Tja, je bent niet voor niks vrouwquote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een wijze opa
Maar ik heb het ook wel eens koud zonder vriezen
Best vaak zelfs
Ik heb altijd dat ik 's ochtends en 's nachts een kacheltje ben en 's avonds als ik moe ben ben ik gewoon sneller koudquote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niks vrouw
Jep, opa was best wijs
Moet ze ook maar niet zwanger wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je broeken gewoon blijven passen. Dat je dus niet een dikkere kont krijgt..
Okee,dat is mooi.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik ben te dun dus dat zal dan wel goedkomen
Ietsje?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ze ook maar niet zwanger worden![]()
Oh, en je stofwisseling verandert nou eenmaal als je ouder wordt, dus tsja...die kont wordt toch vaak wel ietsje dikker
En ze is pas 14, dus die dijen zullen ook nog wel naar buiten gaan staan,quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ze ook maar niet zwanger worden![]()
Oh, en je stofwisseling verandert nou eenmaal als je ouder wordt, dus tsja...die kont wordt toch vaak wel ietsje dikker
Ik groei (een beetje) en val afquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,dat is mooi.
Ik ben niet te dik, maar ik word wel steeds zwaarder merk ik..
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijkquote:
Nee, gewoon groei en een snelle stofwisseling gok ikquote:
we praten nu dus over mijn dijen... Okee...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze is pas 14, dus die dijen zullen ook nog wel naar buiten gaan staan,
Toch?
Nou ja, bij mij wel (en hoequote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze is pas 14, dus die dijen zullen ook nog wel naar buiten gaan staan,
Toch?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
we praten nu dus over mijn dijen... Okee...![]()
het zogenaamde dijenkletsenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
we praten nu dus over mijn dijen... Okee...![]()
Ja, ligt volgens mij ook wel aan je bouw enzoquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijk
Mja dat weet je toch niet van te vorenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou ja, bij mij wel meer dan ietsje, maar als ze nu te dun is, dan zal dat vast niet heel extreem veel dikker zijn uiteindelijk
Dun als in maatje 34/36?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dat weet je toch niet van te vorenIk was vroeger ook dun
Vraag maar aan marijke
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon groei en een snelle stofwisseling gok ik
Ah... dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik 's ochtends en 's nachts een kacheltje ben en 's avonds als ik moe ben ben ik gewoon sneller koudStaat los van mijn geslacht, want ken ook mannen met zulke dingen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |