Nee, maar ik vind dat ze zich wel heel erg leert kennen. En ik zou nooit aan zo'n programma meedoen, doe je dat wel, weet dan ook dat "het leven niet eerlijk is" en SST zeker niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
jij zou blij zijn als er weer iemand terug komt?
Uhm...dat is toch des te meer reden om kwaad te zijn dat een concurrent terugkomt na te zijn weggestemd?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moeten zich daar gaan realiseren dat het geen vakantie is maar dat ze daar zijn om mee te strijden voor een prijs van 100.000 euro en hun kluis.
Ken jij bekende Bollywood sterren?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim omhelsde Maik ook gemeend enthousiast, dan is het wel een HEEL goede acteur en dat geloof ik niet, dan was hij vast bekender geworden als Bollywood-ster
Als je hier al niet tegen kan moet je je twijfels hebben bij het vervolg, ik vermoed dat het nog veel smeriger en achterbakser gaat worden naar mate het spel vorderd.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef minzo het volgende:
[..]
Daarom terecht kwaad, het is een spel en er komt een concurrent extra er bij
Zij had die cap gemaakt.quote:
Een spelprogramma waar je veel geld mee kan verdienen mag wel eerlijker zijn dan dit. Al wint Maik het toch nooit, dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat ze zich wel heel erg leert kennen. En ik zou nooit aan zo'n programma meedoen, doe je dat wel, weet dan ook dat "het leven niet eerlijk is" en SST zeker niet.
een paar liter drank en je hebt idd een hok met ruziequote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Inderdaad, daar slaan ze de plank weer eens behoorlijk mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |