks gezien,als ie op de stream was
Andere series?...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
In de andere series is dat ook gebeurd toch?
Op stream 5 zat hij de hele tijd. (Rode knop UPC)quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Had jij de hele dag stream op Maik??
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
So truequote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Stranger het volgende:
Als ze al groep vermakelijker waren geweest, was dit niet nodig geweest
Dus Laura moet niet ZEIKEN, eigen schuld dikke fakking bultquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Stranger het volgende:
Als ze al groep vermakelijker waren geweest, was dit niet nodig geweest
In andere is het ook zo gegaan volgens mij ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere series?...
Niet op deze manier geloof ik. En dan nog is het kwalijk om mensen voor niets te laten stemmen en om slechts één bewoner zo'n tweede kans te doen en de rest niet.
Maar die discussie is geweest, wij kunnen er toch niets aan veranderen en mss krijgen de kijkcijfers hierdoor wel een boost.
Echt welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
thnks maatje!quote:
Typisch toch, hij verteld hele verhalen maar je weet zo dat hij liegt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef xxbritt het volgende:
Maik lul nou mee joh, niet saai alles eerlijk gaan vertellen.
Ze fluistert het alleen in Guido z'n oor.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef xxbritt het volgende:
Laura kan boos zijn wat ze wilt, maar ze gaat er toch nooit wat van zeggen dus het heeft geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |