Nee horen ze morgen pasquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze in het huis wie er genomineerd zijn?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze in het huis wie er genomineerd zijn?
kapitein 1-oogquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef TimeJumper het volgende:
Hahahah die kop van Aafke met dat ene opgemaakte oog
Hi!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Ik zal me ook maar even melden. Ik lees met veel plezier met jullie mee.
Kan die Karim vanavond bij het eten een shirtje aandoen ofzo? En die tandenstokers van tafel, daar zitten ze de hele tijd mee in hun mond, bah.
Als ik aan het zappen ben hoor ik naast me al: je mag wel gewoon Secret Story kijken hoor.
Mijn favoriet: de stem!
Ja...geen gezicht..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef TimeJumper het volgende:
Alles kan stuk, en zo denkt Laura ookquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef minzo het volgende:
Laura vind denk toch stiekem Guido wel leuk, maar ze weet gewoon dat het niet kan
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Why, nu kunnen we er geen ruk meer van volgen want er mag niets meer besproken worden. Ben blij dat ik Spinx en niet betaald heb.
Ze moeten gewoon wee gaan staken en op de grond gaan ligggen in een rijtje, met Flip als clowntje.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Ik zal me ook maar even melden. Ik lees met veel plezier met jullie mee.
Kan die Karim vanavond bij het eten een shirtje aandoen ofzo? En die tandenstokers van tafel, daar zitten ze de hele tijd mee in hun mond, bah.
Als ik aan het zappen ben hoor ik naast me al: je mag wel gewoon Secret Story kijken hoor.
Mijn favoriet: de stem!
helemaal niks.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:07 schreef Darklight het volgende:
wat maakt het nou uit dat ze het pas morgen weten
Ik kwam speciaal naar t forum om dat te zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef TimeJumper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |