Degenen die nog konden drukken zijn volgens mij vooral boos op zichzelf. Vooral Joan die op Guido drukte maar terugtrok.. wtf?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er mocht toch tot maandag niet over gepraat worden? Ik snap wel dat sharon, jo en flip boos zijn.
Vind het op zich jammer, maar geef haar grootb gelijk. Eerdere opmerking "goed concept naar de klote geholpen"zegt wat mij betreft genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Darklight het volgende:
Waarom hebben ze niet gewcht tot Karim of Monique wat meer cash had? Was het ook wat spannender geweest
Alleen maar omdat die domme Laura er niet mee om kan gaan
Ze zullen het niet zomaar verzinnen denk ik want het zijn cijfers volgens het kijkcijferonderzoek ofzoiets zie die sitequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat het er zoveel zijn.
Je bent erquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk
SL dus... geheim geraden? Ruzie? Vechten?
900k / 4 streans = 275kquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, 9000 unieke bezoekers die 100 keer naar de site kijken
geheimen geraden en boze mensenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk
Merci, ik ben weer bij, voor zover dat mogelijk is!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De hele 'afspraak' was on stream te zien. Geen idee wat er nu besproken wordt.
Kijk jij Secret Story?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef kas88 het volgende:
[..]
200? gisteren had hij nog 20k voordat hij gehalveerd werd
Mwah, met 60 minuten heb je ze wel bepakt en bezakt in de easyjetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat we de hele avond naar dit oog zullen kijken
Als ik me streams paar keer herlaad zijn dat er al 16 of 24quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Er schijnen wel veel mensen de streams te bekijken zie vol.nl staat stuk erover op, ze spreken daar over 900.000
nee maar ik snap het wel. Ik zag een opgeluchte L. Nu zitten zij en G niet meer aan elkaar vast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Day het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen, dan is het goed.![]()
Maar dit zal de onderlinge relaties niet bevorderen.
Vond ik ook geen slimme actie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister zei ik al dat Karim dom bezig was, en al na 1 dag zie hier de stomste fout. Wie vertrouwt hem nu nog? Zijn belangrijkste maatje Gerard heeft ie letterlijk aan de kant gezet...dom dom dom
Noob, dat is zo vaak als de streams aangeklikt worden. 150x zappen op de officiele site omdat je er daar maar 1 tegelijk kan zien telt als 150 kijkersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Er schijnen wel veel mensen de streams te bekijken zie vol.nl staat stuk erover op, ze spreken daar over 900.000
Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even duidelijk...
Allevier de streams van Secret Story liggen er nu dus uit?
Dat de streams weer aan gaan en dat je de crew daar 't huis ziet afbrekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, met 60 minuten heb je ze wel bepakt en bezakt in de easyjet![]()
nee, ik denk at hij pokeren aan het kijken isquote:
Ola, ho eens ik ben wel positief over sommige dingen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Stranger het volgende:
RifNL stop alsjeblieft met kijken van dit programma, of tenminste reacties er op te geven. Je doet al 3 weken niets anders dan alleen maar schreeuwen hoe kut het is, en dat DGK een stuk beter was. Word je nooit moe van jezelf? Ik weet dat iedereen dat hier doet, maar die zijn tenminste nog origineel en daar straalt tenminste hun interesse in RLS's nog een beetje vanaf. Jij bent zo'n vervelende langspeelplaat met een zeikerig achtergronddeuntje die alleen maar een negatieve stempel overal op drukt.
LOLquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat de streams weer aan gaan en dat je de crew daar 't huis ziet afbreken.
Niet op letten joh...Die gast heeft een spel in zijn naam dat net uit is gekomen en meneer zit nog vrolijk een RLS te volgen....zegt wel iets denk ik zo.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Stranger het volgende:
RifNL stop alsjeblieft met kijken van dit programma, of tenminste reacties er op te geven. Je doet al 3 weken niets anders dan alleen maar schreeuwen hoe kut het is, en dat DGK een stuk beter was. Word je nooit moe van jezelf? Ik weet dat iedereen dat hier doet, maar die zijn tenminste nog origineel en daar straalt tenminste hun interesse in RLS's nog een beetje vanaf. Jij bent zo'n vervelende langspeelplaat met een zeikerig achtergronddeuntje die alleen maar een negatieve stempel overal op drukt.
Ja Piet, daar gaat je afspraak over geen sl's. Kun jij niks aan doen, maar best lullig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele 'afspraak' was on stream te zien. Geen idee wat er nu besproken wordt.
Die alphons is een linke. Veul commentaar, veul afkeur.. dit wordt spraakmakend, en gevolgd door de pers. krijgt ie nog zijn zinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat we de hele avond naar dit oog zullen kijken
gehalveerd + mislukte missie, dat is wat ik weetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wilde je het best uitleggen maar als je aankomt met "had hij nog 20k" dan heb je het niet gevolgd en ga je maar lekker ergens in de hoek staan...drol
Terwijl mike nog in zn badjas aan de cornflakes zitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik, maar die afspraak werd de eerste week al gebrokenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja Piet, daar gaat je afspraak over geen sl's. Kun jij niks aan doen, maar best lullig.
Multitasking baasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet op letten joh...Die gast heeft een spel in zijn naam dat net uit is gekomen en meneer zit nog vrolijk een RLS te volgen....zegt wel iets denk ik zo.....
Zou nog niet eens zo raar zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mee eens en hadden we nu die SL niet gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Al had Mo wmb gewoon de beide kluizen moeten hebben
idd enne mogen we allemaal een eigen mening hebben ,kom opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet op letten joh...Die gast heeft een spel in zijn naam dat net uit is gekomen en meneer zit nog vrolijk een RLS te volgen....zegt wel iets denk ik zo.....
ik kijk niet meer, dat zouden er meer moeten doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die alphons is een linke. Veul commentaar, veul afkeur.. dit wordt spraakmakend, en gevolgd door de pers. krijgt ie nog zijn zin
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele sitequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef digitac het volgende:
[..]
900k / 4 streans = 275k
dat klinkt al veel somberder
Welke streams?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef YvonnEric het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van de streams af moet opnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |