die kans zit er wel inquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
L tegen G: 'Moest daarom ons geheim geraden worden?'
*bam*
Thanks voor het posten, ik kan het maar niet verstaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Flow3r het volgende:
Nu zegt Laura: moest daarom ons geheim geraden worden , proest
ohh, die is pissiggg
Wat heeft hun geheim te maken met terugkomst van Maik?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
L tegen G: 'Moest daarom ons geheim geraden worden?'
*bam*
Nope.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
nominaties waren nog niet bekend he? ik ben vanmiddag weg geweest, misschien domme vraag ,maar ik weet het dus echt niet?
Tuurlijk wel, zodra de mannen ook op de mannen mogen stemmen!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is idd het slimme trukje geweest, maar neemt niet weg dat mensen voor niets hebben gestemd.
Servio wordt niet meer genomineerd ben ik bang
nopequote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
nominaties waren nog niet bekend he? ik ben vanmiddag weg geweest, misschien domme vraag ,maar ik weet het dus echt niet?
Idd, zijn gvd niet op scouting kamp.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Serinde het volgende:
Laura laat zich wel kennen hoor. Niet zeiken, ga nou eens het spel spelen!
Nominaties worden morgen bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
weet ik niet. vanmiddag lagen een paar dames (sherron, monique...) op bed (duh!) en hadden het over servio en hoe onbetrouwbaar hij was..... klonken mij als twee stemmen in mijn oren. En twee is voldoende denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Servio wordt niet meer genomineerd ben ik bang
Inderdaad die is helemaal stil gevallen...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef md89 het volgende:
[..]
Over Sofia nog maar niet gesproken. Die hoor en zie je niet.
Morgenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
Heel SST draait om G&L, jeweettog..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heeft hun geheim te maken met terugkomst van Maik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |