Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Dank je wel, verschil met toen en nu is + 7 kiloquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rok stond je echt goed hoor
maar je moet vooral doen waar jij je lekker bij voelt
Hoezo?quote:
ik meen dat hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel, verschil met toen en nu is + 7 kilo
ohja en - 2 dus
Ik zie het wel, hangt ook van het weer af
moet je even aan Tele2 vragen, die kunnen dat heel goedquote:
Tijd voor Gmail dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet je even aan Tele2 vragen, die kunnen dat heel goed
Ik heb wel hotmail ook, maar ja, alles komt op zonnet binnen, dus ik heb geen ideeeeeeeeeeee of ik iets belangrijks mis..quote:
ook niet via webmail?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel hotmail ook, maar ja, alles komt op zonnet binnen, dus ik heb geen ideeeeeeeeeeee of ik iets belangrijks mis..
En het is al vanaf zaterdagavond
Goed zoquote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef Symphonic het volgende:
Het is hier wel ouderwetsch maandag.
Ik heb besloten om me er maar niet druk om te maken en het lekker zo te laten als het is...
nee, juist niet via webmail...quote:
Nou moequote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo
Ik draag trouwens zaterdag ook geen rokje hoor
hm, mijne werkt nog wel....quote:
Ik wel, ik kan alles slopenquote:
Nou waarom nou niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo
Zonnet, dat gebruikte ik vroeger als alternatieve ISDN-inlog als Planet plat lag.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel hotmail ook, maar ja, alles komt op zonnet binnen, dus ik heb geen ideeeeeeeeeeee of ik iets belangrijks mis..
En het is al vanaf zaterdagavond
ik heb niet eens een rokjequote:
dat hij de pagina niet kan laden..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm, mijne werkt nog wel....
wat krijg je voor foutmelding?
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo
o ja, ik zie het. je hebt geen belangrijke mailquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hij de pagina niet kan laden..
ik heb er wel eentje die je mag lenen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb niet eens een rokjeLijkt me ook heel geslaagd met mijn benen enzo
![]()
Als je nou Thunderbird download en em daar als gewone mail instelt, misschien dat ze dan wel gewoon binnenkomenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hij de pagina niet kan laden..
ah, mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik zie het. je hebt geen belangrijke mail
Daar pas ik zeker met 1 been inquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er wel eentje die je mag lenen hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja joh, alsof het niets isquote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je nou Thunderbird download en em daar als gewone mail instelt, misschien dat ze dan wel gewoon binnenkomen
Ja, sorryquote:
Joh, daar paste ik hoogzwanger nog in, dusquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar pas ik zeker met 1 been in![]()
Dus lief, maar nee dankje
Is het ookquote:
Noem je mijn knuffelmailtjes aan ST nou onbelangrijk?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yepquote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem je mijn knuffelmailtjes aan ST nou onbelangrijk?.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yepik had een foutje gemaakt toen ik instelde dat die mail ongelezen gewist moest worden, daarom kan ze er nu niet in
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yepik had een foutje gemaakt toen ik instelde dat die mail ongelezen gewist moest worden, daarom kan ze er nu niet in
Nee, dat doet 'ie ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ookThunderbird is gratis
En instellen is een makkie
Anders neem je je laptop mee als je vanavond een bakkie komt doen
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorryIk wil je wel m'n nachtpon komen showen voordat we gaan slapen
![]()
Die krijg je nooit aan de lijnquote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd om iemand bij Tele2 te meppen dan.
Je hebt nog een uur!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ochtend is veel te snel voor bij![]()
nu heb ik allemaal onafgemaakte dingen liggen
Maar zoiets staat mij helemaal niet joh....quote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, daar paste ik hoogzwanger nog in, dus
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
Wil iemand misschien een kleine portie friet?
Ohquote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was het maar zo... ik moet over 3 minuten Koen halen en door naar Sander school
whehehequote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Gaat dit over mijn telefoon?quote:
Ow? Dan is er misschien een storing oid? Een mailtje sturen vanaf hotmail oid?quote:
Ja, op het bandje zeggen ze dat er netwerkproblemen zijn, maar dat hoeft toch heul niet zo lang te durenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Dan is er misschien een storing oid? Een mailtje sturen vanaf hotmail oid?
Wat een naaibal, die telefoonquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, de mijne![]()
Mensen krijgen mijn smsjes dubbel of niet
Blijkbaar welquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, op het bandje zeggen ze dat er netwerkproblemen zijn, maar dat hoeft toch heul niet zo lang te duren
Wat heeft jij voor een telefoon?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar de verzonden berichten staan er maar 1x in.
Dus ik snap er geen snars van.
hm... ik zie mogelijkheden voor een andere jobquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, op het bandje zeggen ze dat er netwerkproblemen zijn, maar dat hoeft toch heul niet zo lang te duren
ligt eraan wat er stuk is, kan lang duren maar netjes is anders!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook hoorquote:
Nee, als er een storing is dan is dat niet zo heel raarquote:
wou zeggenquote:
Oh die heeft wel meer van die gebrekenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Samsung Star.
Net een paar maanden.
Soms is het alleen de site die bokt maar de server werkt dan vaak nog!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, als er een storing is dan is dat niet zo heel raar
Krijg ook elke keer gemist oproep te zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh die heeft wel meer van die gebreken
Heb je hem een keer goed hard laten vallen ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ook elke keer gemist oproep te zien.
Nee, ben er altijd zuinig op.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je hem een keer goed hard laten vallen ofzo?
Naar de reparatie heeft geen zin, die zullen toch zeggen dat er niets is of dat het buiten de garantie valt...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ben er altijd zuinig op.
Geen idee wat er aan te doen.
Heb toch geen garantiequote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Naar de reparatie heeft geen zin, die zullen toch zeggen dat er niets is of dat het buiten de garantie valt...
Zo hee al 2xquote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb toch geen garantie
Maar kun je hem resetten ofzo?
Heb hem nou al 2x aan en uit gezet.
koenquote:
BBQquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens gaan kijken wat we vanavond eens gaan eten![]()
we hebben van een klant meer dan 10 kilo vlees gekregen
Dood of levend vleesch ?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar sta je ergens ??quote:
QFT!quote:
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo hee al 2x
Maar misschien master reset als het echt niet meer werkt, wel even back up maken van je bestanden
daar is Symph goed in toch, in roosteren?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit? gewoon roosteren
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar is Symph goed in toch, in roosteren?
dood natuurlijkquote:
Geen idee hoe dat bij Samsung werktquote:Op maandag 7 maart 2011 11:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En hoe maak je backup?
Want sychroniseren met PC studio doet hij ook niet meer.
het is alleen kip en lamsvleesquote:
shoarmaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is alleen kip en lamsvlees
dat is niet verkeerdquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dat klinkt wel heel apart in jouw bedrijfstakquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel apart in jouw bedrijfstak.
[..]
[..]
iddquote:
als ik bij de destructor zou werken helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
dat kan ook nogquote:
zou bijna zeggen 'alcoholquote:Op maandag 7 maart 2011 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
Hé ik heb in mijn gewone kleren geslapen![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
Hé ik heb in mijn gewone kleren geslapen![]()
![]()
GHBquote:
Sterremunt thee!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef mc-Piel het volgende:
Goedemorgon!
Wat zal het worden?
- filterkoffie
- Senseo
??
Ik twijfel nog..
Dat nooit!quote:
Die afkorting ken ik nog nietquote:
rape drug toch?/quote:
u gaat door voor de koelkastquote:
Verkrachting drugsquote:
het wordt ook veel gebruikt op de zgn. wapparty'squote:
ik kom alleen op lan party'squote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het wordt ook veel gebruikt op de zgn. wapparty's
Wat zijn wapparty's?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het wordt ook veel gebruikt op de zgn. wapparty's
Dan wordt het nog niet heel veel duidelijker voor mequote:
Dat las ik net dus ookquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn wapparty's?
En GHB is een drug die vroeger voor anesthesie werd gebruikt. Nu gebruiken mensen het voor de high of om inderdaad iemand te bedwelmen en te verkrachten
Ja, maar dat zag ik pas nadat ik het getypt hadquote:
Ik vind dat maar eng spul...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat zag ik pas nadat ik het getypt had
Liebchenquote:
Ik ookquote:
Ja en nee. Ingewikkeld verhaal. Komt een andere keer. Nu ontbijten en verder vastelaovend vieren...quote:
okequote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Yes, de lokale Super de Boer belde net.
Ik mag vandaag langskomen voor een sollicitatiegesprek![]()
Zoiets hoef ik niet te zienquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookKen je afkicken van BNN, dan zie je op een gegeven moment hoe zo'n gast high wordt van de GHB, echt akelig
Woehoe!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
ik wil het niet weten geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookKen je afkicken van BNN, dan zie je op een gegeven moment hoe zo'n gast high wordt van de GHB, echt akelig
Hellyeahquote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Nice!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Nou ja, het werkt erg preventief om het zelf niet te gebruikenquote:
Netjesquote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
MPGquote:
op wap feestjes gebruiken ze XTC, GHB en dat soort rommel en dan gaan ze op de matrasjes verderquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn wapparty's?
En GHB is een drug die vroeger voor anesthesie werd gebruikt. Nu gebruiken mensen het voor de high of om inderdaad iemand te bedwelmen en te verkrachten
dan zullen we duimen voor jequote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, dat is bij jouquote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op wap feestjes gebruiken ze XTC, GHB en dat soort rommel en dan gaan ze op de matrasjes verder![]()
dan voelen ze zich meer ontspannen
In van die pakjes?quote:
Hoor niets hier binnen.quote:
Dan klinkt komen weer best wel foutquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is bij jouNou, ik kan het me niet echt goed voorstellen. Alhoewel, ik heb begrepen dat je van XTC alles en iedereen lief vindt
Dus daar kan ik dan ergens nog wel inkomen
![]()
Ik hoor het zelfs met de muziek keihard aanquote:
quote:
Net zoiets als KGwerk voor KapiteinGasthof volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
ik ben net binnen hier, maar ga toch lunchen zometeen
Barreltje, waarom eigenlijk een nieuw profiel
speciaal voor op d'r werkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Nee, legeruniformquote:
Oh sorryquote:Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is dus niet bij mij![]()
als ik er iemand op betrap dat ze dat gebruiken in mijn zaak
Dat is haar werkaccount, genoeg info nu?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Alstuquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, legeruniformBen jij niet dienstplichtig geweest?
![]()
zijn van die prive feestjes die mensen thuis organiserenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryMaar omdat je zei matrasjes
Ik zei niets
moet je je maar laten helpenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben t zat alles met 1 hand te doenkrijg amper mn eigen broek vast
Drumt zeker ook heel handig?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben t zat alles met 1 hand te doenkrijg amper mn eigen broek vast
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin wasquote:
ja maar ik ben toch alleen nuquote:
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokjequote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik ben toch alleen nuvriendje heeft geen tijd en folks wonen te ver.. Oh en ik ben te eigenwijs om hulp te vragen.. Dat ook
Dat was omdat iedereen d'r een bijnaam gafquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin was
Ik snapte het nut er ook al niet vanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin was
Of een sportbroekquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokje
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wilquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokje
Zo'n korte? Dan is ze ineens littledrummerboy Lars Ulrichquote:
Hoezo, jij kunt ook een rokje aantrekkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wil
en dan lekker gaan werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt ook een rokje aantrekken![]()
Haiquote:
Weet je hoe koud het is buitenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n korte? Dan is ze ineens littledrummerboy Lars Ulrich![]()
Joahquote:
De broek wil altijd aanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wil
Het is lekker buiten juist. Zonnetje schijnt..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Weet je hoe koud het is buiten![]()
Wacht maar tot je tegen de 30 aanlooptquote:
Nou, ondanks dat vond ik het toch behoorlijk koud op de fiets vanochtendquote:Op maandag 7 maart 2011 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is lekker buiten juist. Zonnetje schijnt..
quote:
Dan kan de broek vast ook nog wel aanquote:
Mwah, viel wel mee... had het kouder verwacht...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat vond ik het toch behoorlijk koud op de fiets vanochtend![]()
Ah, een eckte Fok!kerquote:
Dan wil ik nooit tegen de 30 wordenquote:
Vond jijquote:Op maandag 7 maart 2011 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mwah, viel wel mee... had het kouder verwacht...
O nee, ik vond het wel lekker net, op en neer naar de AH.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat vond ik het toch behoorlijk koud op de fiets vanochtend![]()
Smakelijkquote:
Gewoon wat aan je conditie blijven doen en goed gezond eten, dan komt dat wel goedquote:Op maandag 7 maart 2011 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wil ik nooit tegen de 30 worden
Wat heeft dat te maken met geen rok aan willen?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon wat aan je conditie blijven doen en goed gezond eten, dan komt dat wel goed
Het vroor niet eens en als ik mijn wijlen opa mag geloven, dan is het pas koud als het vriestquote:Op maandag 7 maart 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vond jijEn fijn toch
Ik vond het dus wel koud
Helemaal nietsquote:Op maandag 7 maart 2011 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met geen rok aan willen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het vroor niet eens en als ik mijn wijlen opa mag geloven, dan is het pas koud als het vriest
Ik bedoel dat je broeken gewoon blijven passen. Dat je dus niet een dikkere kont krijgt..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met geen rok aan willen?
Oh ik ben te dun dus dat zal dan wel goedkomenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je broeken gewoon blijven passen. Dat je dus niet een dikkere kont krijgt..
Tja, je bent niet voor niks vrouwquote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een wijze opa
Maar ik heb het ook wel eens koud zonder vriezen
Best vaak zelfs
Ik heb altijd dat ik 's ochtends en 's nachts een kacheltje ben en 's avonds als ik moe ben ben ik gewoon sneller koudquote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niks vrouw
Jep, opa was best wijs
Moet ze ook maar niet zwanger wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je broeken gewoon blijven passen. Dat je dus niet een dikkere kont krijgt..
Okee,dat is mooi.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik ben te dun dus dat zal dan wel goedkomen
Ietsje?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ze ook maar niet zwanger worden![]()
Oh, en je stofwisseling verandert nou eenmaal als je ouder wordt, dus tsja...die kont wordt toch vaak wel ietsje dikker
En ze is pas 14, dus die dijen zullen ook nog wel naar buiten gaan staan,quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ze ook maar niet zwanger worden![]()
Oh, en je stofwisseling verandert nou eenmaal als je ouder wordt, dus tsja...die kont wordt toch vaak wel ietsje dikker
Ik groei (een beetje) en val afquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,dat is mooi.
Ik ben niet te dik, maar ik word wel steeds zwaarder merk ik..
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijkquote:
Nee, gewoon groei en een snelle stofwisseling gok ikquote:
we praten nu dus over mijn dijen... Okee...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze is pas 14, dus die dijen zullen ook nog wel naar buiten gaan staan,
Toch?
Nou ja, bij mij wel (en hoequote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze is pas 14, dus die dijen zullen ook nog wel naar buiten gaan staan,
Toch?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
we praten nu dus over mijn dijen... Okee...![]()
het zogenaamde dijenkletsenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ligt volgens mij ook wel aan je bouw enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijk
Mja dat weet je toch niet van te vorenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijk
Dun als in maatje 34/36?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dat weet je toch niet van te vorenIk was vroeger ook dun
Vraag maar aan marijke
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon groei en een snelle stofwisseling gok ik
Ah... dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik 's ochtends en 's nachts een kacheltje ben en 's avonds als ik moe ben ben ik gewoon sneller koudStaat los van mijn geslacht, want ken ook mannen met zulke dingen
![]()
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat weet je toch niet van te vorenIk was vroeger ook dun
Vraag maar aan marijke
Dat haal ik soms nog niet eensquote:
Ja gezien de bouw (die ik van mijn vader heb) ik denk ik ook...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...Ik ben nooit heel dun geweest
Maar zo dik als ik nu ben hoort ook niet bij mij... Ik was altijd gewoon "volslank" zoals dat zo mooi heet
Ik ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
Op mijn 14e? Dat weet ik eigenlijk niet meer ...
Nou dat de dijen of bekken ofzo naar buiten gaan draaien bij meisjes is toch een teken van het volwassen worden? Dat heeft iedere vrouw toch gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De discussies die ik allemaal al gezien heb over de term volslank...vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...Ik ben nooit heel dun geweest
Maar zo dik als ik nu ben hoort ook niet bij mij... Ik was altijd gewoon "volslank" zoals dat zo mooi heet
Ah ja, net als ik had jij gewoon vroeg tieten en heupen?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was gewoon wel wat steviger denk ik... maar goed
dat was toen
ja vooral tieten, die waren er vroeg bij.. heupen kwam pas nog later denk ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, net als ik had jij gewoon vroeg tieten en heupen?
quote:
die had ik toen ook wel..de rest was gewoon zo scharminkelig dat ze mij dik vonden, en als ik dan nu foto's terug ziequote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vooral tieten, die waren er vroeg bij.. heupen kwam pas nog later denk ik?
Mij boeit het ook niet. Maar ik moest mijn gewicht doorgeven voor de MRI vorige week, vandaar dat ik het nog weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weeg ongeveer zoveel.
Ik sta nooit op de weegschaal
Het boeit me ook niet
zeg jij nou dat je getrouwd bent?quote:
ik zat ook al ff te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg jij nou dat je getrouwd bent?
GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ging even wat mis met mobielquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik ken dat ja..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk ben ik alleen maar dikker geworden MET partner....
ik zie een patroon....
hmhm
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
ging even wat mis met mobielzie edit
Hmmquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik ken dat ja..
hoewel, bij eentje ben ik 25 kilo afgevallen
Das best netjes toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik woog een paar jaar terug nog iets van 67 kilo. Nu 73 ongeveer
Tsja.quote:
Ja redelijk. Heb wel een klein buikje (ben 1.76) Maar ik noem mezelf niet dik.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja.
Dumpen die handel en dan vallen we af?
Nee, ik denk dat dat ook echt niet bij me past. Ik voelde me ook goed en erg zeker over mezelf bij volslank, dus als ik daar weer naar terug kan, dan vind ik het helemaal primaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De discussies die ik allemaal al gezien heb over de term volslank...vermoeiend allemaal.
Ik zou dun ook niet bij jou vinden passen, net zo min als bij mezelf
Succesquote:
Oeh balen..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef summer2bird het volgende:
Verdeuri, aardrijkskunde inhaaltoets ging echt kut
het is dat ik niet achter een pc zit anders had ik even een linkje voor je gezochtquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja.
Dumpen die handel en dan vallen we af?
Wat vind jij volslank dan, liefje?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik denk dat dat ook echt niet bij me past. Ik voelde me ook goed en erg zeker over mezelf bij volslank, dus als ik daar weer naar terug kan, dan vind ik het helemaal prima![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef summer2bird het volgende:
oh, bedankt voor deze uiterst zinvolle mededelingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is dat ik niet achter een pc zit anders had ik even een linkje voor je gezocht
Maat 44/46? Wat ik was toen ik op m'n dunst was 3/4 jaar terug?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat vind jij volslank dan, liefje?
Dat is wel klotequote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef summer2bird het volgende:
Okee, want sommige mensen vinden volslank iets heel anders, dus ik wilde even checkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maat 44/46? Wat ik was toen ik op m'n dunst was 3/4 jaar terug?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik val juist vaak af als ik een relatie hebMisschien heb ik gewoon veel stress van mannen
![]()
Dat gaat naar een onderzoek over dat vrouwen dikker worden zodra ze samen gaan wonen(hoeft niet met elkaar)quote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, bedankt voor deze uiterst zinvolle mededeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |