Maar zoiets staat mij helemaal niet joh....quote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, daar paste ik hoogzwanger nog in, dus
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
Wil iemand misschien een kleine portie friet?
Ohquote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was het maar zo... ik moet over 3 minuten Koen halen en door naar Sander school
whehehequote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yepik had een foutje gemaakt toen ik instelde dat die mail ongelezen gewist moest worden, daarom kan ze er nu niet in
Gaat dit over mijn telefoon?quote:
Ow? Dan is er misschien een storing oid? Een mailtje sturen vanaf hotmail oid?quote:
Ja, op het bandje zeggen ze dat er netwerkproblemen zijn, maar dat hoeft toch heul niet zo lang te durenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Dan is er misschien een storing oid? Een mailtje sturen vanaf hotmail oid?
Wat een naaibal, die telefoonquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, de mijne![]()
Mensen krijgen mijn smsjes dubbel of niet
Blijkbaar welquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, op het bandje zeggen ze dat er netwerkproblemen zijn, maar dat hoeft toch heul niet zo lang te duren
Wat heeft jij voor een telefoon?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar de verzonden berichten staan er maar 1x in.
Dus ik snap er geen snars van.
hm... ik zie mogelijkheden voor een andere jobquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, op het bandje zeggen ze dat er netwerkproblemen zijn, maar dat hoeft toch heul niet zo lang te duren
ligt eraan wat er stuk is, kan lang duren maar netjes is anders!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook hoorquote:
Nee, als er een storing is dan is dat niet zo heel raarquote:
wou zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |