Nu pas?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 sec seks.Ik vind Maik ineens een stuk minder aantrekkelijk.
Ja, en straks is er weer een of andere spelletje en is ze ineens de helft kwijt aan een andere bewoner. Heeft allemaal geen waarde. Gewoon in het huis blijven zitten is het enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Sofia heeft al ¤15.000 in d'r kut met nixdoen daar.. laten we nou niet over die andere nixdoeners beginnen zeg...
Nee ze heeft 2500 in moeten leveren om naar een doodshoofd te mogen kijken op de laptopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Sofia heeft al ¤15.000 in d'r kut met nixdoen daar.. laten we nou niet over die andere nixdoeners beginnen zeg...
Ik bedoel qua aantrekkelijkheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vind het wel een eerlijke gozer eigenlijk?
Ik vind hem wel knap en hij heeft iets schattigs, of hij is gewoon zo dom dat het schattig is, kan ook.quote:
Nee Rift, de meerderheid van de Nederlandse bevolking zit niet met z'n rechterhand in zijn broek te wachten op iedere seconde vrouwelijk bloot.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik spreek voor de meerderheid op zeker
Zozo.. wat een spelwaarde heeft dat enge kind..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee ze heeft 2500 in moeten leveren om naar een doodshoofd te mogen kijken op de laptop
Sinds 20:14quote:
Of dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, als de streams weer beginnen liggen ze zeker allemaal ineens in bed ...![]()
Begrijpend lezen blijft een vak apartquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nee Rift, de meerderheid van de Nederlandse bevolking zit niet met z'n rechterhand in zijn broek te wachten op iedere seconde vrouwelijk bloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |