Ja, anders laat je even iemand die er gewoon uitgestemd is, daar hebben mensen voor betaald godverdomme, toch gewoon terug in het huis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Juist idd
En nu maik weer maandag terug voor jankende mo
dit waren leuke ontbijtjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
De redactie zit op dit moment met de handen in het haar. Er wordt getwijfeld of men even een compilatie van De goudenkooi gaat herhalen op de streams.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef minzo het volgende:
Eindelijk kunnen ze normaal het spel spelen
Dat Alex 6500 kreeg lag in de handen van anderen though. Vooral die 5000 was een mooie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook onzinnig. En Alex die even 6500 in de schoot geworpen krijgt met niks doen.
Helemaal eerlijk is het allemaal niet. Ook de Clue's voor G en L's geheim waren natuurlijk wel heel erg obvious.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
gaat ff douchen ben ik voor de streams terugkomen weer klaar
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Psychecn het volgende:
Lijkt wel of ik SOFIA aan het eten ben.....
Allemaal bot aan mn schouderkarbo
Die doet het niet... hebben ze ook helemaal uitgezet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog steeds geen beeld hier, what's hanging op de 360-cam?
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, anders laat je even iemand die er gewoon uitgestemd is, daar hebben mensen voor betaald godverdomme, toch gewoon terug in het huis.Puur zodat er misschien eens seks komt.
Geen beeld of geluid op YBquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog steeds geen beeld hier, what's hanging op de 360-cam?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Psychecn het volgende:
Lijkt wel of ik SOFIA aan het eten ben.....
Allemaal bot aan mn schouderkarbo
dat zijn mijn vrouw ook vannachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
gaat ff douchen ben ik voor de streams terugkomen weer klaar
Mja. An sich wel. Maar ik vind persoonlijk dat Alex nogal een lamlul is dus ben het er uiteraard niet mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat Alex 6500 kreeg lag in de handen van anderen though. Vooral die 5000 was een mooie.
spreek voor jezelf! Ik zit nietnop DGK2 te wachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd en dat is wel wat Nederland wil zien en niet dit helaas
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja. An sich wel. Maar ik vind persoonlijk dat Alex nogal een lamlul is dus ben het er uiteraard niet mee eens
Ik spreek voor de meerderheid op zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Day het volgende:
[..]
spreek voor jezelf! Ik zit nietnop DGK2 te wachten.
heb gewoon beeld hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet of jullie het al weten, er is dus een streamlock.
Barceloooonaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Och arnie jonguhh... Je bent toch nooit teruggekeert van dat eiland??
Kap gewoon met dat geneuzel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik spreek voor de meerderheid op zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |