u gaat door voor de koelkastquote:
Verkrachting drugsquote:
het wordt ook veel gebruikt op de zgn. wapparty'squote:
ik kom alleen op lan party'squote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het wordt ook veel gebruikt op de zgn. wapparty's
Wat zijn wapparty's?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het wordt ook veel gebruikt op de zgn. wapparty's
Dan wordt het nog niet heel veel duidelijker voor mequote:
Dat las ik net dus ookquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn wapparty's?
En GHB is een drug die vroeger voor anesthesie werd gebruikt. Nu gebruiken mensen het voor de high of om inderdaad iemand te bedwelmen en te verkrachten
Ja, maar dat zag ik pas nadat ik het getypt hadquote:
Ik vind dat maar eng spul...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat zag ik pas nadat ik het getypt had
Liebchenquote:
Ik ookquote:
Ja en nee. Ingewikkeld verhaal. Komt een andere keer. Nu ontbijten en verder vastelaovend vieren...quote:
okequote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Yes, de lokale Super de Boer belde net.
Ik mag vandaag langskomen voor een sollicitatiegesprek![]()
Zoiets hoef ik niet te zienquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookKen je afkicken van BNN, dan zie je op een gegeven moment hoe zo'n gast high wordt van de GHB, echt akelig
Woehoe!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
ik wil het niet weten geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookKen je afkicken van BNN, dan zie je op een gegeven moment hoe zo'n gast high wordt van de GHB, echt akelig
Hellyeahquote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |