Waarom heeft ze dan maar 1 opgemaakt oog?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal naar t forum om dat te zeggen
Dit is zelfs de tweede keer dat ik het zegquote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal naar t forum om dat te zeggen
Het andere is ontstoken..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan maar 1 opgemaakt oog?
die ander is ontstoken door haar vuiligheidquote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan maar 1 opgemaakt oog?
Paar cossen terug zijn wel capjes met oogdruppelsquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Aafke geen oogdruppels krijgt oid, dit kan niet prettig zijn. Ook al zeurt ze er zelf niet om, de regie moet er wel voor zorgen dat iedereen okay is imo. Er zijn al fortuinen uitgegeven aan Psychologen voor sommigen en zij loopt rond met een dik oog.
Shaorn heeft het over piercen! Zou ze de clues snappen, perforator, nietmachine.
Ze heeft al oogdruppels gekregenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Aafke geen oogdruppels krijgt oid, dit kan niet prettig zijn. Ook al zeurt ze er zelf niet om, de regie moet er wel voor zorgen dat iedereen okay is imo. Er zijn al fortuinen uitgegeven aan Psychologen voor sommigen en zij loopt rond met een dik oog.
Shaorn heeft het over piercen! Zou ze de clues snappen, perforator, nietmachine.
Oh? Gemist dan, als ze er al wat voor heeft en het is nog zo is het tijd voor een dokter denk ik....quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef mYsca het volgende:
[..]
Paar cossen terug zijn wel capjes met oogdruppels
wahaquote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Green1 het volgende:
JezusEcht irritant dat ze er niet eens over mogen praten.
Teringlijers.. bloedhondenalles verborgen voor de streamers willen houden.
Ik hoop dat heel dat net 5 failiet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |