quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
we praten nu dus over mijn dijen... Okee...![]()
het zogenaamde dijenkletsenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ligt volgens mij ook wel aan je bouw enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijk
Mja dat weet je toch niet van te vorenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijk
Dun als in maatje 34/36?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dat weet je toch niet van te vorenIk was vroeger ook dun
Vraag maar aan marijke
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon groei en een snelle stofwisseling gok ik
Ah... dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik 's ochtends en 's nachts een kacheltje ben en 's avonds als ik moe ben ben ik gewoon sneller koudStaat los van mijn geslacht, want ken ook mannen met zulke dingen
![]()
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat weet je toch niet van te vorenIk was vroeger ook dun
Vraag maar aan marijke
Dat haal ik soms nog niet eensquote:
Ja gezien de bouw (die ik van mijn vader heb) ik denk ik ook...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...Ik ben nooit heel dun geweest
Maar zo dik als ik nu ben hoort ook niet bij mij... Ik was altijd gewoon "volslank" zoals dat zo mooi heet
Ik ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
Op mijn 14e? Dat weet ik eigenlijk niet meer ...
Nou dat de dijen of bekken ofzo naar buiten gaan draaien bij meisjes is toch een teken van het volwassen worden? Dat heeft iedere vrouw toch gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De discussies die ik allemaal al gezien heb over de term volslank...vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...Ik ben nooit heel dun geweest
Maar zo dik als ik nu ben hoort ook niet bij mij... Ik was altijd gewoon "volslank" zoals dat zo mooi heet
Ah ja, net als ik had jij gewoon vroeg tieten en heupen?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was gewoon wel wat steviger denk ik... maar goed
dat was toen
ja vooral tieten, die waren er vroeg bij.. heupen kwam pas nog later denk ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, net als ik had jij gewoon vroeg tieten en heupen?
quote:
die had ik toen ook wel..de rest was gewoon zo scharminkelig dat ze mij dik vonden, en als ik dan nu foto's terug ziequote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vooral tieten, die waren er vroeg bij.. heupen kwam pas nog later denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |