Ik ken Amanda, maar wie zijn die 2 andere lelijke wijvenquote:
Dan laten we het zo zoals het nu is wat het einde van deze RLS zal betekenenquote:
10 sec seks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Olga het volgende:
[..]
ja
Daarnaast hebben ze al seks gehad, al was het maar 10 seconden
daar lopen ze nu wel op binnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Flow3r het volgende:
sow hea, ik denk , laat ik er ook eens een vette 1.50 tegen aan flatsen voor die yellobirddinges, doet dat geval het niet![]()
jaaaaaaaaa leuk ! en amanda 24 maart weer terug op de buis bij meisjes in de junglequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken Amanda, maar wie zijn die 2 andere lelijke wijven
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 sec seks.Ik vind Maik ineens een stuk minder aantrekkelijk.
Nee had ik al gezegd. Al een tijdje ook geen geluid meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Flow3r het volgende:
sow hea, ik denk , laat ik er ook eens een vette 1.50 tegen aan flatsen voor die yellobirddinges, doet dat geval het niet![]()
Nu pas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 sec seks.Ik vind Maik ineens een stuk minder aantrekkelijk.
Ja, en straks is er weer een of andere spelletje en is ze ineens de helft kwijt aan een andere bewoner. Heeft allemaal geen waarde. Gewoon in het huis blijven zitten is het enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Sofia heeft al ¤15.000 in d'r kut met nixdoen daar.. laten we nou niet over die andere nixdoeners beginnen zeg...
Nee ze heeft 2500 in moeten leveren om naar een doodshoofd te mogen kijken op de laptopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Sofia heeft al ¤15.000 in d'r kut met nixdoen daar.. laten we nou niet over die andere nixdoeners beginnen zeg...
Ik bedoel qua aantrekkelijkheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vind het wel een eerlijke gozer eigenlijk?
Ik vind hem wel knap en hij heeft iets schattigs, of hij is gewoon zo dom dat het schattig is, kan ook.quote:
Nee Rift, de meerderheid van de Nederlandse bevolking zit niet met z'n rechterhand in zijn broek te wachten op iedere seconde vrouwelijk bloot.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik spreek voor de meerderheid op zeker
Zozo.. wat een spelwaarde heeft dat enge kind..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee ze heeft 2500 in moeten leveren om naar een doodshoofd te mogen kijken op de laptop
Sinds 20:14quote:
Of dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, als de streams weer beginnen liggen ze zeker allemaal ineens in bed ...![]()
Begrijpend lezen blijft een vak apartquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nee Rift, de meerderheid van de Nederlandse bevolking zit niet met z'n rechterhand in zijn broek te wachten op iedere seconde vrouwelijk bloot.
Ik schijn ook niet op standaard mannen te vallen dus mijn mening wordt ws door weinig vrouwen gedeeldquote:
gaan we voetballen!! Jij mag op doel staan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Alphons, Alphooooons, Alphons kom je buiten spelen?!![]()
ze = guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik val hier ook weer net in, moest wat dingetjes doen. Alweer sL zie ik.. snap niet waarom ze servio dat geld gunnen ? hij had al genoeg, walgelijke vent !!!!
Dat stond in het scriptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik val hier ook weer net in, moest wat dingetjes doen. Alweer sL zie ik.. snap niet waarom ze servio dat geld gunnen ? hij had al genoeg, walgelijke vent !!!!
@alphons22quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Alphons, Alphooooons, Alphons kom je buiten spelen?!![]()
HAHAHAHA doe je nou een Servio tegen me?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft een vak apartIk zei bitchfights etc dat wil de meerderheid gewoon zien en als je dat niet wil zien dan heb je een plaat voor je hoofd
En lelijk bovendien, dat dat model is geweest of nog is. Dan zijn er zeker 100 anderen die er een stuk aantrekkelijker uitzien dan heel die Maik.quote:
Nee, hij is de bal!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gaan we voetballen!! Jij mag op doel staan
OP moet ook weer bijgewerkt wordenquote:gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Wanneer krijgen Sofia, Sharon, Monique, Laura en Maik een vette sanctie??
Lol zou niet durvenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
HAHAHAHA doe je nou een Servio tegen me?
en een centenbakjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En lelijk bovendien, dat dat model is geweest of nog is. Dan zijn er zeker 100 anderen die er een stuk aantrekkelijker uitzien dan heel die Maik.
Moet je eens op dat lichaam letten, hele brede schouders, hele brede bovenarmen.
Dan stokjes als benedenarmen en hele kleine handjes
Was het geen giechelen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niks, iemand lachte alleen even, ik dacht Guido, maar was meteen weer weg
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Deze ellende is dus ontstaan doordat de redactie besloot om 2 mensen wel hetzelfde geheim te geven, maar niet beide kluizen leeg te halen als het gezamenlijke geheim geraden werd. Vervolgens delen ze ook ook nog mee dat het geheim niet onthuld magworden tot maandag , maar geven 1 van de geheimdelers wel toestemming om het geheim te delen met 1 persoon. Lekker handig!![]()
![]()
Maar voor het spel is dit wel goed. Want dit betekent wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming etc!
Of ben ik weer te enthousiast?
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Deze ellende is dus ontstaan doordat de redactie besloot om 2 mensen wel hetzelfde geheim te geven, maar niet beide kluizen leeg te halen als het gezamenlijke geheim geraden werd. Vervolgens delen ze ook ook nog mee dat het geheim niet onthuld magworden tot maandag , maar geven 1 van de geheimdelers wel toestemming om het geheim te delen met 1 persoon. Lekker handig!![]()
![]()
Maar voor het spel is dit wel goed. Want dit betekent wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming etc!
wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming betekent Streamlocks!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Gezien de afgelopen weken denk ik dat 't gewoon uit domheid voortkomt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.
yups. Laura kreeg toestemming toen ze het navroeg. Het is dus een fail van de redactiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Als dit een troef van Alphons was, dan is hij gewoonweg briljant jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Viewers mindfucken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.
een gedachte ? heb het idee dat ze niet echt nadenken daaro. wat de kijker wil bijv.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen weken denk ik dat 't gewoon uit domheid voortkomt.
Guido sex met alex?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
Waarom dan ook met Servio, ik had Alex het verteld.En daarna seks gehad. Dan hebben ze pas goede TV.
De ogen des waarheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb ik eindelijk even tijd om de streams te bekijken... Krijg ik dit
Dezelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef mazaru het volgende:
Is dit weer een nieuwe streamlock, of nog steeds dezelfde?
Ja maar A nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hij schijnt er wel van te houden, toch?
Ik vind het niet Psychologisch verantwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hij schijnt er wel van te houden, toch?
Hahahaha ik lach me slap met zo NIET vooruitdenken, wat een redactie of regie of wat dan ook. Er is duidelijk dus niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Nou,ik zie het niet als troef, meer een faal van de redactie, maar wel met gevolgen voor het spel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als dit een troef van Alphons was, dan is hij gewoonweg briljant ja
Ja, en dan is het 21:00. Wie zegt dat dan de SL ophoudt?quote:
Mee eens! Als ze het niet heel snel verplaatsen onmogelijk dat deze bende nog kijkcijfers gaat scoren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef waxmask het volgende:
En die live show gaat toch ook niet meer goed komen nu? Er zal zeker nog 5 keer Oh Oh Tirol tegelijkertijd zijn, en daarna natuurlijk nog terugblikken enzo. Tegen het eind is Secret Story wel opgedoekt...
En dan sluiten we met z'n allen uit protest onze pc af en gaan we een RTL- of Publieke zender kijker?quote:
ha, de drank zit er al goed in dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
YB geluid ze zijn aan het afwassen en zingen 'het is een nacht'
ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En dan sluiten we met z'n allen uit protest onze pc af en gaan we een RTL- of Publieke zender kijker?
Er was een pauze van 5 min en zijn toen weer verder gegaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef mazaru het volgende:
Is dit weer een nieuwe streamlock, of nog steeds dezelfde?
dat zeiden ze toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, en dan is het 21:00. Wie zegt dat dan de SL ophoudt?
SL? De complete pleuris en jezus zelf zijn binnengevallenquote:
Of we gaan weer braaf kijken en verder klagen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En dan sluiten we met z'n allen uit protest onze pc af en gaan we een RTL- of Publieke zender kijker?
En op een ander tijdstip en andere zender iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Stranger het volgende:
De liveshows zouden imo op woensdag of zondag veel beter passen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
Secret_Story_NL Secret Story Nowlive
Wij zijn even offline om wat aan te passen omdat het mega druk op de site is
bron twitter
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of we gaan weer braaf kijken en verder klagen.
Nowlivequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
bron twitter
Thanks; Mooie analyse, Dayquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Ik proef enige vorm van sarcasmequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Flashbox het volgende:
[..]
die is er net dus zal zo wel weer weg zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of we gaan weer braaf kijken en verder klagen.
Die hebben het ook wel makkelijk...die werken met acteurs...presentatoren zijn ook acteurs. Vond de Mol leuker toen het met "gewone" mensen werd gespeeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef RiftNL het volgende:
Ik zou zeggen zet de redactie van Wie is de Mol erachter die weten hoe je deelnemers en kijkers moet mindfucken
Goh, het is ook zo goed te vergelijken. Zembla is ook veel beter dan SST trouwens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef MargrietV het volgende:
Wie is de Mol is een stukken beter programma, dan deze flauwekul
Het zijn niet allemaal acteursquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die hebben het ook wel makkelijk...die werken met acteurs...presentatoren zijn ook acteurs. Vind de Mol leuker toen het met "gewone" mensen werd gespeeld.
ddos-aanvalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
bron twitter
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, het is ook zo goed te vergelijken. Zembla is ook veel beter dan SST trouwens.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef MargrietV het volgende:
Wie is de Mol is een stukken beter programma, dan deze flauwekul
Ohw kut, rellenquote:
FOK! is veel tofferquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Wat is dat een enge ziekte of zo iets.
Het voornaamste verschil zit hem er in dat het niet live is, maar dat er maandenlang in geknipt en geplakt kan worden. Of dat je dan mensen hebt met tv ervaring of niet maakt dan weinig uit..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die hebben het ook wel makkelijk...die werken met acteurs...presentatoren zijn ook acteurs. Vind de Mol leuker toen het met "gewone" mensen werd gespeeld.
TV-mensen spelen een rol en zijn per definitie acteurs..of dacht je soms dat Prem altijd zo was? En die ongewassen intellectuele zwabber zever drol?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal acteursDit jaar 4-5 acteurs rest gewoon tv mensen
En National Geographic's programma's zijn óók wél eerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, het is ook zo goed te vergelijken. Zembla is ook veel beter dan SST trouwens.
En Servio die van Guido... yup, de een het ene en de ander het anderequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef D. het volgende:
Maar ik begrijp dat Mo het geheim geraden heeft?
Dat welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef D. het volgende:
Maar ik begrijp dat Mo het geheim geraden heeft?
Ja op 127.0.0.1quote:
Thnx for the update.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
Aan 't geluid te horen is alles weer pais en vree daar. Guido en Laura vertellen over hun binnenkomst en het toen gekregen nieuwe geheim. Ze denken ook dat "heel nederland" hen heeft uitgelachen bij het dinertje.
Volgens mij zijn ze gewoon blij dat dat geheim geraden is. Zou ik ook zijn in hun positie.
Oh en Aafke schreeuwt al voor de 3e x om alcohol.
Kortom, niks is veranderd als straks de streams weer aangaan.
Dat kan niet, teveel glasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
Wat zou er gebeuren als een Brian van DGK in het huis word gepropt?![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
En Servio die van Guido... yup, de een het ene en de ander het andere
Dat was die met krullen toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
Die is dan alleen en gaat als een watje in de hoek zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
Ja, omdat de stem heeft gezegd dat ze schone schijn moeten houden....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
Aan 't geluid te horen is alles weer pais en vree daar. Guido en Laura vertellen over hun binnenkomst en het toen gekregen nieuwe geheim. Ze denken ook dat "heel nederland" hen heeft uitgelachen bij het dinertje.
Volgens mij zijn ze gewoon blij dat dat geheim geraden is. Zou ik ook zijn in hun positie.
Oh en Aafke schreeuwt al voor de 3e x om alcohol.
Kortom, niks is veranderd als straks de streams weer aangaan.
Oh jee, voor je het weet staat de hele meute voor je deur!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop niet dat het op rellen uitkomt![]()
Mensen laten we ons volwassen gedragen, in vredesnaam!![]()
[ afbeelding ]
Pff hou toch op. Vanaf het begin zijn het maatjes daar zit geen homorelatie in. Hij gunde het eerst Karim of Mo maar die konden niet drukken dus werd het Servio. Zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef sjampoeh het volgende:
ja snap ook niet dat hij stervio dat gunt. of wel? homo's stick together ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja HET WERKT...heel internet plat....hier dan...
Dan is Guido de lul, want Brian randt paarden aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is Guido de lul, want Brian randt paarden aan.
Yupquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mo heeft gezegd dat Laura een nep-relatie heeft met Guido, en servio dat Guido er eentje heeft met Laura?
Laura met der paardenbek ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is Guido de lul, want Brian randt paarden aan.
een uurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef _Twinkle het volgende:
Is er tijdverschil tussen hier en daar?
zijn nog meer mensen daar die konden drukken he ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef marky het volgende:
[..]
Pff hou toch op. Vanaf het begin zijn het maatjes daar zit geen homorelatie in. Hij gunde het eerst Karim of Mo maar die konden niet drukken dus werd het Servio. Zo vreemd is dat niet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
En de cola over de laptop....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Ankie is trots op haar.quote:
godverdomme!quote:
Dat zie je maandag in de uitzending. Alphons is nu bezig met crisis overleg, De bewoners MUITENquote:
Nou dan ga ik nog wel even douchen en de hond uitlaten... ben ik daarna helemaal beschikbaar voor alle in's en out's in Portugal, dat willen we natuurlijk niet missen...quote:
Ik heb mensen voor minder gevierendeeld zien worden!quote:
Nog niet in Portugal... Nog een uurtje geduld denk ik zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou waar blijven die streams .het is hier al 21.oo geweest
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mensen voor minder gevierendeeld zien worden!
+1quote:
quote:
Day we hebben al 1000 handtekeningen!quote:
Ze zijn nog steeds aan het afwassenquote:
Kijk beter!quote:
Dat is gewoon een oude geluidsstreamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds aan het afwassen
Ik hoorde vanmiddag tenminste Joanna al vertellen dat het niet iets voor haar was, dat carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Darklight het volgende:
De bewoners hebben natuurlijk helemaal geen zin in dat stupide carnaval
Dat is het geluid van 27/2...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
En er is nog geen alcohol want ze drinken nog koffie
Nu wel weer even. Geluid van kopjes enzo en Guido die volgens mij tegen Gerard vertelt dat hij echt geen diploma heeft.quote:
Ik word para van al die streamlocks, helemaal para!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef mazaru het volgende:
Nog steeds die focking streamlock!!
[ afbeelding ]
Yea right! ze hebben de fucking boel gewoon nog niet op tijd op orde! Stellteje Hobby-Bob'squote:
DGK is afgelopen een paar jaar geleden al. Het is voorbij... laat het los. Het komt ook niet meer terug. Die Villa is inmiddels de koffietijd studio een heel braaf programma bij RTL4 iedere werkdag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
DGK is afgelopen een paar jaar geleden al. Het is voorbij... laat het los. Het komt ook niet meer terug. Die Villa is inmiddels de koffietijd studio een heel braaf programma bij RTL4 iedere werkdag.
LAAT HET LOS!!
Loopt goed ja dat koffetijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
DGK is afgelopen een paar jaar geleden al. Het is voorbij... laat het los. Het komt ook niet meer terug. Die Villa is inmiddels de koffietijd studio een heel braaf programma bij RTL4 iedere werkdag.
LAAT HET LOS!!
Vooruit, deze doet het verdienen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
LAAT HET LOS!!
Vroeger was alles beter....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
LAAT HET LOS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en met LAAT HET LOS wordt bedoeld
HOU JE BEK ER EENS OVER!!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
Heej ik heb beeld!
ReclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat het lossss... laat het loss, laat het loss.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
LAAT HET LOS!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
Heej ik heb beeld!
flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie je avatarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef nathanchunkie het volgende:
Zijn er nog werkende streams te vinden? :S
Nope. Alleen op YB af en toe geluid. Maar nu weer niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef nathanchunkie het volgende:
Zijn er nog werkende streams te vinden? :S
Nu gaat hij the whole day boelie-kroelie-woelie doen met laura?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, blij dat het 'over' is
Nu kan Alex zijn slag slaan
Huubquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat het lossss... laat het loss, laat het loss.....
Jaaaaaaaaaaaa losss ja losssss
[ afbeelding ]
Je kan toch ook zelf kijken of ze het doen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat, zijn de streams er weer? Ben om 20:54 weggevallen met internet, daarna nog een keer, dus... head's up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |