LLquote:
gfquote:
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 08:11 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat de rust zou wederkeren gisterenavond?.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
Over oude computers gesproken... mijn werkcomputer startte in één keer goed op vanochtend... dat was al een paar weken niet voorgekomen. Misschien dat het toch heeft geholpen dat ik vrijdag de geheugenbankjes er opnieuw in heb gestopt.
He LL meisjequote:
Heel liefquote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 17 inch scherm staan![]()
wel zo'n ouderwetse
Goedemorgen meisje, heb je een fijn weekend gehad?quote:
dat kan ik ook wel eens doen met mijn oude werk pcquote:Op maandag 7 maart 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
Over oude computers gesproken... mijn werkcomputer startte in één keer goed op vanochtend... dat was al een paar weken niet voorgekomen. Misschien dat het toch heeft geholpen dat ik vrijdag de geheugenbankjes er opnieuw in heb gestopt.
Ik heb ook even wat stof uit de kast geblazen, vooral rond de geheugenbankjes zat aardig wat. Misschien dat dat de boel ook wat sotringsgevoeliger maakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel eens doen met mijn oude werk pc
Haiquote:Op maandag 7 maart 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen meisje, heb je een fijn weekend gehad?
Zou je denken?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook even wat stof uit de kast geblazen, vooral rond de geheugenbankjes zat aardig wat. Misschien dat dat de boel ook wat sotringsgevoeliger maakt.
nope, stof kan wel nasty zijn voor je processor en voeding maar ornd de memory banks doet het weinigquote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook even wat stof uit de kast geblazen, vooral rond de geheugenbankjes zat aardig wat. Misschien dat dat de boel ook wat sotringsgevoeliger maakt.
even de stofzuiger er door heen met een kwastquote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
1 van mijn pc's beneden doet ook af en toe moeilijk met opstarten.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja, een heerlijk weekend gehadJij dan?
vooral de processor en voeding geod stofvrij houden.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 van mijn pc's beneden doet ook af en toe moeilijk met opstarten.
zal dat ook maar eens gaan doen, baat het schaadt het niet
de week is ook mooi hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HeerlijkWas een fijn weekend
jammer dat hij alweer afgelopen is. Op naar volgend weekend
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang het zulk weer is zoals vandaag, prima![]()
Ja, dat vond ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ksc orgie meetquote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ookJa, dan is er een nog leuker weekend
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ookJa, dan is er een nog leuker weekend
op die pc wordt alleen maar muziek gedraaid dus in het register gebeurt weinigquote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooral de processor en voeding geod stofvrij houden.
en natuurlijk de software zelf
ccleaner
registry mechanic
advanced system care
en vlambambambam je pc blijft draaien als een malle
ach ja op pc die ik nauwelijks gebruik draai ik het ook en toch halen die priogjes steeds wat weg, ik heb gewoon liever een super shcone pcquote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op die pc wordt alleen maar muziek gedraaid dus in het register gebeurt weinig
maar dat van die stof is wel belangrijk
welke stiltequote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ga de stilte doorbreken hier
En aan de schoonmaak![]()
(en ik heb niet zoveel zin
)
Neequote:
quote:
Succes!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ga de stilte doorbreken hier
En aan de schoonmaak![]()
(en ik heb niet zoveel zin
)
ik maak mijn pc ook 3x per jaar open om af te stoffen en ik draai om de dag cleanupquote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooral de processor en voeding geod stofvrij houden.
en natuurlijk de software zelf
ccleaner
registry mechanic
advanced system care
en vlambambambam je pc blijft draaien als een malle
mijn ksc meets nietquote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeLekker strandwandelen en leuke dingen doen
De meets van de KSC zijn geloof ik de meest brave meets van heel Fok!
![]()
[..]
[..]
Succes!
ik haal elke week de stofzuiger langs de fans en openingen aan de buitenkantquote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak mijn pc ook 3x per jaar open om af te stoffen en ik draai om de dag cleanup
jaquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leeg nest syndroomquote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt heel stil in huis
Koen is een extra ochtendje op de psz
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeLekker strandwandelen en leuke dingen doen
De meets van de KSC zijn geloof ik de meest brave meets van heel Fok!
![]()
muziek hard en soppenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt heel stil in huis
Koen is een extra ochtendje op de psz
ik zal clean up dan ook maar eens gaan instalerenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak mijn pc ook 3x per jaar open om af te stoffen en ik draai om de dag cleanup
nu al aan de popcornquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel eens over jouw meets![]()
* wel.o.k pakt popcorn
quote:
ooh dan wel hehquote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal clean up dan ook maar eens gaan instaleren
http://www.stevengould.or(...)view&id=28&Itemid=70quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal clean up dan ook maar eens gaan instaleren
die zijn iig niet braaf die ik heb met KSC mensenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel eens over jouw meets![]()
* wel.o.k pakt popcorn
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn iig niet braaf die ik heb met KSC mensen
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef PeZu het volgende:
maar even serieus ik ga er wel vandoor, ik wens jullei een fijne dag met veel liefde![]()
pezu zal er een tijdje niet zijn vanaf nu, doei
als jullie met zijn 2en het aanradenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan wel heh![]()
nou bekijk het maar ik ben er weg van ik ben helemaal klaar met jullie allemaal![]()
ja, ga door...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn iig niet braaf die ik heb met KSC mensen
Dat zijn dan misschien koffiedates, maar geen KSC meetsquote:Op maandag 7 maart 2011 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn ksc meets niet
[..]
ik haal elke week de stofzuiger langs de fans en openingen aan de buitenkant
tot de volgende keer Pezuquote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef PeZu het volgende:
maar even serieus ik ga er wel vandoor, ik wens jullei een fijne dag met veel liefde![]()
Ja, maar jij doet andere dingen met mensen uit de KSCquote:
de rest vertel ik lekker nietquote:
Doeg lieverdquote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef PeZu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |