Hmmm.. dan wil ik je niet zien als je niet lief doet denk ik..quote:
Ik heb gewoon een harde buitenkantquote:Op maandag 7 maart 2011 16:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm.. dan wil ik je niet zien als je niet lief doet denk ik..![]()
Je hoort morgen de uitslag pas! Dan kan Mo dus rustig van Maik genieten... NOT!
Alleen als je een lekker wijf bentquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef beauterham het volgende:
Is er een streak mogelijkheid voor je iPad?
Natuurlijk! Dat drama queenen is heus niet aan de mannen voorbij gegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef xxbritt het volgende:
hahah zou Monique dan toch genomineerd zijn?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef xxbritt het volgende:
Zou kunnen, misschien denkt de regie dan hebben we weer de komende dagen een jankerdquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef xxbritt het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Ik zal me ook maar even melden. Ik lees met veel plezier met jullie mee.
Kan die Karim vanavond bij het eten een shirtje aandoen ofzo? En die tandenstokers van tafel, daar zitten ze de hele tijd mee in hun mond, bah.
Als ik aan het zappen ben hoor ik naast me al: je mag wel gewoon Secret Story kijken hoor.
Mijn favoriet: de stem!
hahaha Je mag t hahah Lachen...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Kan die Karim vanavond bij het eten een shirtje aandoen ofzo? En die tandenstokers van tafel, daar zitten ze de hele tijd mee in hun mond, bah.
Als ik aan het zappen ben hoor ik naast me al: je mag wel gewoon Secret Story kijken hoor.
hoihoiquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
Dan vraag ik me toch af of Maik toch heeft mogen stemmen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Natuurlijk! Dat drama queenen is heus niet aan de mannen voorbij gegaan.
Why, nu kunnen we er geen ruk meer van volgen want er mag niets meer besproken worden. Ben blij dat ik Spinx en niet betaald heb.quote:
ook welkomquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef mmascha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |