KvdW lock, dus geen full lockdownquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef kahaarin het volgende:
Mijne mag dicht dan, jij was eerst: [COS#388] Op de nominatie staat....
Lief van jequote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef kahaarin het volgende:
Mijne mag dicht dan, jij was eerst: [COS#388] Op de nominatie staat....
Even in de herhaling:quote:Op maandag 7 maart 2011 15:31 schreef rita1959 het volgende:
Nou ben benieuwd wie er donderdag op de stoel mogen gaan zitten
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favorieten en afreageerobjecten dan?
Ik denk het ook niet...maar zal wel spannend worden denk ik!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:32 schreef DownToEarth het volgende:
Sharon wordt niet genomineerd denk ik
Dat zou een spannende bank wordenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef Roguee het volgende:
Hoe geniaal zou het zijn, "Ik nomineer Monique, zodat ze weer samen met haar Maik kan zijn".
Paar uur later, "Oh hai Maik, je komt weer terug?!"
jaaa, prachtig toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef Roguee het volgende:
Hoe geniaal zou het zijn, "Ik nomineer Monique, zodat ze weer samen met haar Maik kan zijn".
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef Roguee het volgende:
Heb je even...?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:33 schreef rita1959 het volgende:
ik word helemaal gek van servio en favo heb ik niet echt en favo zit er niet tussen jij wel?
quote:
quote:
LOL.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef beequeen het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Sofia, Laura en Joanna.
Grappig dit zeg, ik heb éxact hetzelfde. Behalve dat ik niet zo van ruzie maken houquote:Op maandag 7 maart 2011 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je even...?
Ik kan Mo en So niet zetten door dat eeuwige gejank.
Jo is ook een leuke nominatiekandidaat, zij is degene waar ik als eerste ruzie mee zou krijgen denk ik.
Servio is te irritant.
De rest gaat wel, vind Alex wel okay en Aafke is leuk
Lol, ik houd ook niet van ruzie maar sommigen halen echt het slechte in me naar boven.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:36 schreef Roguee het volgende:
[..]
Grappig dit zeg, ik heb éxact hetzelfde. Behalve dat ik niet zo van ruzie maken hou
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef beequeen het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Sofia, Laura en Joanna.
Haha grappig, bijna een van mijn posts van 10 Cossen geleden. Joanna is echt zo'n meid die ik na dag 1 al achter het behang wil plakken en ook moedwillig dan onderuit wil kegelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jo is ook een leuke nominatiekandidaat, zij is degene waar ik als eerste ruzie mee zou krijgen denk ik.
Dat zou mooi en spannend zijn maar ik denk dat er wel een aantal zijn die Mo zouden kunnen nomineren.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk:
Gerard - Laura, Joanne
Guido - Sofia,Sharon
Alex - Sharon, Aafke
Philip - Sofia, Laura
Servio - Laura, Joanne
Karim - Laura, Sofia
Dus genomineerd: Laura, Sofia, Joanne en Sharon...
Wut?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Sofia door iedereen genomen gaat worden, behalve door Servio.
Gerard favo?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemiddag, newbie meld zich ook even, ik lees zo'n weekje of drie mee, moet soms erg lachen om de commentaren hier en geniet van foto's en filmpjes.
On topic, Sophia d'r uit, heb je niks aan!
En Gerard is m'n favoriet ...
goeie middag ariehaanquote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemiddag, newbie meld zich ook even, ik lees zo'n weekje of drie mee, moet soms erg lachen om de commentaren hier en geniet van foto's en filmpjes.
Zijn we het eens!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Haha grappig, bijna een van mijn posts van 10 Cossen geleden. Joanna is echt zo'n meid die ik na dag 1 al achter het behang wil plakken en ook moedwillig dan onderuit wil kegelen.
Ik denk idd dat er een paar haar als 2e gaan nomineren, de meesten zullen So wel doen omdat ze haar zielig vinden, Mo dan als goede tweede.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef Urb het volgende:
Dat zou mooi en spannend zijn maar ik denk dat er wel een aantal zijn die Mo zouden kunnen nomineren.
Leuk om nieuwe mensen te zien hierquote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Hoi en welkom.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
quote:
Hello!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Maik zal toch ook wel mogen stemmen denk ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk:
Gerard - Laura, Joanne
Guido - Sofia,Sharon
Alex - Sharon, Aafke
Philip - Sofia, Laura
Servio - Laura, Joanne
Karim - Laura, Sofia
Dus genomineerd: Laura, Sofia, Joanne en Sharon...
Als ze nou vandaag gedrukt had zou dat haar wellicht nog geholpen kunnen hebben but alas..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk ook dat Sofia de meeste stemmen krijgt, ze speelt het spel niet, doet zelfs geen gokje(met haar vele poen) om iets uit te sluiten.
Waarom dat? Omdat de kijker dan niet op haar gaat stemmen? Vreemde redenering.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
Als Joanna wordt genomineerd dan gaat ze avances maken met Filip
Lol, en Mo dan immuniteit oid?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Tinos85 het volgende:
"Maik, je missie is gefaald. Je moet het huis direct verlaten"![]()
zou het geweldig vinden als die genomineerd zou worden, die blijft zeuren danquote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
Als Joanna wordt genomineerd dan gaat ze avances maken met Filip
Nee, als ze dan donderdag weggaat, dan heeft ze in ieder geval der kans nog benutquote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat de kijker dan niet op haar gaat stemmen? Vreemde redenering.
Dat terwijl ze een vent thuis heeft? Nah.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee, als ze dan donderdag weggaat, dan heeft ze in ieder geval der kans nog benut
Ik denk het niet, dat zou dingen wel enigzins veranderen....quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Maik zal toch ook wel mogen stemmen denk ik?
Dat komt omdat ze aan het nomineren zijn in de KvdWquote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef Masterblaster72 het volgende:
Goede middag all
ben ik de enige of hebben jullie ook maar 2 live belden van de 4 ik heb er bij 2 het oog staan
Van mij mag iedereen eruit want er is niemand behalve Servio, Karim en Gerard die echt wat onderneemt etcquote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef Dutchdress het volgende:
Van mij mogen Sofia en laura eruit. Bbbboring,
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop heel erg dat Joanna op de bank komt.. niet omdat ze eruit moet maar om dat hoofd...
WIE? IKKEEEEEUH??? WHAT THE FAK TYFUS TERING IK PROBEER JULLIE SOORT TE FAKKING HELPEN EN DAN KRIJG JE FAKKING DITTUH EN IK GA ME OOK NIET MEER FAKKING VERDEDIGEN TEGEN JULLIE SOORT EN KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK VOOR EEN HUIS MET ZO'N ZIELIG ZOOTJE FAKKING LOSERS KIES ...BLABLABLA
ofzoiets![]()
Ik hoop heel erg dat Joanna op de bank komt.. niet omdat ze eruit moet maar om dat hoofd...
WIE? IKKEEEEEUH??? WHAT THE FAK TYFUS TERING IK PROBEER JULLIE SOORT TE FAKKING HELPEN EN DAN KRIJG JE FAKKING DITTUH EN IK GA ME OOK NIET MEER FAKKING VERDEDIGEN TEGEN JULLIE SOORT EN KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK VOOR EEN HUIS MET ZO'N ZIELIG ZOOTJE FAKKING LOSERS KIES ...BLABLABLA
ofzoiets![]()
En als ik weet wie mij heeft genomineerd dan ga ik die personen ook voor de volle 2000% facking procent nomineren!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
ofzoiets![]()
Ha, onze Servio rugridder weer. Dat wijf moet gewoon te plekke doodvallen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen eruit want er is niemand behalve Servio, Karim en Gerard die echt wat onderneemt etc
Ze mag toch maar 2 namen zeggen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
En als ik weet wie mij heeft genomineerd dan ga ik die personen ook voor de volle 2000% facking procent nomineren!
Rofl Gerard is mijn favo hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ha, onze Servio rugridder weer. Dat wijf moet gewoon te plekke doodvallen.
Jorien had toch ook immuniteit? Na zijn missie?quote:
Haha, idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
ofzoiets![]()
Niet a la minute, maar a la seconde!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
En als ik weet wie mij heeft genomineerd dan ga ik die personen ook voor de volle 2000% facking procent nomineren!
Zijn bek volstouwen en roddelen jaquote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Rofl Gerard is mijn favo hoorVind wel dat Servio de enige is die echt veel doet in huis
En als ze er 6 krijgtquote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
2 stemmen kunnen toch al genoeg zijn
nee echt? wie ... ikke? neee toch ? godver ik doe fakking alles voor jullie soort omdat iedereen tegen jou is!quote:
Nounou je vergeet wel wat hij allemaal doet voor de anderen of heb je dat ''zogenaamd'' niet gezien? Get realquote:
Dan gaat ze per direct naar huis, want ze is er niet voor het geld maar om vrienden te maken.. en niemand vind haar leuk dan, dus wat doet ze daar dan facking nog!quote:
Ligt eraan welk telefoonnummer ze krijgt. Als ze hetzelfde nummer krijgt als Jurien, Cynthia en Maik gaat ze eruitquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef bamby het volgende:
Denk als mo genomineerd word er zat mensen zullen stemmen, om haar er in te houden vw terug keer maik.Van mij mag ze ook wieberen puur voor de lol.
Eerst x aangepakt worden door Maik dan eruitquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Flow3r het volgende:
en Mootje kruipt als klein meisje weer veilig bij aafke enlaat zich kriebelen![]()
wanneer zien we eens dat Mo iets bij een ander doet?
van mij mag zij er uit
Koken? Haar doen? Tis echt een wijf hequote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nounou je vergeet wel wat hij allemaal doet voor de anderen of heb je dat ''zogenaamd'' niet gezien? Get real
Zal ook wel streamlock wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Roguee het volgende:
Kan iemand ff roepen als ze de nominaties bekend gaan maken? Heb streams ff afgezet ivm studie die ook gedaan moet worden
Ja boeiend hij doet het en zelfs de dames doen geen fuckquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Koken? Haar doen? Tis echt een wijf he
nee, want dan blijven ze de hele tijd klefquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Eerst x aangepakt worden door Maik dan eruit
Koken en haartjes doen roept Alex de hele dagquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Koken? Haar doen? Tis echt een wijf he
ofzoiets![]()
Die is geld verdienen op de tippelzone, ze komen geld te kort kijkcijfers zijn niet best hequote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Heb Sophia de hele middag al niet gezien.....
Lol, als Maik er weer in komt dan wordt ze denk ik niet weggestemd.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Flow3r het volgende:
en Mootje kruipt als klein meisje weer veilig bij aafke enlaat zich kriebelen![]()
wanneer zien we eens dat Mo iets bij een ander doet?
van mij mag zij er uit
Vind je het heel erg..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Heb Sophia de hele middag al niet gezien.....
Ookal zou Maik niet terugkomen dan nog stemt niemand haar weg, Flauwra en Sofia zijn eerst aan de beurtquote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als Maik er weer in komt dan wordt ze denk ik niet weggestemd.Van mij mag ze er ook uit idd maar ik denk dat er zat mensen zijn die op haar gaan stemmen als haar luvver er weer is.
Welkom leuk dat je mee komt posten hierquote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Wanneer krijg je weer verlof van Pieter Baan?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef patrick37 het volgende:
Het is echt heel erg daar!
Wat is dit saaiiiiiiiiiiiiiiiii,ongelofelijk,ik zou als ik in dat huis zou zitten krankzinnig worden
er gebeurt echt HELEMAAL NIETS!
Hij eigent zich ook erg veel toe, als hij weg zou zijn zouden anderen koken enzo wel overnemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nounou je vergeet wel wat hij allemaal doet voor de anderen of heb je dat ''zogenaamd'' niet gezien? Get real
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof niet dat Laura zo blij is met de aandacht van Alex
Wanneer begint ze hem weer te kriebelen? Want ze is toch de kriebelhoerrrrrrrrquote:
En Laura heeft een zwakke ruggegraat en wil niet tegen de groep ingaan want dan is ze bang dat ze huilie huilie gaat doen als zij buitende groep wordt gegooidquote:Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
Laura vindt Alex heel wel leuk, maar ze wil niet bekend staan als het sletje want ze moet straks wel weer terug kunnen bij het kinderdagverblijf he
Pimpquote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef Tamaartje het volgende:
Van de 1 naar de ander...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk telefoonnummer ze krijgt. Als ze hetzelfde nummer krijgt als Jurien, Cynthia en Maik gaat ze eruit
Ja ik krijg er geen genoeg vanquote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef mYsca het volgende:
Gaan we weer over die 2 beginnen ?
Laura moet Alex niet en Alex kan toch niks gedaan krijgen de slappe lul
ofzoiets![]()
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Chanel5 het volgende:
Hoi Arie en zag al eerder nog een nieuweling, welkom!!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Haal de handboeitjes maar tevoorschijn heur![]()
Een spelcomputer? Welk spel dan Robin Hood?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef AMD-XP het volgende:
Geef ze een spelcomputer of iets dergelijks.. er gebeurd nu gewoon geen flikker!
Ja een Wii ofzo.. dat kan nog wel leuk zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef AMD-XP het volgende:
Geef ze een spelcomputer of iets dergelijks.. er gebeurd nu gewoon geen flikker!
Gewoon neerzetten, dat doen we allemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
Russian Roulettequote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Een spelcomputer? Welk spel dan Robin Hood?
ja en wie verliest, verliest iets uit zijn kluisquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja een Wii ofzo.. dat kan nog wel leuk zijn
avatar kan je veranderen door simpelweg te klikken op het plaatje wat er nu staat, dan kom je vanzelf bij de iconmanager geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.
Ik moet nog wel even uitzoeken hoe avatar en onderschrift neer te zetten.
En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
Misschien krijgt Alex vannacht om 03:00 wel een enorme nare opdracht. Ik kreeg zoiets binnen via hele vage insiTe kanalen!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gewoon neerzetten, dat doen we allemaal
Uit de dood herrezenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha,![]()
Oh en kijk eens:
[ afbeelding ]
Ze is weer aanwezig of wat dan ook.
Wii fit met balance board.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja een Wii ofzo.. dat kan nog wel leuk zijn
Gewoon rustig aan alles ontdekken!!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.
Ik moet nog wel even uitzoeken hoe avatar en onderschrift neer te zetten.En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
Ook in de bijstand toevallig?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Had me voorgenomen er niet meer zoveel na te kijken als de vorige Big Brother...
pffff heb de hele dag de pc alweer aanstaan...en er is nog niet eens wat aan...
Hoe gek ben je dan? !
Net zo gek als ikquote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Had me voorgenomen er niet meer zoveel na te kijken als de vorige Big Brother...
Hoe gek ben je dan? !
Ja dat deed je JA!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mag ook hoor, waarom steeds? Doe ik dat ook bij jou?
hahaha nee ziektewet.....dus zal er maar kort zijn overdag.....quote:
Net zo gek als wijquote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Hoe gek ben je dan? !
Voor mensen over mij gaan beginnen.. ik heb vrij!!! Volgende week bij een nieuwe werkgeverT beginnen maar voor nu .. vrij.. de hele fakking week! ja echt.. de he-le week!quote:
Yep...hoe gek zijn we eigenlijk! Maaruhhh, ooit een normaal mens ontmoet en..beviel utquote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Hoe gek ben je dan? !
Ik zeg gisteravond tegen mijn man( hij keek even wat op tv) er zijn nog meer van die gekken als ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Net zo gek als iken de rest hier in het topic.
We kijken allemaal naar opperste saaiheid, zo saai zie je het nergens
Je wil toch niet beweren dat ik gek benquote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Net zo gek als iken de rest hier in het topic.
We kijken allemaal naar opperste saaiheid, zo saai zie je het nergens
Dan had je dat VERDIEND!quote:
Ik doe altijd lief poesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan had je dat VERDIEND!
En doe's lief, niet nodig om persoonlijk te worden.
Zaterdag bijna uit frustratie dat ze de streams op SL gooide.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef dieenebart het volgende:
Is er al iemand van de spanning overleden?
was gelukkig aan het werkquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef marky het volgende:
[..]
Zaterdag bijna uit frustratie dat ze de streams op SL gooide.
enne, helemaal rechtsbovenaan zie je een icoontje van 2 moersleuteltjes, daar kan je je profiel aanpassenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
ofzoiets![]()
Nopes poes straks denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er al iets doorgeschemerd wie op wie gestemd heeft?
Aaah leuk, welkom!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat ik gek ben![]()
![]()
Hmmm.. dan wil ik je niet zien als je niet lief doet denk ik..quote:
Ik heb gewoon een harde buitenkantquote:Op maandag 7 maart 2011 16:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm.. dan wil ik je niet zien als je niet lief doet denk ik..![]()
Je hoort morgen de uitslag pas! Dan kan Mo dus rustig van Maik genieten... NOT!
Alleen als je een lekker wijf bentquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef beauterham het volgende:
Is er een streak mogelijkheid voor je iPad?
Natuurlijk! Dat drama queenen is heus niet aan de mannen voorbij gegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef xxbritt het volgende:
hahah zou Monique dan toch genomineerd zijn?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef xxbritt het volgende:
Zou kunnen, misschien denkt de regie dan hebben we weer de komende dagen een jankerdquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef xxbritt het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Ik zal me ook maar even melden. Ik lees met veel plezier met jullie mee.
Kan die Karim vanavond bij het eten een shirtje aandoen ofzo? En die tandenstokers van tafel, daar zitten ze de hele tijd mee in hun mond, bah.
Als ik aan het zappen ben hoor ik naast me al: je mag wel gewoon Secret Story kijken hoor.
Mijn favoriet: de stem!
hahaha Je mag t hahah Lachen...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Kan die Karim vanavond bij het eten een shirtje aandoen ofzo? En die tandenstokers van tafel, daar zitten ze de hele tijd mee in hun mond, bah.
Als ik aan het zappen ben hoor ik naast me al: je mag wel gewoon Secret Story kijken hoor.
hoihoiquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Dan vraag ik me toch af of Maik toch heeft mogen stemmen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Natuurlijk! Dat drama queenen is heus niet aan de mannen voorbij gegaan.
Why, nu kunnen we er geen ruk meer van volgen want er mag niets meer besproken worden. Ben blij dat ik Spinx en niet betaald heb.quote:
ook welkomquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Nee horen ze morgen pasquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze in het huis wie er genomineerd zijn?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze in het huis wie er genomineerd zijn?
kapitein 1-oogquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef TimeJumper het volgende:
Hahahah die kop van Aafke met dat ene opgemaakte oog
Hi!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Ja...geen gezicht..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef TimeJumper het volgende:
Alles kan stuk, en zo denkt Laura ookquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef minzo het volgende:
Laura vind denk toch stiekem Guido wel leuk, maar ze weet gewoon dat het niet kan
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Why, nu kunnen we er geen ruk meer van volgen want er mag niets meer besproken worden. Ben blij dat ik Spinx en niet betaald heb.
Ze moeten gewoon wee gaan staken en op de grond gaan ligggen in een rijtje, met Flip als clowntje.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
helemaal niks.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:07 schreef Darklight het volgende:
wat maakt het nou uit dat ze het pas morgen weten
Ik kwam speciaal naar t forum om dat te zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom heeft ze dan maar 1 opgemaakt oog?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal naar t forum om dat te zeggen
Dit is zelfs de tweede keer dat ik het zegquote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal naar t forum om dat te zeggen
Het andere is ontstoken..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan maar 1 opgemaakt oog?
die ander is ontstoken door haar vuiligheidquote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan maar 1 opgemaakt oog?
Paar cossen terug zijn wel capjes met oogdruppelsquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Aafke geen oogdruppels krijgt oid, dit kan niet prettig zijn. Ook al zeurt ze er zelf niet om, de regie moet er wel voor zorgen dat iedereen okay is imo. Er zijn al fortuinen uitgegeven aan Psychologen voor sommigen en zij loopt rond met een dik oog.
Shaorn heeft het over piercen! Zou ze de clues snappen, perforator, nietmachine.
Ze heeft al oogdruppels gekregenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Aafke geen oogdruppels krijgt oid, dit kan niet prettig zijn. Ook al zeurt ze er zelf niet om, de regie moet er wel voor zorgen dat iedereen okay is imo. Er zijn al fortuinen uitgegeven aan Psychologen voor sommigen en zij loopt rond met een dik oog.
Shaorn heeft het over piercen! Zou ze de clues snappen, perforator, nietmachine.
Oh? Gemist dan, als ze er al wat voor heeft en het is nog zo is het tijd voor een dokter denk ik....quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef mYsca het volgende:
[..]
Paar cossen terug zijn wel capjes met oogdruppels
wahaquote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Green1 het volgende:
JezusEcht irritant dat ze er niet eens over mogen praten.
Teringlijers.. bloedhondenalles verborgen voor de streamers willen houden.
Ik hoop dat heel dat net 5 failiet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |