Ik ken hem ook ergens vanquote:
Als uitgestemde lutser weer met je porum weer terug te keren is ook niet grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zou zeggen deal with it. Niets is wat het lijkt, toch?
Guido stijgt weer een plaatsje bij me.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat mensen hebben gestemd en nu hun geld voor niets kwijt zijn.
Dat wilde we toch graag...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Papiergeld het volgende:
Leuk die discussie nu, precies wat zich op fok afspeelde de laatste dagen
Daar zou het best eens op uit kunnen draaien: Mo en Maik tegen de rest van het huis.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ruzies !!!!![]()
![]()
Denk trouwens dat de pro-Maik groep één lid (Mo) heeft...
Dan helpen we hem gewoon het huis weer in tochquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
Lol, het gepeupel komt in opstand, Guido mag wel uitkijken, straks wordt er iemand boos op hem.
Een van die twee gaat er toch uit donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Die zitten alle twee als een genaaid schaap te kijken.![]()
![]()
![]()
Maar ik hou nog wel van je hoorrrrrquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel mensen met principes
We leven gelukkig in een vrij land, dus ja je mag je eigen mening hebben.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja viel mij ook op, heel die groep interesseert hem geen reet, hij kijkt steeds naar zijn eten, als hij maar kan bikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef pullup het volgende:
Wel mooi hoe Maik lekker rustig doorgaat mat kanen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik haat het om te zeggen maar bij mij ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef minzo het volgende:
Guido stijgt bij mij nu echt, hij durft het ook gewoon te zeggen
Ik lach me ziek, als Mo er donderdag uitvliegt. En niet terugkomtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Een van die twee gaat er toch uit donderdag
Hij heeft ook niks meer te verliezen op zich. Qua geheim of geld tenminste.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef minzo het volgende:
Guido stijgt bij mij nu echt, hij durft het ook gewoon te zeggen
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooi hequote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat wilde ik nou even horenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar ik hou nog wel van je hoorrrrr![]()
me2quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik haat het om te zeggen maar bij mij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |