En de cola over de laptop....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop niet dat het op rellen uitkomt![]()
Mensen laten we ons volwassen gedragen, in vredesnaam!![]()
[ afbeelding ]
Ankie is trots op haar.quote:
godverdomme!quote:
Dat zie je maandag in de uitzending. Alphons is nu bezig met crisis overleg, De bewoners MUITENquote:
Nou dan ga ik nog wel even douchen en de hond uitlaten... ben ik daarna helemaal beschikbaar voor alle in's en out's in Portugal, dat willen we natuurlijk niet missen...quote:
Ik heb mensen voor minder gevierendeeld zien worden!quote:
Nog niet in Portugal... Nog een uurtje geduld denk ik zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou waar blijven die streams .het is hier al 21.oo geweest
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mensen voor minder gevierendeeld zien worden!
+1quote:
quote:
Day we hebben al 1000 handtekeningen!quote:
Ze zijn nog steeds aan het afwassenquote:
Kijk beter!quote:
Dat is gewoon een oude geluidsstreamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds aan het afwassen
Ik hoorde vanmiddag tenminste Joanna al vertellen dat het niet iets voor haar was, dat carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Darklight het volgende:
De bewoners hebben natuurlijk helemaal geen zin in dat stupide carnaval
Dat is het geluid van 27/2...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
En er is nog geen alcohol want ze drinken nog koffie
Nu wel weer even. Geluid van kopjes enzo en Guido die volgens mij tegen Gerard vertelt dat hij echt geen diploma heeft.quote:
Ik word para van al die streamlocks, helemaal para!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef mazaru het volgende:
Nog steeds die focking streamlock!!
[ afbeelding ]
Yea right! ze hebben de fucking boel gewoon nog niet op tijd op orde! Stellteje Hobby-Bob'squote:
DGK is afgelopen een paar jaar geleden al. Het is voorbij... laat het los. Het komt ook niet meer terug. Die Villa is inmiddels de koffietijd studio een heel braaf programma bij RTL4 iedere werkdag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
Wat zou er gebeuren als een Brian van DGK in het huis word gepropt?![]()
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
DGK is afgelopen een paar jaar geleden al. Het is voorbij... laat het los. Het komt ook niet meer terug. Die Villa is inmiddels de koffietijd studio een heel braaf programma bij RTL4 iedere werkdag.
LAAT HET LOS!!
Loopt goed ja dat koffetijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
DGK is afgelopen een paar jaar geleden al. Het is voorbij... laat het los. Het komt ook niet meer terug. Die Villa is inmiddels de koffietijd studio een heel braaf programma bij RTL4 iedere werkdag.
LAAT HET LOS!!
Vooruit, deze doet het verdienen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
LAAT HET LOS!!
Vroeger was alles beter....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
LAAT HET LOS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en met LAAT HET LOS wordt bedoeld
HOU JE BEK ER EENS OVER!!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
Heej ik heb beeld!
ReclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat het lossss... laat het loss, laat het loss.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
LAAT HET LOS!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
Heej ik heb beeld!
flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie je avatarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef nathanchunkie het volgende:
Zijn er nog werkende streams te vinden? :S
Nope. Alleen op YB af en toe geluid. Maar nu weer niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef nathanchunkie het volgende:
Zijn er nog werkende streams te vinden? :S
Nu gaat hij the whole day boelie-kroelie-woelie doen met laura?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, blij dat het 'over' is
Nu kan Alex zijn slag slaan
Huubquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat het lossss... laat het loss, laat het loss.....
Jaaaaaaaaaaaa losss ja losssss
[ afbeelding ]
Je kan toch ook zelf kijken of ze het doen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat, zijn de streams er weer? Ben om 20:54 weggevallen met internet, daarna nog een keer, dus... head's up?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |