Nice!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Yes, de lokale Super de Boer belde net.
Ik mag vandaag langskomen voor een sollicitatiegesprek![]()
Nou ja, het werkt erg preventief om het zelf niet te gebruikenquote:
Netjesquote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
MPGquote:
op wap feestjes gebruiken ze XTC, GHB en dat soort rommel en dan gaan ze op de matrasjes verderquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn wapparty's?
En GHB is een drug die vroeger voor anesthesie werd gebruikt. Nu gebruiken mensen het voor de high of om inderdaad iemand te bedwelmen en te verkrachten
dan zullen we duimen voor jequote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, dat is bij jouquote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op wap feestjes gebruiken ze XTC, GHB en dat soort rommel en dan gaan ze op de matrasjes verder![]()
dan voelen ze zich meer ontspannen
In van die pakjes?quote:
Hoor niets hier binnen.quote:
Dan klinkt komen weer best wel foutquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is bij jouNou, ik kan het me niet echt goed voorstellen. Alhoewel, ik heb begrepen dat je van XTC alles en iedereen lief vindt
Dus daar kan ik dan ergens nog wel inkomen
![]()
Ik hoor het zelfs met de muziek keihard aanquote:
quote:
Net zoiets als KGwerk voor KapiteinGasthof volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
ik ben net binnen hier, maar ga toch lunchen zometeen
Barreltje, waarom eigenlijk een nieuw profiel
speciaal voor op d'r werkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Nee, legeruniformquote:
Oh sorryquote:Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is dus niet bij mij![]()
als ik er iemand op betrap dat ze dat gebruiken in mijn zaak
Dat is haar werkaccount, genoeg info nu?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Alstuquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, legeruniformBen jij niet dienstplichtig geweest?
![]()
zijn van die prive feestjes die mensen thuis organiserenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryMaar omdat je zei matrasjes
Ik zei niets
moet je je maar laten helpenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben t zat alles met 1 hand te doenkrijg amper mn eigen broek vast
Drumt zeker ook heel handig?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben t zat alles met 1 hand te doenkrijg amper mn eigen broek vast
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin wasquote:
ja maar ik ben toch alleen nuquote:
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokjequote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik ben toch alleen nuvriendje heeft geen tijd en folks wonen te ver.. Oh en ik ben te eigenwijs om hulp te vragen.. Dat ook
Dat was omdat iedereen d'r een bijnaam gafquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin was
Ik snapte het nut er ook al niet vanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin was
Of een sportbroekquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokje
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wilquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokje
Zo'n korte? Dan is ze ineens littledrummerboy Lars Ulrichquote:
Hoezo, jij kunt ook een rokje aantrekkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wil
en dan lekker gaan werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt ook een rokje aantrekken![]()
Haiquote:
Weet je hoe koud het is buitenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n korte? Dan is ze ineens littledrummerboy Lars Ulrich![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |