zijn van die prive feestjes die mensen thuis organiserenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryMaar omdat je zei matrasjes
Ik zei niets
moet je je maar laten helpenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben t zat alles met 1 hand te doenkrijg amper mn eigen broek vast
Drumt zeker ook heel handig?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben t zat alles met 1 hand te doenkrijg amper mn eigen broek vast
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin wasquote:
ja maar ik ben toch alleen nuquote:
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokjequote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik ben toch alleen nuvriendje heeft geen tijd en folks wonen te ver.. Oh en ik ben te eigenwijs om hulp te vragen.. Dat ook
Dat was omdat iedereen d'r een bijnaam gafquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin was
Ik snapte het nut er ook al niet vanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat KG er achter was gekomen dat dat juist onzin was
Of een sportbroekquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokje
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wilquote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een dikke maillot aan, of een legging of een rokje
Zo'n korte? Dan is ze ineens littledrummerboy Lars Ulrichquote:
Hoezo, jij kunt ook een rokje aantrekkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wil
en dan lekker gaan werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo, jij kunt ook een rokje aantrekken![]()
Haiquote:
Weet je hoe koud het is buitenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n korte? Dan is ze ineens littledrummerboy Lars Ulrich![]()
Joahquote:
De broek wil altijd aanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwen hebben wat dat betreft wat meer keus als de broek niet aan wil
Het is lekker buiten juist. Zonnetje schijnt..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Weet je hoe koud het is buiten![]()
Wacht maar tot je tegen de 30 aanlooptquote:
Nou, ondanks dat vond ik het toch behoorlijk koud op de fiets vanochtendquote:Op maandag 7 maart 2011 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is lekker buiten juist. Zonnetje schijnt..
quote:
Dan kan de broek vast ook nog wel aanquote:
Mwah, viel wel mee... had het kouder verwacht...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat vond ik het toch behoorlijk koud op de fiets vanochtend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |