Ik ken Amanda, maar wie zijn die 2 andere lelijke wijvenquote:
Dan laten we het zo zoals het nu is wat het einde van deze RLS zal betekenenquote:
10 sec seks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Olga het volgende:
[..]
ja
Daarnaast hebben ze al seks gehad, al was het maar 10 seconden
daar lopen ze nu wel op binnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Flow3r het volgende:
sow hea, ik denk , laat ik er ook eens een vette 1.50 tegen aan flatsen voor die yellobirddinges, doet dat geval het niet![]()
jaaaaaaaaa leuk ! en amanda 24 maart weer terug op de buis bij meisjes in de junglequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken Amanda, maar wie zijn die 2 andere lelijke wijven
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 sec seks.Ik vind Maik ineens een stuk minder aantrekkelijk.
Nee had ik al gezegd. Al een tijdje ook geen geluid meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Flow3r het volgende:
sow hea, ik denk , laat ik er ook eens een vette 1.50 tegen aan flatsen voor die yellobirddinges, doet dat geval het niet![]()
Nu pas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 sec seks.Ik vind Maik ineens een stuk minder aantrekkelijk.
Ja, en straks is er weer een of andere spelletje en is ze ineens de helft kwijt aan een andere bewoner. Heeft allemaal geen waarde. Gewoon in het huis blijven zitten is het enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Sofia heeft al ¤15.000 in d'r kut met nixdoen daar.. laten we nou niet over die andere nixdoeners beginnen zeg...
Nee ze heeft 2500 in moeten leveren om naar een doodshoofd te mogen kijken op de laptopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Sofia heeft al ¤15.000 in d'r kut met nixdoen daar.. laten we nou niet over die andere nixdoeners beginnen zeg...
Ik bedoel qua aantrekkelijkheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vind het wel een eerlijke gozer eigenlijk?
Ik vind hem wel knap en hij heeft iets schattigs, of hij is gewoon zo dom dat het schattig is, kan ook.quote:
Nee Rift, de meerderheid van de Nederlandse bevolking zit niet met z'n rechterhand in zijn broek te wachten op iedere seconde vrouwelijk bloot.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik spreek voor de meerderheid op zeker
Zozo.. wat een spelwaarde heeft dat enge kind..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee ze heeft 2500 in moeten leveren om naar een doodshoofd te mogen kijken op de laptop
Sinds 20:14quote:
Of dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, als de streams weer beginnen liggen ze zeker allemaal ineens in bed ...![]()
Begrijpend lezen blijft een vak apartquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nee Rift, de meerderheid van de Nederlandse bevolking zit niet met z'n rechterhand in zijn broek te wachten op iedere seconde vrouwelijk bloot.
Ik schijn ook niet op standaard mannen te vallen dus mijn mening wordt ws door weinig vrouwen gedeeldquote:
gaan we voetballen!! Jij mag op doel staan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Alphons, Alphooooons, Alphons kom je buiten spelen?!![]()
ze = guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik val hier ook weer net in, moest wat dingetjes doen. Alweer sL zie ik.. snap niet waarom ze servio dat geld gunnen ? hij had al genoeg, walgelijke vent !!!!
Dat stond in het scriptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik val hier ook weer net in, moest wat dingetjes doen. Alweer sL zie ik.. snap niet waarom ze servio dat geld gunnen ? hij had al genoeg, walgelijke vent !!!!
@alphons22quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Alphons, Alphooooons, Alphons kom je buiten spelen?!![]()
HAHAHAHA doe je nou een Servio tegen me?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft een vak apartIk zei bitchfights etc dat wil de meerderheid gewoon zien en als je dat niet wil zien dan heb je een plaat voor je hoofd
En lelijk bovendien, dat dat model is geweest of nog is. Dan zijn er zeker 100 anderen die er een stuk aantrekkelijker uitzien dan heel die Maik.quote:
Nee, hij is de bal!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gaan we voetballen!! Jij mag op doel staan
OP moet ook weer bijgewerkt wordenquote:gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Wanneer krijgen Sofia, Sharon, Monique, Laura en Maik een vette sanctie??
Lol zou niet durvenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
HAHAHAHA doe je nou een Servio tegen me?
en een centenbakjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En lelijk bovendien, dat dat model is geweest of nog is. Dan zijn er zeker 100 anderen die er een stuk aantrekkelijker uitzien dan heel die Maik.
Moet je eens op dat lichaam letten, hele brede schouders, hele brede bovenarmen.
Dan stokjes als benedenarmen en hele kleine handjes
Was het geen giechelen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niks, iemand lachte alleen even, ik dacht Guido, maar was meteen weer weg
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Deze ellende is dus ontstaan doordat de redactie besloot om 2 mensen wel hetzelfde geheim te geven, maar niet beide kluizen leeg te halen als het gezamenlijke geheim geraden werd. Vervolgens delen ze ook ook nog mee dat het geheim niet onthuld magworden tot maandag , maar geven 1 van de geheimdelers wel toestemming om het geheim te delen met 1 persoon. Lekker handig!![]()
![]()
Maar voor het spel is dit wel goed. Want dit betekent wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming etc!
Of ben ik weer te enthousiast?
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Deze ellende is dus ontstaan doordat de redactie besloot om 2 mensen wel hetzelfde geheim te geven, maar niet beide kluizen leeg te halen als het gezamenlijke geheim geraden werd. Vervolgens delen ze ook ook nog mee dat het geheim niet onthuld magworden tot maandag , maar geven 1 van de geheimdelers wel toestemming om het geheim te delen met 1 persoon. Lekker handig!![]()
![]()
Maar voor het spel is dit wel goed. Want dit betekent wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming etc!
wantrouwen, ruzies, andere groepsvorming betekent Streamlocks!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Gezien de afgelopen weken denk ik dat 't gewoon uit domheid voortkomt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.
yups. Laura kreeg toestemming toen ze het navroeg. Het is dus een fail van de redactiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Als dit een troef van Alphons was, dan is hij gewoonweg briljant jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Viewers mindfucken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd de redactie heeft dat niet voor niets gedaan, zit zeker wel een gedachte achter.
een gedachte ? heb het idee dat ze niet echt nadenken daaro. wat de kijker wil bijv.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen weken denk ik dat 't gewoon uit domheid voortkomt.
Guido sex met alex?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
Waarom dan ook met Servio, ik had Alex het verteld.En daarna seks gehad. Dan hebben ze pas goede TV.
De ogen des waarheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb ik eindelijk even tijd om de streams te bekijken... Krijg ik dit
Dezelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef mazaru het volgende:
Is dit weer een nieuwe streamlock, of nog steeds dezelfde?
Ja maar A nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hij schijnt er wel van te houden, toch?
Ik vind het niet Psychologisch verantwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hij schijnt er wel van te houden, toch?
Hahahaha ik lach me slap met zo NIET vooruitdenken, wat een redactie of regie of wat dan ook. Er is duidelijk dus niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
![]()
Nou,ik zie het niet als troef, meer een faal van de redactie, maar wel met gevolgen voor het spel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als dit een troef van Alphons was, dan is hij gewoonweg briljant ja
Ja, en dan is het 21:00. Wie zegt dat dan de SL ophoudt?quote:
Mee eens! Als ze het niet heel snel verplaatsen onmogelijk dat deze bende nog kijkcijfers gaat scoren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef waxmask het volgende:
En die live show gaat toch ook niet meer goed komen nu? Er zal zeker nog 5 keer Oh Oh Tirol tegelijkertijd zijn, en daarna natuurlijk nog terugblikken enzo. Tegen het eind is Secret Story wel opgedoekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |