quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
Mo en Sharon ruzie. Of nou ja, meningsverschil.
Ik denk ook niet dat Laura iemand is die hier van genoot op deze manier....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Olga het volgende:
[..]
nee maar ik snap het wel. Ik zag een opgeluchte L. Nu zitten zij en G niet meer aan elkaar vast.
Al had Mo wmb gewoon de beide kluizen moeten hebben
Dus conclusie; Er kijken veel meer mensen naar SS dan wat de media zegtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele site
Leve Spixtv
Je wil het oog opnemen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef YvonnEric het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van de streams af moet opnemen?
De laatste keer had hij ook maar 2 minuten nodig dus dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden geen streamlock hoeven doen.
Maik gewoon een uur in beeld samen met Mo in dat hok
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden geen streamlock hoeven doen.
Maik gewoon een uur in beeld samen met Mo in dat hok
Kun jij het nog wel horen ?? vertel vertel wat je hoortquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.
Nee, laat mensen er niet voor BETALEN als je niet alles showt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef md89 het volgende:
[..]
De laatste keer had hij ook maar 2 minuten nodig dus dat gaat hem niet worden denk ik
zeker ook niet zo eerlijk voor die mensen die betaald kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, G ook niet. Ik blijf het jammer vinden dat ze dit gedaan hebben met 1 iemand die een relatie had. Twee vrijgezellen was denk ik wat anders geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Laura iemand is die hier van genoot op deze manier....
Op SpixTV kijk je ook 4 streams tegelijk dus dat zijn er al 4, nog 899996 streamersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele site
Leve Spixtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |