Voor mensen over mij gaan beginnen.. ik heb vrij!!! Volgende week bij een nieuwe werkgeverT beginnen maar voor nu .. vrij.. de hele fakking week! ja echt.. de he-le week!quote:
Yep...hoe gek zijn we eigenlijk! Maaruhhh, ooit een normaal mens ontmoet en..beviel utquote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Had me voorgenomen er niet meer zoveel na te kijken als de vorige Big Brother...
pffff heb de hele dag de pc alweer aanstaan...en er is nog niet eens wat aan...
Hoe gek ben je dan? !
Ik zeg gisteravond tegen mijn man( hij keek even wat op tv) er zijn nog meer van die gekken als ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Net zo gek als iken de rest hier in het topic.
We kijken allemaal naar opperste saaiheid, zo saai zie je het nergens
Je wil toch niet beweren dat ik gek benquote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Net zo gek als iken de rest hier in het topic.
We kijken allemaal naar opperste saaiheid, zo saai zie je het nergens
Dan had je dat VERDIEND!quote:
Ik doe altijd lief poesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan had je dat VERDIEND!
En doe's lief, niet nodig om persoonlijk te worden.
Zaterdag bijna uit frustratie dat ze de streams op SL gooide.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef dieenebart het volgende:
Is er al iemand van de spanning overleden?
was gelukkig aan het werkquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef marky het volgende:
[..]
Zaterdag bijna uit frustratie dat ze de streams op SL gooide.
enne, helemaal rechtsbovenaan zie je een icoontje van 2 moersleuteltjes, daar kan je je profiel aanpassenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.
Ik moet nog wel even uitzoeken hoe avatar en onderschrift neer te zetten.
En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop heel erg dat Joanna op de bank komt.. niet omdat ze eruit moet maar om dat hoofd...
WIE? IKKEEEEEUH??? WHAT THE FAK TYFUS TERING IK PROBEER JULLIE SOORT TE FAKKING HELPEN EN DAN KRIJG JE FAKKING DITTUH EN IK GA ME OOK NIET MEER FAKKING VERDEDIGEN TEGEN JULLIE SOORT EN KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK VOOR EEN HUIS MET ZO'N ZIELIG ZOOTJE FAKKING LOSERS KIES ...BLABLABLA
ofzoiets![]()
Nopes poes straks denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er al iets doorgeschemerd wie op wie gestemd heeft?
Aaah leuk, welkom!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.
Ik moet nog wel even uitzoeken hoe avatar en onderschrift neer te zetten.
En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat ik gek ben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |