Een spelcomputer? Welk spel dan Robin Hood?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef AMD-XP het volgende:
Geef ze een spelcomputer of iets dergelijks.. er gebeurd nu gewoon geen flikker!
Ja een Wii ofzo.. dat kan nog wel leuk zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef AMD-XP het volgende:
Geef ze een spelcomputer of iets dergelijks.. er gebeurd nu gewoon geen flikker!
Gewoon neerzetten, dat doen we allemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
Russian Roulettequote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Een spelcomputer? Welk spel dan Robin Hood?
ja en wie verliest, verliest iets uit zijn kluisquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja een Wii ofzo.. dat kan nog wel leuk zijn
avatar kan je veranderen door simpelweg te klikken op het plaatje wat er nu staat, dan kom je vanzelf bij de iconmanager geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.
Ik moet nog wel even uitzoeken hoe avatar en onderschrift neer te zetten.
En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
Misschien krijgt Alex vannacht om 03:00 wel een enorme nare opdracht. Ik kreeg zoiets binnen via hele vage insiTe kanalen!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gewoon neerzetten, dat doen we allemaal
Uit de dood herrezenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha,![]()
Oh en kijk eens:
[ afbeelding ]
Ze is weer aanwezig of wat dan ook.
Wii fit met balance board.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja een Wii ofzo.. dat kan nog wel leuk zijn
Gewoon rustig aan alles ontdekken!!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.
Ik moet nog wel even uitzoeken hoe avatar en onderschrift neer te zetten.En ik wil wel een on-topic opmerking neerzetten, maar jullie gaan zo snel, in de tijd dat ik dit typ kan het zomaar weer achterhaald zijn.
Ook in de bijstand toevallig?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Had me voorgenomen er niet meer zoveel na te kijken als de vorige Big Brother...
pffff heb de hele dag de pc alweer aanstaan...en er is nog niet eens wat aan...
Hoe gek ben je dan? !
Net zo gek als ikquote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Had me voorgenomen er niet meer zoveel na te kijken als de vorige Big Brother...
Hoe gek ben je dan? !
Ja dat deed je JA!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mag ook hoor, waarom steeds? Doe ik dat ook bij jou?
hahaha nee ziektewet.....dus zal er maar kort zijn overdag.....quote:
Net zo gek als wijquote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Hoe gek ben je dan? !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |