yups. Laura kreeg toestemming toen ze het navroeg. Het is dus een fail van de redactiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Deze ellende is dus ontstaan doordat de redactie besloot om 2 mensen wel hetzelfde geheim te geven, maar niet beide kluizen leeg te halen als het gezamenlijke geheim geraden werd. Vervolgens delen ze ook ook nog mee dat het geheim niet onthuld magworden tot maandag , maar geven 1 van de geheimdelers wel toestemming om het geheim te delen met 1 persoon. Lekker handig!![]()
![]()
Maar voor het spel is dit wel goed. Want dit betekent wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming etc!
Of ben ik weer te enthousiast?
Als dit een troef van Alphons was, dan is hij gewoonweg briljant jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Deze ellende is dus ontstaan doordat de redactie besloot om 2 mensen wel hetzelfde geheim te geven, maar niet beide kluizen leeg te halen als het gezamenlijke geheim geraden werd. Vervolgens delen ze ook ook nog mee dat het geheim niet onthuld magworden tot maandag , maar geven 1 van de geheimdelers wel toestemming om het geheim te delen met 1 persoon. Lekker handig!![]()
![]()
Maar voor het spel is dit wel goed. Want dit betekent wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming etc!
Viewers mindfucken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.
een gedachte ? heb het idee dat ze niet echt nadenken daaro. wat de kijker wil bijv.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.
Zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen weken denk ik dat 't gewoon uit domheid voortkomt.
Guido sex met alex?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
Waarom dan ook met Servio, ik had Alex het verteld.En daarna seks gehad. Dan hebben ze pas goede TV.
De ogen des waarheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb ik eindelijk even tijd om de streams te bekijken... Krijg ik dit
Dezelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef mazaru het volgende:
Is dit weer een nieuwe streamlock, of nog steeds dezelfde?
Ja maar A nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hij schijnt er wel van te houden, toch?
Ik vind het niet Psychologisch verantwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hij schijnt er wel van te houden, toch?
Hahahaha ik lach me slap met zo NIET vooruitdenken, wat een redactie of regie of wat dan ook. Er is duidelijk dus niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Nou,ik zie het niet als troef, meer een faal van de redactie, maar wel met gevolgen voor het spel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als dit een troef van Alphons was, dan is hij gewoonweg briljant ja
Ja, en dan is het 21:00. Wie zegt dat dan de SL ophoudt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |