quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Stability het volgende:
zou servio eindelijk door hebben nu, dat HIJ er anders uit had gelegen? of is die betonnen plaat nog dikker geworden in die tijd?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik lach me ziek, als Mo er donderdag uitvliegt. En niet terugkomt
Wat een stom spel, ik dacht dat we hier gewoon 13 weken elkaar gingen kriebelen.quote:
Gaat denk ik niet lang duren...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar zou het best eens op uit kunnen draaien: Mo en Maik tegen de rest van het huis.
Daar stijgt ie mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef minzo het volgende:
Guido stijgt bij mij nu echt, hij durft het ook gewoon te zeggen
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Wat een stom spel, ik dacht dat we hier gewoon 13 weken elkaar gingen kriebelen.
En Joanna, want die kon er toch ook zo slecht tegen dat twee verliefde mensen uit elkaar worden gehaald?quote:
Denk het niet...en zo mag iedereen zeggen wat hij/zij zou doen..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Als Guido eruit was gestemd zou hij nee gezegd hebben tegen zo'n aanbod?
ik denk dat l zich graag genaait voelt!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat G & L nog het meest boos zijn, omdat ze zich voor de zoveelste keer genaaid voelen
En terechtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat G & L nog het meest boos zijn, omdat ze zich voor de zoveelste keer genaaid voelen
Ach wordt er toch nog genaaid door zequote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
whehequote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En Joanna, want die kon er toch ook zo slecht tegen dat twee verliefde mensen uit elkaar worden gehaald?
Natuurlijk niet, maar daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Als Guido eruit was gestemd zou hij nee gezegd hebben tegen zo'n aanbod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |