Wanneer begint ze hem weer te kriebelen? Want ze is toch de kriebelhoerrrrrrrrquote:
En Laura heeft een zwakke ruggegraat en wil niet tegen de groep ingaan want dan is ze bang dat ze huilie huilie gaat doen als zij buitende groep wordt gegooidquote:Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
Laura vindt Alex heel wel leuk, maar ze wil niet bekend staan als het sletje want ze moet straks wel weer terug kunnen bij het kinderdagverblijf he
Pimpquote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef Tamaartje het volgende:
Van de 1 naar de ander...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk telefoonnummer ze krijgt. Als ze hetzelfde nummer krijgt als Jurien, Cynthia en Maik gaat ze eruit
Ja ik krijg er geen genoeg vanquote:Op maandag 7 maart 2011 15:53 schreef mYsca het volgende:
Gaan we weer over die 2 beginnen ?
Laura moet Alex niet en Alex kan toch niks gedaan krijgen de slappe lul
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop heel erg dat Joanna op de bank komt.. niet omdat ze eruit moet maar om dat hoofd...
WIE? IKKEEEEEUH??? WHAT THE FAK TYFUS TERING IK PROBEER JULLIE SOORT TE FAKKING HELPEN EN DAN KRIJG JE FAKKING DITTUH EN IK GA ME OOK NIET MEER FAKKING VERDEDIGEN TEGEN JULLIE SOORT EN KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK VOOR EEN HUIS MET ZO'N ZIELIG ZOOTJE FAKKING LOSERS KIES ...BLABLABLA
ofzoiets![]()
Meteen even oefenen met quoten, dank voor het hartelijke welkom. Eigenlijk ben ik al heel lang geregistreerd maar was altijd lurker, kreeg om de een of andere reden nooit de aanmeldingsmail, maar bleek na jaren toch ineens erbij te zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Chanel5 het volgende:
Hoi Arie en zag al eerder nog een nieuweling, welkom!!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Haal de handboeitjes maar tevoorschijn heur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |