Ja wat ik net schreef. Ze zijn het nog steeds niet eens met manier waarop er gespeeld werd. Eerst niks willen vertellen en daarna Servio de kans geven te drukken door het hem wel te vertellen. Eigenlijk alleen maar herhaling van wat er tussen de locks door werd gezegd.quote:
Kijk hier word ik blij van DIT HEEFT HET PROGRAMMA NODIG!!!! KOMOP DANNNNquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Carnaval om 21:00uur....
Dat wordt drank en ruzie. Top, ik blijf kijken tot ze allemaal slapen.
schandalig vond ik het dat L daardoor 3500 euro verloor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat ze dit zo'n ventje aan hebben gedaan. En ze dat ze het nog zover wilde pushen tot bij elkaar slapen en dergelijke terwijl ze weten dat zijn vriendin gewoon meekijkt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Om ontopic te blijven;
Op dit moment knippert het ene oog naar het andere.
Je bedoeld die uitzendingen waarin totaal niets gebeurd? Alles 25 keer herhaald word en dan heel even heel kort iets boeiends word getoond? Die afleveringen? Ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze daar niet naar willen kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stop aub met zeuren over streamlocks dat is zowat bij iedere RLS en ze kunnen niet anders aangezien ze ook kijkers willen voor de reguliere uitzendingen, iets wat opzich vrij logisch is.
Het was de beslissing van Guido niet van L, mo of karimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zit wat in ... Ik had ook liever gezien dat ze het iemand anders hadden gegund om te drukken
Nee, maandag pasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef digitac het volgende:
ik denk dat ze Maik vanavond terug in het huis brengen
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
die gast moet zich nu toch ook helemaal de tering vervelen? alleen in zon hokje zonder streams?quote:
Ik ben ook van de partijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Klopt helemaal mee eens maar SL's zijn logisch te verklaren dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoeld die uitzendingen waarin totaal niets gebeurd? Alles 25 keer herhaald word en dan heel even heel kort iets boeiends word getoond? Die afleveringen? Ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze daar niet naar willen kijken.
Ik denk dat flip en G het ver zullen schoppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dat is toch een briljant recept voor lekker laat naar bed gaan vanavond??
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Olga het volgende:
[..]
schandalig vond ik het dat L daardoor 3500 euro verloor.
Flip zingt het Wilhelmus en wint een clue
Lekker gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |