Degenen die nog konden drukken zijn volgens mij vooral boos op zichzelf. Vooral Joan die op Guido drukte maar terugtrok.. wtf?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er mocht toch tot maandag niet over gepraat worden? Ik snap wel dat sharon, jo en flip boos zijn.

Vind het op zich jammer, maar geef haar grootb gelijk. Eerdere opmerking "goed concept naar de klote geholpen"zegt wat mij betreft genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Darklight het volgende:
Waarom hebben ze niet gewcht tot Karim of Monique wat meer cash had? Was het ook wat spannender geweest
Alleen maar omdat die domme Laura er niet mee om kan gaan

Ze zullen het niet zomaar verzinnen denk ik want het zijn cijfers volgens het kijkcijferonderzoek ofzoiets zie die sitequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat het er zoveel zijn.

Je bent erquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk
SL dus... geheim geraden? Ruzie? Vechten?

900k / 4 streans = 275kquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, 9000 unieke bezoekers die 100 keer naar de site kijken

geheimen geraden en boze mensenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk

Merci, ik ben weer bij, voor zover dat mogelijk is!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De hele 'afspraak' was on stream te zien. Geen idee wat er nu besproken wordt.

Kijk jij Secret Story?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef kas88 het volgende:
[..]
200? gisteren had hij nog 20k voordat hij gehalveerd werd

Mwah, met 60 minuten heb je ze wel bepakt en bezakt in de easyjetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat we de hele avond naar dit oog zullen kijken

Als ik me streams paar keer herlaad zijn dat er al 16 of 24quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Er schijnen wel veel mensen de streams te bekijken zie vol.nl staat stuk erover op, ze spreken daar over 900.000

nee maar ik snap het wel. Ik zag een opgeluchte L. Nu zitten zij en G niet meer aan elkaar vast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Day het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen, dan is het goed.
Maar dit zal de onderlinge relaties niet bevorderen.

Vond ik ook geen slimme actie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister zei ik al dat Karim dom bezig was, en al na 1 dag zie hier de stomste fout. Wie vertrouwt hem nu nog? Zijn belangrijkste maatje Gerard heeft ie letterlijk aan de kant gezet...dom dom dom

Noob, dat is zo vaak als de streams aangeklikt worden. 150x zappen op de officiele site omdat je er daar maar 1 tegelijk kan zien telt als 150 kijkersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Er schijnen wel veel mensen de streams te bekijken zie vol.nl staat stuk erover op, ze spreken daar over 900.000

Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even duidelijk...
Allevier de streams van Secret Story liggen er nu dus uit?

Dat de streams weer aan gaan en dat je de crew daar 't huis ziet afbrekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, met 60 minuten heb je ze wel bepakt en bezakt in de easyjet
 .
.

nee, ik denk at hij pokeren aan het kijken isquote:

Ola, ho eens ik ben wel positief over sommige dingen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Stranger het volgende:
RifNL stop alsjeblieft met kijken van dit programma, of tenminste reacties er op te geven. Je doet al 3 weken niets anders dan alleen maar schreeuwen hoe kut het is, en dat DGK een stuk beter was. Word je nooit moe van jezelf? Ik weet dat iedereen dat hier doet, maar die zijn tenminste nog origineel en daar straalt tenminste hun interesse in RLS's nog een beetje vanaf. Jij bent zo'n vervelende langspeelplaat met een zeikerig achtergronddeuntje die alleen maar een negatieve stempel overal op drukt.
 De kijkcijfers schijnen dus veel hoger te liggen als wat ze op tv beweren zie vol.nl maar jullie willen gewoon niet inzien dat het programma sex en bitchfights nodig heeft om te slagen hoe jammer dat miss ook is.
 De kijkcijfers schijnen dus veel hoger te liggen als wat ze op tv beweren zie vol.nl maar jullie willen gewoon niet inzien dat het programma sex en bitchfights nodig heeft om te slagen hoe jammer dat miss ook is.

LOLquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat de streams weer aan gaan en dat je de crew daar 't huis ziet afbreken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |