mooi zoquote:Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Ik ben medeoprichter van VOL, mag het wel hopen! En Snappie is liev!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mogen Vollers nog wel komen hier?
Zonder regels te overtreden? Laura heeft het hem letterlijk verteldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
Wat 'n gelul .... het is hem letterlijk in de mond gelegd !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Zonder dat de regels overtreden zijn heeft Servio gegevens gekregen over het mogelijke geheim van Guido..
ze mocht haar geheim vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zonder regels te overtreden? Laura heeft het hem letterlijk verteld
Ze mochten zelf bepalen wat ze wilden doen, andersman geheim verklappen magquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zonder regels te overtreden? Laura heeft het hem letterlijk verteld
nogmaals voor de mensen die het niet snappen of gemist hebben:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus heb nu zelfs woorden met mijn zussie omdat ik het bijna niet na kan vertellen en zij het heeft gemist vanwege binnenkomende visite
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus heb nu zelfs woorden met mijn zussie omdat ik het bijna niet na kan vertellen en zij het heeft gemist vanwege binnenkomende visite
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nee ze mocht er nog niet over praten. Maar was het zatquote:
Op wie zijn ze boos?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
nogmaals voor de mensen die het niet snappen of gemist hebben:
* het geheim van Laura is geraden
* Laura mag praten over haar geheim
* Zij verteld dat haar geheim ook die van Guido is
* Guido zegt dat hij eigenlijk wil dat Karim of Mo drukken maar die hebben geen geld
* Guido zegt dat hij dan wil dat Servio moet drukken
* Laura verteld alles aan Servio
* Servio gaat drukken
* Philip, Sharon, Joanna en Sofia zijn boos omdat ze over iets hebben gesproken wat niet mocht tot na het eten
Op de de 5 samenspanners.quote:
als dat eerste zo was dan had ze een sanctie gehad hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee ze mocht er nog niet over praten. Maar was het zat
Jij nog bedankt voor je linkje net, waar Alex vertelde dat Laura was geraden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Flashbox het volgende:
GVD is er nu niemand die dat geluid van de 360cam kan opnemen
Bij punt3 gaat het dus foutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
* Guido zegt dat hij eigenlijk wil dat Karim of Mo drukken maar die hebben geen geld
* Servio gaat drukken
* Philip, Sharon, Joanna en Sofia zijn boos omdat ze over iets hebben gesproken wat niet mocht tot na het eten
Ze zijn boos omdat ze het niet in de groep hebben verteld maar alleen aan Servio zodat hij kon drukken.quote:
is dan eigenlijk ook een naaistreek van Mo .... had het geheim van Guido dan overgelaten aan Karimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Lyza666 het volgende:
Laura, Guido en Monique leggen nu uit waarom ze het zo hebben gedaan. Kan het echter niet letterlijk verstaan.
Servio, Guido, Laura en?quote:
Ja ik vind het ook allemaal wat dubieus. Het is 1 geheim van 2 mensen, deze situatie hadden ze kunnen zien aankomen. Het is dus een fout van NET5, en die achterlijk reetridder (niet alex, die ekte..) gaat er met de poet vandoor....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura had het inderdaad nagevraagd in de KVDW of ze het mocht vertellen.
Sharron vond het maar nix (gokje op de stem)
wie heeft het geheim van laura dan geraden? en was dit wel een legitieme gok?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
* Servio gaat drukken
Dat klopt, maar er mocht toch tot maandag niet over gepraat worden? Ik snap wel dat sharon, jo en flip boos zijn.quote:
10.000quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Zijn de kijkcijfers van maandag al bekend?
Karim heeft nog maar 200 euro dus die kon niet drukken...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:23 schreef snetje het volgende:
[..]
is dan eigenlijk ook een naaistreek van Mo .... had het geheim van Guido dan overgelaten aan Karim
Monique en die had het goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef kas88 het volgende:
[..]
wie heeft het geheim van laura dan geraden? en was dit wel een legitieme gok?
Monique en jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef kas88 het volgende:
[..]
wie heeft het geheim van laura dan geraden? en was dit wel een legitieme gok?
Monique, Karim.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Oke, tnx.quote:
en servio want daar werd het tegen gezegdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, tnx.
Sorry hoor dat ik tussendoor vraag, maar was ff weg en plots is er zoveel gebeurd.
En ja, ik heb wél bij de updates gekeken
Gister zei ik al dat Karim dom bezig was, en al na 1 dag zie hier de stomste fout. Wie vertrouwt hem nu nog? Zijn belangrijkste maatje Gerard heeft ie letterlijk aan de kant gezet...dom dom domquote:
Waarom zei de kvdw dan wat anders? laura heeft het nagevraagd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er mocht toch tot maandag niet over gepraat worden? Ik snap wel dat sharon, jo en flip boos zijn.
Maw, Guido wil dat Ser cacht. Wat een gescripts gebeuren.quote:
kijkcijfers maandag 5 maart 00000000quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
eensch !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister zei ik al dat Karim dom bezig was, en al na 1 dag zie hier de stomste fout. Wie vertrouwt hem nu nog? Zijn belangrijkste maatje Gerard heeft ie letterlijk aan de kant gezet...dom dom dom
200? gisteren had hij nog 20k voordat hij gehalveerd werdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef md89 het volgende:
[..]
Karim heeft nog maar 200 euro dus die kon niet drukken...
/care gewoon van tv afhalen deze oninteressante deelnemersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maw, Guido wil dat Ser cacht. Wat een gescripts gebeuren.
Karim wist Laura dr geheim eigenlijk maar kon niet drukken dus heeft Mo laten drukken.. daarom zit hij er nu zo inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister zei ik al dat Karim dom bezig was, en al na 1 dag zie hier de stomste fout. Wie vertrouwt hem nu nog? Zijn belangrijkste maatje Gerard heeft ie letterlijk aan de kant gezet...dom dom dom
Jaaa 50.000quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
Klopt. Dus G is de schuldige wat dat betreftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maw, Guido wil dat Ser cacht. Wat een gescripts gebeuren.
Er schijnen wel veel mensen de streams te bekijken zie vol.nl staat stuk erover op, ze spreken daar over 900.000quote:
Guido voor straf nominatiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Klopt. Dus G is de schuldige wat dat betreft
Dan moesten ze nog 1 week spelen wat het geheim was en dat kon niet omdat dat van Laura bekend was..(en ze het niet wilden) dus wilden ze het gewoon zo doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Darklight het volgende:
Waarom hebben ze niet gewcht tot Karim of Monique wat meer cash had? Was het ook wat spannender geweest
Alleen maar omdat die domme Laura er niet mee om kan gaan
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens! Had het dan als een missie gedaan en niet als geheim,, en dan geen lullige missie maar een goeie missie met nominatie wanneer het niet behaald wordt oidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef digitac het volgende:
ik blijf het een naaistreek vinden
je gaat twee mensen een geheim opdragen, wat dus niet waar is.
Dan ga je tig clues door het huis verspreiden.
Had ik niet meegekregen, dan is het goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarom zei de kvdw dan wat anders? laura heeft het nagevraagd?
Ja, 9000 unieke bezoekers die 100 keer naar de site kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Er schijnen wel veel mensen de streams te bekijken zie vol.nl staat stuk erover op, ze spreken daar over 900.000
Geloof er geen zak van dat het er zoveel zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Er schijnen wel veel mensen de streams te bekijken zie vol.nl staat stuk erover op, ze spreken daar over 900.000
/intensive care. Idd kansloos.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
/care gewoon van tv afhalen deze oninteressante deelnemers
De hele 'afspraak' was on stream te zien. Geen idee wat er nu besproken wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar nu dus een SL om dat iedereen daar over de rooie is?
Ik wilde je het best uitleggen maar als je aankomt met "had hij nog 20k" dan heb je het niet gevolgd en ga je maar lekker ergens in de hoek staan...drolquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef kas88 het volgende:
[..]
200? gisteren had hij nog 20k voordat hij gehalveerd werd
Er was wel eerder gedrukt door een andere bewoner voordat Karim geld had.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Darklight het volgende:
Waarom hebben ze niet gewcht tot Karim of Monique wat meer cash had? Was het ook wat spannender geweest
Ik snap niet dat Fok nog reclame voor deze bagger maakt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat we de hele avond naar dit oog zullen kijken
Degenen die nog konden drukken zijn volgens mij vooral boos op zichzelf. Vooral Joan die op Guido drukte maar terugtrok.. wtf?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er mocht toch tot maandag niet over gepraat worden? Ik snap wel dat sharon, jo en flip boos zijn.
Vind het op zich jammer, maar geef haar grootb gelijk. Eerdere opmerking "goed concept naar de klote geholpen"zegt wat mij betreft genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Darklight het volgende:
Ze zullen het niet zomaar verzinnen denk ik want het zijn cijfers volgens het kijkcijferonderzoek ofzoiets zie die sitequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van dat het er zoveel zijn.
Je bent erquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk
SL dus... geheim geraden? Ruzie? Vechten?
900k / 4 streans = 275kquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, 9000 unieke bezoekers die 100 keer naar de site kijken
geheimen geraden en boze mensenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben er eindelijk
Merci, ik ben weer bij, voor zover dat mogelijk is!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De hele 'afspraak' was on stream te zien. Geen idee wat er nu besproken wordt.
Kijk jij Secret Story?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef kas88 het volgende:
[..]
200? gisteren had hij nog 20k voordat hij gehalveerd werd
Mwah, met 60 minuten heb je ze wel bepakt en bezakt in de easyjetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Als ik me streams paar keer herlaad zijn dat er al 16 of 24quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
nee maar ik snap het wel. Ik zag een opgeluchte L. Nu zitten zij en G niet meer aan elkaar vast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Day het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen, dan is het goed.![]()
Maar dit zal de onderlinge relaties niet bevorderen.
Vond ik ook geen slimme actie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Noob, dat is zo vaak als de streams aangeklikt worden. 150x zappen op de officiele site omdat je er daar maar 1 tegelijk kan zien telt als 150 kijkersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even duidelijk...
Allevier de streams van Secret Story liggen er nu dus uit?
Dat de streams weer aan gaan en dat je de crew daar 't huis ziet afbrekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, met 60 minuten heb je ze wel bepakt en bezakt in de easyjet![]()
nee, ik denk at hij pokeren aan het kijken isquote:
Ola, ho eens ik ben wel positief over sommige dingen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Stranger het volgende:
RifNL stop alsjeblieft met kijken van dit programma, of tenminste reacties er op te geven. Je doet al 3 weken niets anders dan alleen maar schreeuwen hoe kut het is, en dat DGK een stuk beter was. Word je nooit moe van jezelf? Ik weet dat iedereen dat hier doet, maar die zijn tenminste nog origineel en daar straalt tenminste hun interesse in RLS's nog een beetje vanaf. Jij bent zo'n vervelende langspeelplaat met een zeikerig achtergronddeuntje die alleen maar een negatieve stempel overal op drukt.
LOLquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat de streams weer aan gaan en dat je de crew daar 't huis ziet afbreken.
Niet op letten joh...Die gast heeft een spel in zijn naam dat net uit is gekomen en meneer zit nog vrolijk een RLS te volgen....zegt wel iets denk ik zo.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Stranger het volgende:
RifNL stop alsjeblieft met kijken van dit programma, of tenminste reacties er op te geven. Je doet al 3 weken niets anders dan alleen maar schreeuwen hoe kut het is, en dat DGK een stuk beter was. Word je nooit moe van jezelf? Ik weet dat iedereen dat hier doet, maar die zijn tenminste nog origineel en daar straalt tenminste hun interesse in RLS's nog een beetje vanaf. Jij bent zo'n vervelende langspeelplaat met een zeikerig achtergronddeuntje die alleen maar een negatieve stempel overal op drukt.
Ja Piet, daar gaat je afspraak over geen sl's. Kun jij niks aan doen, maar best lullig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele 'afspraak' was on stream te zien. Geen idee wat er nu besproken wordt.
Die alphons is een linke. Veul commentaar, veul afkeur.. dit wordt spraakmakend, en gevolgd door de pers. krijgt ie nog zijn zinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
gehalveerd + mislukte missie, dat is wat ik weetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wilde je het best uitleggen maar als je aankomt met "had hij nog 20k" dan heb je het niet gevolgd en ga je maar lekker ergens in de hoek staan...drol
Terwijl mike nog in zn badjas aan de cornflakes zitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik, maar die afspraak werd de eerste week al gebrokenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja Piet, daar gaat je afspraak over geen sl's. Kun jij niks aan doen, maar best lullig.
Multitasking baasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet op letten joh...Die gast heeft een spel in zijn naam dat net uit is gekomen en meneer zit nog vrolijk een RLS te volgen....zegt wel iets denk ik zo.....
Zou nog niet eens zo raar zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mee eens en hadden we nu die SL niet gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Al had Mo wmb gewoon de beide kluizen moeten hebben
idd enne mogen we allemaal een eigen mening hebben ,kom opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet op letten joh...Die gast heeft een spel in zijn naam dat net uit is gekomen en meneer zit nog vrolijk een RLS te volgen....zegt wel iets denk ik zo.....
ik kijk niet meer, dat zouden er meer moeten doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die alphons is een linke. Veul commentaar, veul afkeur.. dit wordt spraakmakend, en gevolgd door de pers. krijgt ie nog zijn zin
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele sitequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef digitac het volgende:
[..]
900k / 4 streans = 275k
dat klinkt al veel somberder
Welke streams?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef YvonnEric het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van de streams af moet opnemen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
Mo en Sharon ruzie. Of nou ja, meningsverschil.
Ik denk ook niet dat Laura iemand is die hier van genoot op deze manier....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Olga het volgende:
[..]
nee maar ik snap het wel. Ik zag een opgeluchte L. Nu zitten zij en G niet meer aan elkaar vast.
Al had Mo wmb gewoon de beide kluizen moeten hebben
Dus conclusie; Er kijken veel meer mensen naar SS dan wat de media zegtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele site
Leve Spixtv
Je wil het oog opnemen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef YvonnEric het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van de streams af moet opnemen?
De laatste keer had hij ook maar 2 minuten nodig dus dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden geen streamlock hoeven doen.
Maik gewoon een uur in beeld samen met Mo in dat hok
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden geen streamlock hoeven doen.
Maik gewoon een uur in beeld samen met Mo in dat hok
Kun jij het nog wel horen ?? vertel vertel wat je hoortquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.
Nee, laat mensen er niet voor BETALEN als je niet alles showt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef md89 het volgende:
[..]
De laatste keer had hij ook maar 2 minuten nodig dus dat gaat hem niet worden denk ik
zeker ook niet zo eerlijk voor die mensen die betaald kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, G ook niet. Ik blijf het jammer vinden dat ze dit gedaan hebben met 1 iemand die een relatie had. Twee vrijgezellen was denk ik wat anders geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Laura iemand is die hier van genoot op deze manier....
Op SpixTV kijk je ook 4 streams tegelijk dus dat zijn er al 4, nog 899996 streamersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele site
Leve Spixtv
Ik neem ziggo kanaal 24 uur op streamlocks spoel ik door.quote:
Precies. Het feit dat iedereen via illegale gratis manieren kijken even daargelaten...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zeker ook niet zo eerlijk voor die mensen die betaald kijken
En ... wat is er gaande?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op YB, alleen geluid.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Kun jij het nog wel horen ?? vertel vertel wat je hoort
Hoe?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Probeert er 1 via twitter het huis in te komen
Stop aub met zeuren over streamlocks dat is zowat bij iedere RLS en ze kunnen niet anders aangezien ze ook kijkers willen voor de reguliere uitzendingen, iets wat opzich vrij logisch is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zeker ook niet zo eerlijk voor die mensen die betaald kijken
Snap ik niet ze moet gewoon begrijpen dat dit voor zowel Laura als Guido een zwaar geheim was waar niet nog langer de schijn voor moet worden opgehouden. Nog een week doorgaan was voor Laura geen optie. Dat het geld dan gegund wordt aan en maatje van Guido moeten ze niet gek vinden. Guido had het liefst dat het naar Karim of Mo ging maar die konden beide niet meer drukken en om dit drama niet langer te rekken gaat het naar Servio. Misschien hadden de andere wat meer moeite moeten doen om vriendje te worden met Guido. Enne Philip en Joanna de twee in the middle hebben nu gewoon pech met hun positie in het huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Idd, en zoals altijd: "meedoen is belangrijker als winnen" toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
Hey mensen!! Het is maar een spelletje hoor!
ik las De vijf vroeger altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op YB, alleen geluid.
Sharon en Sofia herhalen nog eens dat ze het niet eens zijn met het geheimzinnig gedoe van "de 5" en vinden dat het spel zo niet eerlijk gespeeld wordt.
Of je er nou voor betaald of niet, 24/7 heeft gewoon totaal geen nut als je de goede stukken eruit houd omdat je anders niets hebt voor de dagelijkse shows.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, laat mensen er niet voor BETALEN als je niet alles showt.
@alphons22 zie graag een mailtje tegemoet van je op radiodjrobert@live.nl om met elkaar om aan tafel te gaan zitten om de serie te reddenquote:
Zelfs op een cam waar je per uur voor betaald?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stop aub met zeuren over streamlocks dat is zowat bij iedere RLS en ze kunnen niet anders aangezien ze ook kijkers willen voor de reguliere uitzendingen, iets wat opzich vrij logisch is.
Nou dat gaat lachen worden !!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef xTamaratJj het volgende:
Hahahahaha vanavond drank!
Om 21:00 gaan de streams weer aan en is het carnaval in Portugal! #sstnl
Doe mn best maar nu weer even geen geluid op YB.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Mensen die wel wat kunnen horen, please, doe even verslaan!
Waarover? Kun je dat horen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
Mo en Sharon ruzie. Of nou ja, meningsverschil.
Die jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Blue Thunder het volgende:
check btw deze twitterdude:
http://twitter.com/#!/robertdonkers
De streams van BB1 hadden ook streamlocks... Maar die waren gratis...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stop aub met zeuren over streamlocks dat is zowat bij iedere RLS en ze kunnen niet anders aangezien ze ook kijkers willen voor de reguliere uitzendingen, iets wat opzich vrij logisch is.
Ja met twee vrijgezellen had het een heel ander verhaal geweest!! Ik denk dat G&L goeie vrienden kunnen worden, maar meer zeker niet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee, G ook niet. Ik blijf het jammer vinden dat ze dit gedaan hebben met 1 iemand die een relatie had. Twee vrijgezellen was denk ik wat anders geweest
hahaha dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Blue Thunder het volgende:
quote:
Daar kijkt toch al niemand naar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of je er nou voor betaald of niet, 24/7 heeft gewoon totaal geen nut als je de goede stukken eruit houd omdat je anders niets hebt voor de dagelijkse shows.
ja joh !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Idd, en zoals altijd: "meedoen is belangrijker als winnen" toch?![]()
wat een flapdrol hè ahahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha dat wilde ik net zeggen![]()
![]()
[..]
Sharon was niet boos op mo, maar wel over de wijze waarop het spel gespeeld wordt.quote:
Vet man die groene letters met een witte achtergrondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Ben het er wel mee eens dat 1,50 aardig prijzig isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De streams van BB1 hadden ook streamlocks... Maar die waren gratis...
Sowieso belachelijk dat ze dit zo'n ventje aan hebben gedaan. En ze dat ze het nog zover wilde pushen tot bij elkaar slapen en dergelijke terwijl ze weten dat zijn vriendin gewoon meekijkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee, G ook niet. Ik blijf het jammer vinden dat ze dit gedaan hebben met 1 iemand die een relatie had. Twee vrijgezellen was denk ik wat anders geweest
Zit wat in ... Ik had ook liever gezien dat ze het iemand anders hadden gegund om te drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op YB, alleen geluid.
Sharon en Sofia herhalen nog eens dat ze het niet eens zijn met het geheimzinnig gedoe van "de 5" en vinden dat het spel zo niet eerlijk gespeeld wordt.
Freak.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Blue Thunder het volgende:
dat is toch een briljant recept voor lekker laat naar bed gaan vanavond??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef toxikon het volgende:
Drank en allemaal voelen ze zich genaaid. Goede kombinatie, zet er dan ook gelijk een octagon neer.
Een slecht wow kopie haha....maar even ontopic..beetje meer actie in huis,zoals nu ruzie ,zal kijk cijfers wel stijgen...alleen SL ..dat zijn gewoon China praktijkenquote:[Niet op letten joh...Die gast heeft een spel in zijn naam dat net uit is gekomen en meneer zit nog vrolijk een RLS te volgen....zegt wel iets denk ik zo.....
Ja wat ik net schreef. Ze zijn het nog steeds niet eens met manier waarop er gespeeld werd. Eerst niks willen vertellen en daarna Servio de kans geven te drukken door het hem wel te vertellen. Eigenlijk alleen maar herhaling van wat er tussen de locks door werd gezegd.quote:
Kijk hier word ik blij van DIT HEEFT HET PROGRAMMA NODIG!!!! KOMOP DANNNNquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Carnaval om 21:00uur....
Dat wordt drank en ruzie. Top, ik blijf kijken tot ze allemaal slapen.
schandalig vond ik het dat L daardoor 3500 euro verloor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat ze dit zo'n ventje aan hebben gedaan. En ze dat ze het nog zover wilde pushen tot bij elkaar slapen en dergelijke terwijl ze weten dat zijn vriendin gewoon meekijkt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Om ontopic te blijven;
Op dit moment knippert het ene oog naar het andere.
Je bedoeld die uitzendingen waarin totaal niets gebeurd? Alles 25 keer herhaald word en dan heel even heel kort iets boeiends word getoond? Die afleveringen? Ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze daar niet naar willen kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het was de beslissing van Guido niet van L, mo of karimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zit wat in ... Ik had ook liever gezien dat ze het iemand anders hadden gegund om te drukken
Nee, maandag pasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef digitac het volgende:
ik denk dat ze Maik vanavond terug in het huis brengen
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
die gast moet zich nu toch ook helemaal de tering vervelen? alleen in zon hokje zonder streams?quote:
Ik ben ook van de partijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Klopt helemaal mee eens maar SL's zijn logisch te verklaren dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoeld die uitzendingen waarin totaal niets gebeurd? Alles 25 keer herhaald word en dan heel even heel kort iets boeiends word getoond? Die afleveringen? Ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze daar niet naar willen kijken.
Ik denk dat flip en G het ver zullen schoppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dat is toch een briljant recept voor lekker laat naar bed gaan vanavond??
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Olga het volgende:
[..]
schandalig vond ik het dat L daardoor 3500 euro verloor.
Flip zingt het Wilhelmus en wint een clue
Lekker gelijk
Ja vond ik ook onzinnig. En Alex die even 6500 in de schoot geworpen krijgt met niks doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Lekker gelijk
Hoop ik want daardoor word het programma alsnog een succes denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat er iemand helemaal door het lint gaat..
Dat dacht ik ook, maar ik heb een klein vermoedenquote:
Over de doden niets dan goeds....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
sofia heeft zowiezo geen recht van spreken
Servioquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat er iemand helemaal door het lint gaat..
sophia zat er idd niet tussenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Day het volgende:
Maar begrijp ik het goed? Servio zat wel in het groepje van 5 en sofia niet?
Echtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef marky het volgende:
Snap ik niet ze moet gewoon begrijpen dat dit voor zowel Laura als Guido een zwaar geheim was waar niet nog langer de schijn voor moet worden opgehouden. Nog een week doorgaan was voor Laura geen optie. Dat het geld dan gegund wordt aan en maatje van Guido moeten ze niet gek vinden. Guido had het liefst dat het naar Karim of Mo ging maar die konden beide niet meer drukken en om dit drama niet langer te rekken gaat het naar Servio. Misschien hadden de andere wat meer moeite moeten doen om vriendje te worden met Guido. Enne Philip en Joanna de twee in the middle hebben nu gewoon pech met hun positie in het huis.
Juist iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Net als dat ik vind dat de clue die flip kreeg veel the obvious was, en het geheim van alex te simpel. Terwijl ik nog nooit van "bingokoningin" had gehoord. En slaapwandelen zo "normaal" is dat ik dat ook niet als geheim zou zien.
Haha ja maar niet uit vrije wil. Servio werd er door de andere 4 bij betrokken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Day het volgende:
Maar begrijp ik het goed? Servio zat wel in het groepje van 5 en sofia niet?
hier niet hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet of jullie het al weten, er is dus een streamlock.
* Ireth probeert nu de koffie tussen het toetsenbord vandaan te krijgen...quote:
echtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Mylene het volgende:
Idd en dat is wel wat Nederland wil zien en niet dit helaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
De redactie zit op dit moment met de handen in het haar. Er wordt getwijfeld of men even een compilatie van De goudenkooi gaat herhalen op de streams.
Jaa ik vind ook dat er heel erg met twee maten gemeten word.... het had wat gelijker mogen zijn naar mijn mening!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Lekker gelijk
Ja, anders laat je even iemand die er gewoon uitgestemd is, daar hebben mensen voor betaald godverdomme, toch gewoon terug in het huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Juist idd
En nu maik weer maandag terug voor jankende mo
dit waren leuke ontbijtjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
De redactie zit op dit moment met de handen in het haar. Er wordt getwijfeld of men even een compilatie van De goudenkooi gaat herhalen op de streams.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef minzo het volgende:
Eindelijk kunnen ze normaal het spel spelen
Dat Alex 6500 kreeg lag in de handen van anderen though. Vooral die 5000 was een mooie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook onzinnig. En Alex die even 6500 in de schoot geworpen krijgt met niks doen.
Helemaal eerlijk is het allemaal niet. Ook de Clue's voor G en L's geheim waren natuurlijk wel heel erg obvious.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
gaat ff douchen ben ik voor de streams terugkomen weer klaar
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Psychecn het volgende:
Lijkt wel of ik SOFIA aan het eten ben.....
Allemaal bot aan mn schouderkarbo
Die doet het niet... hebben ze ook helemaal uitgezet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog steeds geen beeld hier, what's hanging op de 360-cam?
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, anders laat je even iemand die er gewoon uitgestemd is, daar hebben mensen voor betaald godverdomme, toch gewoon terug in het huis.Puur zodat er misschien eens seks komt.
Geen beeld of geluid op YBquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog steeds geen beeld hier, what's hanging op de 360-cam?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Psychecn het volgende:
Lijkt wel of ik SOFIA aan het eten ben.....
Allemaal bot aan mn schouderkarbo
dat zijn mijn vrouw ook vannachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
gaat ff douchen ben ik voor de streams terugkomen weer klaar
Mja. An sich wel. Maar ik vind persoonlijk dat Alex nogal een lamlul is dus ben het er uiteraard niet mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat Alex 6500 kreeg lag in de handen van anderen though. Vooral die 5000 was een mooie.
spreek voor jezelf! Ik zit nietnop DGK2 te wachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd en dat is wel wat Nederland wil zien en niet dit helaas
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja. An sich wel. Maar ik vind persoonlijk dat Alex nogal een lamlul is dus ben het er uiteraard niet mee eens
Ik spreek voor de meerderheid op zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Day het volgende:
[..]
spreek voor jezelf! Ik zit nietnop DGK2 te wachten.
heb gewoon beeld hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Mylene het volgende:
Barceloooonaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Och arnie jonguhh... Je bent toch nooit teruggekeert van dat eiland??
Kap gewoon met dat geneuzel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik spreek voor de meerderheid op zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |