Omdat niemand die saai lul magquote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zie ik hier nog geen cap van een triomfantelijke Maik?
Hij lijkt daar op karbonkelquote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag deze in het capstopic, OMG![]()
[ afbeelding ]
Karim kan het spelen, maar Aafke maakt hier absoluut geen punt van. Die vindt het alleen maar humor. Aafke is de meest flexibele van het hele stel.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Karim en Aafke zitten er het minst mee geloof ik.
Dies van mij!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag deze in het capstopic, OMG![]()
[ afbeelding ]
Dat gebeurd niet vaak hequote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef bamby het volgende:
Zit meer de streams te volgen nu als de cos lol.
Jah gebeurd een keer wat.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef bamby het volgende:
Dit is bij de andere SST ook gebeurdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Stranger het volgende:
Als ze al groep vermakelijker waren geweest, was dit niet nodig geweest
Hoezo? Ze is terecht kwaad!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Serinde het volgende:
Laura laat zich wel kennen hoor. Niet zeiken, ga nou eens het spel spelen!
Ik heb de streams niet aanstaanquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef bamby het volgende:
Ja ben ik het mee eensquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karim kan het spelen, maar Aafke maakt hier absoluut geen punt van. Die vindt het alleen maar humor. Aafke is de meest flexibele van het hele stel.
Nee hoor, ze moeten zich daar gaan realiseren dat het geen vakantie is maar dat ze daar zijn om mee te strijden voor een prijs van 100.000 euro en hun kluis.quote:
jij zou blij zijn als er weer iemand terug komt?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet aanstaan
En Laura moet zich niet zo druk maken. Doosje
Karim omhelsde Maik ook gemeend enthousiast, dan is het wel een HEEL goede acteur en dat geloof ik niet, dan was hij vast bekender geworden als Bollywood-sterquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karim kan het spelen, maar Aafke maakt hier absoluut geen punt van. Die vindt het alleen maar humor. Aafke is de meest flexibele van het hele stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |