quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop heel erg dat Joanna op de bank komt.. niet omdat ze eruit moet maar om dat hoofd...
WIE? IKKEEEEEUH??? WHAT THE FAK TYFUS TERING IK PROBEER JULLIE SOORT TE FAKKING HELPEN EN DAN KRIJG JE FAKKING DITTUH EN IK GA ME OOK NIET MEER FAKKING VERDEDIGEN TEGEN JULLIE SOORT EN KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK VOOR EEN HUIS MET ZO'N ZIELIG ZOOTJE FAKKING LOSERS KIES ...BLABLABLA
ofzoiets![]()
Ik hoop heel erg dat Joanna op de bank komt.. niet omdat ze eruit moet maar om dat hoofd...
WIE? IKKEEEEEUH??? WHAT THE FAK TYFUS TERING IK PROBEER JULLIE SOORT TE FAKKING HELPEN EN DAN KRIJG JE FAKKING DITTUH EN IK GA ME OOK NIET MEER FAKKING VERDEDIGEN TEGEN JULLIE SOORT EN KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK VOOR EEN HUIS MET ZO'N ZIELIG ZOOTJE FAKKING LOSERS KIES ...BLABLABLA
ofzoiets![]()
En als ik weet wie mij heeft genomineerd dan ga ik die personen ook voor de volle 2000% facking procent nomineren!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
ofzoiets![]()
Ha, onze Servio rugridder weer. Dat wijf moet gewoon te plekke doodvallen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen eruit want er is niemand behalve Servio, Karim en Gerard die echt wat onderneemt etc
Ze mag toch maar 2 namen zeggen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
En als ik weet wie mij heeft genomineerd dan ga ik die personen ook voor de volle 2000% facking procent nomineren!
Rofl Gerard is mijn favo hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ha, onze Servio rugridder weer. Dat wijf moet gewoon te plekke doodvallen.
Jorien had toch ook immuniteit? Na zijn missie?quote:
Haha, idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef versabommie het volgende:
ofzoiets![]()
Niet a la minute, maar a la seconde!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
En als ik weet wie mij heeft genomineerd dan ga ik die personen ook voor de volle 2000% facking procent nomineren!
Zijn bek volstouwen en roddelen jaquote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Rofl Gerard is mijn favo hoorVind wel dat Servio de enige is die echt veel doet in huis
En als ze er 6 krijgtquote:Op maandag 7 maart 2011 15:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
2 stemmen kunnen toch al genoeg zijn
nee echt? wie ... ikke? neee toch ? godver ik doe fakking alles voor jullie soort omdat iedereen tegen jou is!quote:
Nounou je vergeet wel wat hij allemaal doet voor de anderen of heb je dat ''zogenaamd'' niet gezien? Get realquote:
Dan gaat ze per direct naar huis, want ze is er niet voor het geld maar om vrienden te maken.. en niemand vind haar leuk dan, dus wat doet ze daar dan facking nog!quote:
Ligt eraan welk telefoonnummer ze krijgt. Als ze hetzelfde nummer krijgt als Jurien, Cynthia en Maik gaat ze eruitquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef bamby het volgende:
Denk als mo genomineerd word er zat mensen zullen stemmen, om haar er in te houden vw terug keer maik.Van mij mag ze ook wieberen puur voor de lol.
Eerst x aangepakt worden door Maik dan eruitquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Flow3r het volgende:
en Mootje kruipt als klein meisje weer veilig bij aafke enlaat zich kriebelen![]()
wanneer zien we eens dat Mo iets bij een ander doet?
van mij mag zij er uit
Koken? Haar doen? Tis echt een wijf hequote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nounou je vergeet wel wat hij allemaal doet voor de anderen of heb je dat ''zogenaamd'' niet gezien? Get real
Zal ook wel streamlock wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Roguee het volgende:
Kan iemand ff roepen als ze de nominaties bekend gaan maken? Heb streams ff afgezet ivm studie die ook gedaan moet worden
Ja boeiend hij doet het en zelfs de dames doen geen fuckquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Koken? Haar doen? Tis echt een wijf he
nee, want dan blijven ze de hele tijd klefquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Eerst x aangepakt worden door Maik dan eruit
Koken en haartjes doen roept Alex de hele dagquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Koken? Haar doen? Tis echt een wijf he
ofzoiets![]()
Die is geld verdienen op de tippelzone, ze komen geld te kort kijkcijfers zijn niet best hequote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Heb Sophia de hele middag al niet gezien.....
Lol, als Maik er weer in komt dan wordt ze denk ik niet weggestemd.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Flow3r het volgende:
en Mootje kruipt als klein meisje weer veilig bij aafke enlaat zich kriebelen![]()
wanneer zien we eens dat Mo iets bij een ander doet?
van mij mag zij er uit
Vind je het heel erg..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Heb Sophia de hele middag al niet gezien.....
Ookal zou Maik niet terugkomen dan nog stemt niemand haar weg, Flauwra en Sofia zijn eerst aan de beurtquote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, als Maik er weer in komt dan wordt ze denk ik niet weggestemd.Van mij mag ze er ook uit idd maar ik denk dat er zat mensen zijn die op haar gaan stemmen als haar luvver er weer is.
Welkom leuk dat je mee komt posten hierquote:Op maandag 7 maart 2011 15:40 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemiddag, newbie meld zich ook even, ik lees zo'n weekje of drie mee, moet soms erg lachen om de commentaren hier en geniet van foto's en filmpjes.
On topic, Sophia d'r uit, heb je niks aan!
En Gerard is m'n favoriet ...
Wanneer krijg je weer verlof van Pieter Baan?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef patrick37 het volgende:
Het is echt heel erg daar!
Wat is dit saaiiiiiiiiiiiiiiiii,ongelofelijk,ik zou als ik in dat huis zou zitten krankzinnig worden
er gebeurt echt HELEMAAL NIETS!
Hij eigent zich ook erg veel toe, als hij weg zou zijn zouden anderen koken enzo wel overnemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nounou je vergeet wel wat hij allemaal doet voor de anderen of heb je dat ''zogenaamd'' niet gezien? Get real
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof niet dat Laura zo blij is met de aandacht van Alex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |