En Servio zou toch met liefde ruilen van plek?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Joanna, want die kon er toch ook zo slecht tegen dat twee verliefde mensen uit elkaar worden gehaald?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ach wordt er toch nog genaaid door ze
Ja, die moest ook janken..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Joanna, want die kon er toch ook zo slecht tegen dat twee verliefde mensen uit elkaar worden gehaald?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Wat een stom spel, ik dacht dat we hier gewoon 13 weken elkaar gingen kriebelen.
Daar heeft ze best wel gelijk inquote:
Niemand had nee gezegd, maar dat de makers zo'n aanbod bedenken is wat kwalijk is.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Als Guido eruit was gestemd zou hij nee gezegd hebben tegen zo'n aanbod?
In de andere series is dat ook gebeurd toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand had nee gezegd, maar dat de makers zo'n aanbod bedenken is wat kwalijk is.
Oh dat gedeelte heb ik niet meegekregen!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Over de deal mocht ie niet praten. Dat hij de hoofdprijs moet delen als hij wint.
Er even aan voorbij lopend dat dit een spel is waar je een ton mee kan winnen, natuurlijk worden er dan smerige spelletjes gespeeld, wat dacht ze dan? Dat ze Kumbaya ging zingen bij een kampvuur?quote:
Hij heeft heel de tijd geen eten gehad hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Stability het volgende:
blijft ie de hele avond vreten ofzo? ik heb vandaag nog geen andere beelden gezien ,dan een vretende smakkende maik
Had jij de hele dag stream op Maik??quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef Stability het volgende:
blijft ie de hele avond vreten ofzo? ik heb vandaag nog geen andere beelden gezien ,dan een vretende smakkende maik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |