Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat weet je toch niet van te vorenIk was vroeger ook dun
Vraag maar aan marijke
Dat haal ik soms nog niet eensquote:
Ja gezien de bouw (die ik van mijn vader heb) ik denk ik ook...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...Ik ben nooit heel dun geweest
Maar zo dik als ik nu ben hoort ook niet bij mij... Ik was altijd gewoon "volslank" zoals dat zo mooi heet
Ik ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
Op mijn 14e? Dat weet ik eigenlijk niet meer ...
Nou dat de dijen of bekken ofzo naar buiten gaan draaien bij meisjes is toch een teken van het volwassen worden? Dat heeft iedere vrouw toch gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
we praten nu dus over mijn dijen... Okee...![]()
De discussies die ik allemaal al gezien heb over de term volslank...vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij ook echt aan aanleg enzo...Ik ben nooit heel dun geweest
Maar zo dik als ik nu ben hoort ook niet bij mij... Ik was altijd gewoon "volslank" zoals dat zo mooi heet
Ah ja, net als ik had jij gewoon vroeg tieten en heupen?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was gewoon wel wat steviger denk ik... maar goed
dat was toen
ja vooral tieten, die waren er vroeg bij.. heupen kwam pas nog later denk ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, net als ik had jij gewoon vroeg tieten en heupen?
quote:
die had ik toen ook wel..de rest was gewoon zo scharminkelig dat ze mij dik vonden, en als ik dan nu foto's terug ziequote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vooral tieten, die waren er vroeg bij.. heupen kwam pas nog later denk ik?
Mij boeit het ook niet. Maar ik moest mijn gewicht doorgeven voor de MRI vorige week, vandaar dat ik het nog weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weeg ongeveer zoveel.
Ik sta nooit op de weegschaal
Het boeit me ook niet
zeg jij nou dat je getrouwd bent?quote:
ik zat ook al ff te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg jij nou dat je getrouwd bent?
GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ging even wat mis met mobielquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik ken dat ja..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk ben ik alleen maar dikker geworden MET partner....
ik zie een patroon....
hmhm
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
ging even wat mis met mobielzie edit
Hmmquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik ken dat ja..
hoewel, bij eentje ben ik 25 kilo afgevallen
Das best netjes toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik woog een paar jaar terug nog iets van 67 kilo. Nu 73 ongeveer
Tsja.quote:
Ja redelijk. Heb wel een klein buikje (ben 1.76) Maar ik noem mezelf niet dik.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja.
Dumpen die handel en dan vallen we af?
Nee, ik denk dat dat ook echt niet bij me past. Ik voelde me ook goed en erg zeker over mezelf bij volslank, dus als ik daar weer naar terug kan, dan vind ik het helemaal primaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De discussies die ik allemaal al gezien heb over de term volslank...vermoeiend allemaal.
Ik zou dun ook niet bij jou vinden passen, net zo min als bij mezelf
Succesquote:
Oeh balen..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef summer2bird het volgende:
Verdeuri, aardrijkskunde inhaaltoets ging echt kut
het is dat ik niet achter een pc zit anders had ik even een linkje voor je gezochtquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja.
Dumpen die handel en dan vallen we af?
Wat vind jij volslank dan, liefje?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik denk dat dat ook echt niet bij me past. Ik voelde me ook goed en erg zeker over mezelf bij volslank, dus als ik daar weer naar terug kan, dan vind ik het helemaal prima![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef summer2bird het volgende:
oh, bedankt voor deze uiterst zinvolle mededelingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is dat ik niet achter een pc zit anders had ik even een linkje voor je gezocht
Maat 44/46? Wat ik was toen ik op m'n dunst was 3/4 jaar terug?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat vind jij volslank dan, liefje?
Dat is wel klotequote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef summer2bird het volgende:
Okee, want sommige mensen vinden volslank iets heel anders, dus ik wilde even checkenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maat 44/46? Wat ik was toen ik op m'n dunst was 3/4 jaar terug?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik val juist vaak af als ik een relatie hebMisschien heb ik gewoon veel stress van mannen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |