mooi zoquote:Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Ik ben medeoprichter van VOL, mag het wel hopen! En Snappie is liev!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mogen Vollers nog wel komen hier?
Zonder regels te overtreden? Laura heeft het hem letterlijk verteldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Wat 'n gelul .... het is hem letterlijk in de mond gelegd !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
ze mocht haar geheim vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zonder regels te overtreden? Laura heeft het hem letterlijk verteld
Ze mochten zelf bepalen wat ze wilden doen, andersman geheim verklappen magquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zonder regels te overtreden? Laura heeft het hem letterlijk verteld
nogmaals voor de mensen die het niet snappen of gemist hebben:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus heb nu zelfs woorden met mijn zussie omdat ik het bijna niet na kan vertellen en zij het heeft gemist vanwege binnenkomende visite
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus heb nu zelfs woorden met mijn zussie omdat ik het bijna niet na kan vertellen en zij het heeft gemist vanwege binnenkomende visite
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nee ze mocht er nog niet over praten. Maar was het zatquote:
Op wie zijn ze boos?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
nogmaals voor de mensen die het niet snappen of gemist hebben:
* het geheim van Laura is geraden
* Laura mag praten over haar geheim
* Zij verteld dat haar geheim ook die van Guido is
* Guido zegt dat hij eigenlijk wil dat Karim of Mo drukken maar die hebben geen geld
* Guido zegt dat hij dan wil dat Servio moet drukken
* Laura verteld alles aan Servio
* Servio gaat drukken
* Philip, Sharon, Joanna en Sofia zijn boos omdat ze over iets hebben gesproken wat niet mocht tot na het eten
Op de de 5 samenspanners.quote:
als dat eerste zo was dan had ze een sanctie gehad hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee ze mocht er nog niet over praten. Maar was het zat
Jij nog bedankt voor je linkje net, waar Alex vertelde dat Laura was geraden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Flashbox het volgende:
GVD is er nu niemand die dat geluid van de 360cam kan opnemen
Bij punt3 gaat het dus foutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
* Guido zegt dat hij eigenlijk wil dat Karim of Mo drukken maar die hebben geen geld
* Servio gaat drukken
* Philip, Sharon, Joanna en Sofia zijn boos omdat ze over iets hebben gesproken wat niet mocht tot na het eten
Ze zijn boos omdat ze het niet in de groep hebben verteld maar alleen aan Servio zodat hij kon drukken.quote:
is dan eigenlijk ook een naaistreek van Mo .... had het geheim van Guido dan overgelaten aan Karimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Lyza666 het volgende:
Laura, Guido en Monique leggen nu uit waarom ze het zo hebben gedaan. Kan het echter niet letterlijk verstaan.
Servio, Guido, Laura en?quote:
Ja ik vind het ook allemaal wat dubieus. Het is 1 geheim van 2 mensen, deze situatie hadden ze kunnen zien aankomen. Het is dus een fout van NET5, en die achterlijk reetridder (niet alex, die ekte..) gaat er met de poet vandoor....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura had het inderdaad nagevraagd in de KVDW of ze het mocht vertellen.
Sharron vond het maar nix (gokje op de stem)
wie heeft het geheim van laura dan geraden? en was dit wel een legitieme gok?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
* Servio gaat drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |