quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
Mo en Sharon ruzie. Of nou ja, meningsverschil.
Ik denk ook niet dat Laura iemand is die hier van genoot op deze manier....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Olga het volgende:
[..]
nee maar ik snap het wel. Ik zag een opgeluchte L. Nu zitten zij en G niet meer aan elkaar vast.
Al had Mo wmb gewoon de beide kluizen moeten hebben
Dus conclusie; Er kijken veel meer mensen naar SS dan wat de media zegtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele site
Leve Spixtv
Je wil het oog opnemen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef YvonnEric het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van de streams af moet opnemen?
De laatste keer had hij ook maar 2 minuten nodig dus dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden geen streamlock hoeven doen.
Maik gewoon een uur in beeld samen met Mo in dat hok
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden geen streamlock hoeven doen.
Maik gewoon een uur in beeld samen met Mo in dat hok
Kun jij het nog wel horen ?? vertel vertel wat je hoortquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.
Nee, laat mensen er niet voor BETALEN als je niet alles showt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
die streamlocks slaan natuurlijk sowieso nergens op. Maak geen 24/7 kanaal als je een lock erop doet zodra er eindelijk eens iets gebeurd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef md89 het volgende:
[..]
De laatste keer had hij ook maar 2 minuten nodig dus dat gaat hem niet worden denk ik
zeker ook niet zo eerlijk voor die mensen die betaald kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, G ook niet. Ik blijf het jammer vinden dat ze dit gedaan hebben met 1 iemand die een relatie had. Twee vrijgezellen was denk ik wat anders geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Laura iemand is die hier van genoot op deze manier....
Op SpixTV kijk je ook 4 streams tegelijk dus dat zijn er al 4, nog 899996 streamersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt geld waarschijnlijk alleeen voor de officiele site
Leve Spixtv
Ik neem ziggo kanaal 24 uur op streamlocks spoel ik door.quote:
Precies. Het feit dat iedereen via illegale gratis manieren kijken even daargelaten...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zeker ook niet zo eerlijk voor die mensen die betaald kijken
En ... wat is er gaande?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op YB, alleen geluid.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Kun jij het nog wel horen ?? vertel vertel wat je hoort
Hoe?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Probeert er 1 via twitter het huis in te komen
Stop aub met zeuren over streamlocks dat is zowat bij iedere RLS en ze kunnen niet anders aangezien ze ook kijkers willen voor de reguliere uitzendingen, iets wat opzich vrij logisch is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zeker ook niet zo eerlijk voor die mensen die betaald kijken
Snap ik niet ze moet gewoon begrijpen dat dit voor zowel Laura als Guido een zwaar geheim was waar niet nog langer de schijn voor moet worden opgehouden. Nog een week doorgaan was voor Laura geen optie. Dat het geld dan gegund wordt aan en maatje van Guido moeten ze niet gek vinden. Guido had het liefst dat het naar Karim of Mo ging maar die konden beide niet meer drukken en om dit drama niet langer te rekken gaat het naar Servio. Misschien hadden de andere wat meer moeite moeten doen om vriendje te worden met Guido. Enne Philip en Joanna de twee in the middle hebben nu gewoon pech met hun positie in het huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er mocht toch tot maandag niet over gepraat worden? Ik snap wel dat sharon, jo en flip boos zijn.
Idd, en zoals altijd: "meedoen is belangrijker als winnen" toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
Hey mensen!! Het is maar een spelletje hoor!
ik las De vijf vroeger altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op YB, alleen geluid.
Sharon en Sofia herhalen nog eens dat ze het niet eens zijn met het geheimzinnig gedoe van "de 5" en vinden dat het spel zo niet eerlijk gespeeld wordt.
Of je er nou voor betaald of niet, 24/7 heeft gewoon totaal geen nut als je de goede stukken eruit houd omdat je anders niets hebt voor de dagelijkse shows.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, laat mensen er niet voor BETALEN als je niet alles showt.
@alphons22 zie graag een mailtje tegemoet van je op radiodjrobert@live.nl om met elkaar om aan tafel te gaan zitten om de serie te reddenquote:
Zelfs op een cam waar je per uur voor betaald?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stop aub met zeuren over streamlocks dat is zowat bij iedere RLS en ze kunnen niet anders aangezien ze ook kijkers willen voor de reguliere uitzendingen, iets wat opzich vrij logisch is.
Nou dat gaat lachen worden !!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef xTamaratJj het volgende:
Hahahahaha vanavond drank!
Om 21:00 gaan de streams weer aan en is het carnaval in Portugal! #sstnl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |