Hoi en welkom.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemiddag, newbie meld zich ook even, ik lees zo'n weekje of drie mee, moet soms erg lachen om de commentaren hier en geniet van foto's en filmpjes.
On topic, Sophia d'r uit, heb je niks aan!
En Gerard is m'n favoriet ...
quote:
Hello!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemiddag, newbie meld zich ook even, ik lees zo'n weekje of drie mee, moet soms erg lachen om de commentaren hier en geniet van foto's en filmpjes.
On topic, Sophia d'r uit, heb je niks aan!
En Gerard is m'n favoriet ...
Maik zal toch ook wel mogen stemmen denk ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk:
Gerard - Laura, Joanne
Guido - Sofia,Sharon
Alex - Sharon, Aafke
Philip - Sofia, Laura
Servio - Laura, Joanne
Karim - Laura, Sofia
Dus genomineerd: Laura, Sofia, Joanne en Sharon...
Als ze nou vandaag gedrukt had zou dat haar wellicht nog geholpen kunnen hebben but alas..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk ook dat Sofia de meeste stemmen krijgt, ze speelt het spel niet, doet zelfs geen gokje(met haar vele poen) om iets uit te sluiten.
Waarom dat? Omdat de kijker dan niet op haar gaat stemmen? Vreemde redenering.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
Als Joanna wordt genomineerd dan gaat ze avances maken met Filip
Lol, en Mo dan immuniteit oid?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Tinos85 het volgende:
"Maik, je missie is gefaald. Je moet het huis direct verlaten"![]()
zou het geweldig vinden als die genomineerd zou worden, die blijft zeuren danquote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
Als Joanna wordt genomineerd dan gaat ze avances maken met Filip
Nee, als ze dan donderdag weggaat, dan heeft ze in ieder geval der kans nog benutquote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat de kijker dan niet op haar gaat stemmen? Vreemde redenering.
Dat terwijl ze een vent thuis heeft? Nah.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee, als ze dan donderdag weggaat, dan heeft ze in ieder geval der kans nog benut
Ik denk het niet, dat zou dingen wel enigzins veranderen....quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Maik zal toch ook wel mogen stemmen denk ik?
Dat komt omdat ze aan het nomineren zijn in de KvdWquote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef Masterblaster72 het volgende:
Goede middag all
ben ik de enige of hebben jullie ook maar 2 live belden van de 4 ik heb er bij 2 het oog staan
Van mij mag iedereen eruit want er is niemand behalve Servio, Karim en Gerard die echt wat onderneemt etcquote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef Dutchdress het volgende:
Van mij mogen Sofia en laura eruit. Bbbboring,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |